9❤

756 73 7
                                    

Vote dulu wak..😂😉

Kalau dia buat sesuatu macam tu kat aku.. aku mula sedar, dengan perasaan aku sendiri.

"Ah.."

Jungkook tengah main bola..

Aku dah tak boleh anggap dia sebagai adik lelaki aku.

Aku tak perlu ada perasaan macam ni sekarang

Selama ni dia layan aku macam budak.

"Kau adalah kakak yang terbaik Jisoo"

Lagipun, aku yakin dia takkan anggap aku lebih dari seorang kakak..

Aku tak tahu kenapa aku sentiasa mengelak dari dia sekarang.

"Alamak" Aku terus menoleh tempat lain. Aduii nampak sangat aku mengelak dari tentang mata ngan dia.

Di kelas..

"Jisoo, jom lunch sama- sa--."

"Ha mian!.. harini aku nak makan dengan member-member kelas."

Jungkook sentiasa tunggu aku balik dari sekolah. Tapi aku akan ikut pagar belakang.

Bila kat kelas pulak aku akan pura-pura tidur..

Aku tak tahu macammana nak berdepan dengan kau jungkook..

Mungkin, aku dah jatuh cinta dengan kau..

-

Aku jalan kaki seorang diri, biasanya akan ada jungkook kat tepi aku sekarang.. haih..

Oh baik aku dok kat taman jap. Buat apa sampai rumah awal2.

Aku akan lepak kat bangku taman ni, untuk tenangkan diri aku.. sebab pemandangan dia terlampau indah.. hum..

"Aku dah agak kau memang akan ada kat sini" Jungkook tetiba muncul duduk kat sebelah aku.

"A.. apa kau buat kat sini?" Aku selitkan rambut dekat belakang telinga.

"Bila ada masalah, kau akan selalu datang kat sini. Kalau ada venda yang terjadi kat kau, bagilah tahu aku.. Aku tak tahanlah, kau layan aku macam ni je.. haish. Apa salah aku?"

Kenapa suara dia buat aku tenang..

Jungkook tetiba pegang tangan aku dengan lembut dan tutup mukanya dengan topinya.

"Eh ehh tangan kau t--"

"Aku.. taknak tengok muka kau, sebab bila aku pandang kau.. aku tahu kau takkan cerita masalah kau. Kalau buat camni, baru kau akan cerita masalah kau kan? Ceritakan kat aku semuanya, semue benda yang mengganggu fikiran kau. Kau tak cukup kuat nak berdepan dengan keresahan kau tu sendirian.."

"er ehh apa kau ni. tak kuat apa nya, aku rasa aku lagi kuat dari kau. Hehe" saja taknak menyuramkan keadaan.

"Kau jadi makin kuat sebab aku kan? Masa kita kecik dulu, aku ni seorang lelaki yang lemahh.. selalu kena buli dengan budak-budak jahanam dulu tuh.. and kau selalu protect aku. Sebab buat macamtu, kau jadi makin kuatt en"

"erm.. Aku bukan apa.. Aku just nak jadi orang yang boleh protect kau je kook.."

"Gumawo jisoo.. and ya.. aku cepat jadi matang disebabkan kau jugak Jisoo.." dia terus pandang mata aku dalam.

Selama ni, dia selalu fikir camtu pasal aku.. Sekarang aku baru sedar, sesuatu yang sangat penting..


hailavia follow and support guys

❤❤❤VOTE GUYS❤❤❤❤

Baby Matang °Jjk° [COMPLETE]Where stories live. Discover now