3❤

908 91 2
                                    

Vote dulu wak.. 😂😉

"Jungkook..?"

Aku perlahan-lahan menuju ke lorong itu dan aku nampak sorang yeoja di sebelah jungkook dan sorang lagi ditengah kangkang jungkook. Dan perempuan itu mengeluarkan suara godanya.

"be my boyfriend hm??" Perempuan itu memegang dada jungkook.

"Hm.. Im not sure cutie."

"Ala... tak adillahh. Saya girlfriend awak kan.. hm, hm?"

Jungkook memegang pipi perempuan itu dengan lembut.

Eh? A-apa yang tengah berlaku sekarang ni? Semua ni takkan berlaku dan tak mungkin akan berlaku..

Kan?

JUNGKOOK DENGAN BUDAK2 PEREMPUAN?!!!

"Jungkook?! A-apa kau buat nih??!! Tak percaya gila aku! K-kau ni cuma-- Tapi kau..kau.. argh korang semua berambus dari sini!!! Jauhkan diri dari jungkook!" perempuan2 tu pandang aku pelik dan pergi dari situ.

Se..sejak bila dia jadi camni??

...

"Stop Jisoo... aku taknak kau ambik tahu semua ni" jungkook mengeluh.

WTF
TAK GUNA KAU KOOK

Tiba-tiba jungkook menghampiri aku. Tetapi dia semakin dekat membiatkan aku berganjak ke belakang. Apasal shibal budak ni?.

"Apasal kau ni?" aku tersandar di dinding. Fuck.

Jungkook letak tangan kirinya di dinding dan tangan sebelahnya lagi ada di dalam poket.

"Mungkin.. sebab umur aku dah 17.. Aku pon nak jadi popular macam orang lain, and aku nak orang tergila-gilakan aku.." Dia senyum evil kat aku bruh

"A.. apa? Apa kau nih!"

"Kalau kau tak bagi aku buat semua bende tu kat perempuan lain.. boleh ke kalau aku dengan kau je? Kalau tak.... hurm" hembusan nafas dia dapat aku rasa kat telinga aku.

...!!!!!

"ADUHH"

Aku tumbuk perut dia sekuat hati aku.

"TERUK GILA KAU NIH!"

Aku terus berlari ke gazebo dan mengambil beg aku.

Aku rasa seram dengan jungkook buat kali pertama.

Walaupun sekarang ni aku seram balik sorang2 tapi aku lebih seram dengan dia sekarang.

_

"Jisoo!! Makan malam cepat!" Jerit mrs.kim dari bawah.

"Takpelah omma. Jisoo taknak makan. Sebab masih kenyang!"

Aku terus hempaskan badan ke katil.

Dia buat lawak hambar ke shiball . Dulu dia kecik.. comel je.. macam bunny..

'Boleh ke kalau aku dengan kau je'

"Ughhh dia kan suka bergurau, apa benda lah aku ni. Nak fikir2 watpa huh"

Aku terus menyelimutkan diri untuk tidur.

Keesokan paginya

Aku berjalan di tepi gelanggang sekolah.. Berfikir apa yang terjadi semalam. Haih

"Jisoo!! Bola datang kat arah kau! Tendanggg sini balik!" Jhope tetiba menjerit.

"Ahh ahh baiklah" aku dengan blurnya terus tendang bola yang memang melayang kearah aku tu.

GEDEBUK!!!

VOTE GUYS❤

Baby Matang °Jjk° [COMPLETE]Where stories live. Discover now