Въртях химикала си в ръка , от време на време , поглеждайки към часовника на стената , в очакване часа да свърши. Живота ми беше тоооолкова скучен в последно време , че наистина имах чувството , че ще пукна от скука скоро.
Най-сетне звънеца иззвъня , обявявайки края на часа. Събрах набързо всичко в раницата си и се отправих към шкафчето си. С излизането ми от стаята някой се провикна зад мен.
- Кара! Чакай!
Беше Милър - един от най-добрите ми приятели ( също така и личния ми шофьор).
- Какво ще правиш след училище? - попита той щом не настигна.
- Ще ме закараш вкъщи , за да мога да се скарам с мама и да се затворя в стаята си до края на деня . - обясних с фалшив ентусиазъм .
- Защо не дойдеш да гледаме филм вкъщи ? - погледна ме той умоляващо.
- За да не давам причина на мама за друг спор.- казах отваряйки шкафчето си , захвърляйки раницата си вътре.
Милър се облегна на съседното шкафче , с въздишка.
- Имаш ли планове за ваканцията? - попитах го , затваряйки шкафчето си.
- Има няколко партита в града , но мисля , че ще пропусна . - измънка той.
- Милър Дейвид ще пропусне парти! - възкликнах , преструвайки се на изненадана . - Нечувано.
- А може ли да чуем вашите невероятни планове , мис Марин? - попита той .
- Нямам такива , въпреки , че не бих отказала малка екскурзия до някъде. - въздъхнах , поемайки към паркинга на гимназията.
- Ами да тръгваме! - възкликна Милър.
- Де да беше толкова лесно.- засмях се .
Излязохме на паркинга и се насочихме към сивия му Ford Mustang.
- Аз съм сериозен ! - каза той ,отключвайки вратите на колата.
- И къде ще отидем ако не е тайна ? - попитах , седайки на предната седалка .
- Където кажете , милейди . - каза Милър с престорен глас и някакво движение на ръката.
Засмях се.
- Ще обмисля тази изкушаваща оферта. - казах и аз съм престорен глас , след което той запали колата и потеглихме .
С неговото бързо каране и доста зелени светофари , пристигнахме пред вкъщи .
- Обмисли предложението ми , сериозен съм. - каза Милър , когато отворих вратата .
- Непременно . - усмихнах се и слязох от колата .
Сбогувах се преди да затворя вратата и поех към входната врата. Отключих и я отворих тихо , ослушвайки се . Беше значително тихо. Можеш да чуя звука на телевизора във всекидневната.
- Кара! - провикна се майка ми от кухнята .
Въздъхнах и поех натам.
- Защо закъсняваш ? - попита тя , застанала до кухненския остров.
- Мамо свърших преди половин час.Как така закъснявам ?! - попитах , вече раздразнено .
- Пътя от училище до вкъщи е 15 минути. - каза тя . - Пак си била с онова богаташче .
Извъртях очи , готова да експлодирам.
- С него си само заради парите му , мен няма как да ме заблудиш. - измърмори тя.
- Не сме заедно . - процедих през зъби .Понечих да се обърна и да тръгна към стаята .
- И лъже на всичкото отгоре . Малка кучка . Срам ме е от дъщеря като теб. - избълва майка зад гърба ми.
Продължих по пътя си. Слушах същото нещо всеки ден, в продължение на години. Беше спряло да ми прави впечатление отдавна. Качих се в стаята си и побързах да заключа вратата зад себе си. Въздъхнах и легнах на леглото , вземайки книгата , която четях , от нощното шкафче . За момент наистина обмислях да приема предложението на Милър.
ESTÁS LEYENDO
4 friends , 1 cabin
Novela JuvenilНа четирима приятели им трябва почивка от натоварващото ежедневие , което водят в Сан Франциско . Плана им е да си отпочинат за седмица в хижа близо до фермерско градче ,недалеч от дома. Ще бъде ли наистина почивка или просто друга наторваща седмица?