Buzele lor aproape se atinsera, cand scartaitul prelung si gros al usii mari, vechi, rasuna prin intreaga incapere si ii intrerupse.
-Ce se intampla aici? se auzi vocea lui Celest.
Mei sari ca arsa si il respinse usor pe baiat.
-Nimic,nimic,spuse speriata aceasta.
-Mie nu mi se pare ca asta ar fi nimic, ii reprosa cu sarcasm regina.
Micuta servitoare se inrosi si incerca sa se strecoare cu capul in pamant pana in camera ei. Necunoscutul cu par saten si ochii albastrii incerca sa o opreasca.
-Hei,stai! o prinse el de mana si o intoarse cu fata.
Pe obrajii ei rosii curgeau lacrimi fierbinti.
-Totul este ok!Nu plange, o incuraja acesta luand-o in brate. Nu trebuie sa dai explicatii nimanui.Ai inteles?
-D-da,spuse printre suspine.
-Apropo eu sunt Eric ,zambi acesta.
-Mei,incantata.
-Asemenea. Ti-ai uitat cartea, Mei , spuse zambind si scoate de la spate cartea cea neagra.
-Multumesc.
-Eu trebuie sa fac cina. Ne mai vedem,spuse Eric mergand spre bucatarie.
-Ok.
Mei intra in camera ei. Aseza cartea pe pat si se uita insistent la ea. Ceva nepamanten parca o ruga sa o citeasca asa ca o deschise si incepu:
"De cand i-am vazut ochii sangerii am stiut ca imi va aduce necazuri.
Cu toate astea ceva ma atragea la el.Toti il dispretuiau, unii vroiau sa scape de el ,era singur .
Ii ura pe oameni, dupa cate i-au facut, a inceput sa aiba incredere in mine si sa vada ca suntem la fel asa ca..."
Mei nu reusi sa termine fraza deoarece clopotelul ce anunta cina rasuna cu ecou in toata casa. Inchise cartea si porni spre camera de zi.
Ii era frica de ce avea Celest sa ii spuna. Se aseza sfios la masa fara sa o priveasca in ochi pe regina.
-Si,Mei,se pare ca l-ai intalnit pe Eric.
Aceasta incuvinta din cap. Tensiunea inconjura masa. Mei nu isi putea face ordine in ganduri. Sentimentele ii erau ravasite si confuze. Voia sa stie mai multe despre Eric...
Dupa ce regina pleca, Mei ramasese sa stranga farfuriile. Era cu mintea in alte parti, Iar asta o facu sa scape cateva farfurii pe jos spargandu-se in cioburi inegale.
-Iar faci dezordine,neindemanatico? rasuna vocea calda a lui Eric cu ecou in sala nesfarsita.
-Hei ,nu a fost intentionat.
-Asa spun toti, rase acesta
Eric incepu sa stranga cioburile dandui peste mana lui Mei atunci cand incerca sa curete si ea.
-O sa te tai ,inceteaza!
- Dar vreau sa ajut! riposta aceasta.
- Nu vreau sa te tai, spuse Eric grijuliu privind-o adanc in ochi.
Si acesta a fost si capitolul 3 ne vedem data viitoare.
~Shiro~
CITEȘTI
Ai tu grija de mine, te rog?
RomanceDacă vei merge prin pădurea cea neagră cu copaci uriași fără frunze sau viață o vei găsi pe ea. O regină într-un castel gri.Coroana ruginită din cauza lacrimilor și capa vișinie cu găuri ici-colo se potrivește perfect cu decorul. Supușii sunt umb...