~Милър~

5 0 0
                                    

Захвърлих телефона на леглото след като завършихме разговора си

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.


Захвърлих телефона на леглото след като завършихме разговора си.
Тя каза , че ще си помисли. Сигурно ако Ели дойде ... и Кара ще дойде. Станах от канапето , за да взема телефона си. Отворих съобщения и писах на Ели.
Аз : ще дойдеш с нас на хижата нали?
Ели : честно да ти кажа ... не искам
Аз : защооооооо
Ели : нека ти предскажа бъдещето , безплатно
Ели : на своята 🔮 виждам как ти и Кара тръгвате. После виждам как ти и Кара сте заедно по цял ден сте заедно . После виждам как ти и Кара и се чукате по цял ден . И накрая виждам как аз и Джейсън седим на дивана във всекидневната или на масата в кухнята и си мълчим защото реално нямаме общи теми.
Изсумтях. Не беше права. Нямаше да стане така . Е , така си го представях, но щом толкова бъркаше Ели щях да се опитам да не стане така. О ,кого лъжа искам повече от всичко да отида сам с Кара , но няма да се съгласи никога.
Аз : и за това имам решение - чукайте се с Джейсън . Може да прескочите стъпка Тръгване и стъпка Правене на романтични глупости.
Ели : Милър , не. Не работи така . Трябва и двете страни да се харесват една друга. Да , харесвам го , но като приятел. П-Р-И-Я-Т-Е-Л.
Аз : Откъде пък знаеш , че той те харесва. Може да не те.
Ели : Милър , усеща се от Ню Йорк.
Аз : И това го има . Да се върнем на въпроса . Ще дойдеш ли? Моля тееее. Няма да ви игнорираме напълно , обещавам.🙏🏻
Ели : А само частично така ли?
Аз : Елиии , моляяяяя теееее!
Ели : Добре , добре , спри досаден си. Дай ми до утре да си помисля и също така и да говоря с родителите си и ще ти кажа утре .
Аз : Знам , че ще кажеш "да".
Беше последно , което написах. След това сложих телефона на зарядно ,оставяйки го на нощното шкафче. Насочих се към кухнята , за да обядвам нещо. Точно на последното стъпало чух гласа на баща ми .
- Ще те взема в 20. До тогава , любов .
Стиснах юмруци от погнуса и влязох в кухнята с каменно изражение.
- А , Милър , ето те ! - възкликна баща ми . Дойде и ме прегърна , но когато не отвърнах на жеста и просто продължих да стискам юмруците си , побърза да се отдръпне. - Ще извеждам Тифани да вечеряме в града . После може и да останем в хотела . Тоест не ме чакай.
Кимнах и взех някаква ябълка от купата с плодове.
- Може ли да те питам нещо? - казах , обръщайки се към него.
Той кимна и вдигна глава към мен.
- Колко пъти си водил мама на вечеря ? - попитах с ясно раздразнение в гласа .
- Милър , моля те , с майка ти беше друг...
-ОТГОВОРИ МИ , МАМКА МУ! - креснах , тряскайки по плота.
- Веднъж , на първата ни среща . - отговори баща ми , внезапно придобил сериозен вид.
- А ти е жена . - изплюх и го погледнах с презрение.
- Бивша. - поправи ме той.
- Документите не са завършени , не ме лъжи. Видях ги в апартамента и като ходих миналия месец.
Баща ми погледна настрани.Изсумтях , взех си ябълката и тръгнах към стаята си. Взех ключовете за колата и погледнах набързо към часовника на ръката си. 15:42. Смяната на Джейсън свършваше в 16:00 и затова тръгнах към колата.
Трябваше да говоря и с него за хижата.

4 friends , 1 cabin Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt