6

21.1K 768 192
                                    


~JUNGKOOK UN AĞZINDAN ~

" Neden bu kadar abarttın ki ? Biz artık evliyiz." bir saattir onu rahatlatmaya çalışsam da o hâlâ onun üstünü çıkarmamda kalmıştı .

"Bu gerçek bir evlilik değil. Sen nasıl benden izinsiz üstümü değiştirirsin ."

Dediği aslında doğru değildi sonuçta onu seviyordum o beni sevmesede bu ilerde    gerçek bir evlilik olacaktı . Biraz kırıldığım için yataktan kalkıp aşağı indim .

Kahvaltı etmek için mutfağa girdim ama kimse yoktu , daha hizmetli tutmadığımız aklıma geldi ve bir of çektim . Daha sonra Sun hi üstünü değişmiş bir şekilde aşağı indi .

~SUN Hİ NİN AĞZINDAN ~

Aşağı indiğimde Jungkook bana aval aval bakıyordu anlamıştım ki kahvaltı etmek istiyordu . Hemen mutfağa geçip dolaptan bir kaç şey çıkardım ve pancake yapmaya başladım .

Jungkooku sürekli üzdüğümü hissettiğim için ona güzel bir kahvaltı hazırlamak istedim . Bir kaç şey daha hazırlayarak masaya koydum .

Masayı tamamen hazırladığımda onu çağırdım , masada çok bir şey olmamasına rağmen masaya hayranlıkla bakıyordu oturduğunda ona kahve vererek ve oturdum .

Tabağına pancake koydum o da üstüne çikolata sürdü ve yedi sonra kendisi bir tane daha yaptı.

"Al bakalım bu senin için ." diyerek çikolatalı pancakei bana uzattı . "Yok teşekkürler."

"İtiraz yok aç bakalım ağzını ."

"İstemiyorum , benim al-." lafımı dinlemeden zorla ağzıma tıkıştırdı ben hemen ağlamaya başladım çünkü benim çikolataya alerjim vardı ve yediğimde her yerim şişiyor ve kızarıyordu , ilaçlarımı almazsam nefesim sıkışıyordu .

"Neden ağlıyorsun ? Yanlış bir şey mi yaptım özür dilerim ."

"Benim a..alerjim var ." diyerek hıçkırdım . Jungkook şaşırmış şekilde bana bakıyordu . "Neye alerjin var ?"

"Çikolataya ." daha çok ağladım çünkü her yerim şişmiş ve kızarmıştı ben hemen ayağa kalkıp ilaçlarımı almaya gittim o da beni takip etti ve bana su getirdi , ilaçlarımı içtiğimde kendimi hâlâ iyi hissetmiyordum .

Jungkookunun bana sarılmasına bile karşı koyamadım .

~JUNGKOOK UN AĞZINDAN ~

Sun hi nin alerjisi olduğunu bilmediğim için ona zorla yedirmiştim .Bir anda kızarmaya ve şişmeye başladı . Yüzünde ve kolunda hatta tüm vücudunda şişlikler git gide çoğalıyordu.

Bir anda kucağımda sızdı hemen onu koltuğa yatırdım ve uyanmasını bekledim . Uyandığında elini tutuyordum .

"Bakma bana ." hıçkıra hıçkıra tekrar ağlıyor ve yüzünü benden saklıyordu . "Çok çirkinin bakma ."

"Sakin ol Sun hi bu halinde kötü bir şey yok ." diyerek yüzündeki ellerini çekmeye çalıştım .

"Biliyorum şu an evlendiğine pişmansın ç..çünkü ben çok çirkinim ." ne diyordu bu kız sahiden ?

"Tam tersi hiç pişman değilim ." Yüzüme inanmıyormuş gibi baksa da bir süre kucağımda durdu .

"Bundan sonra lütfen istemediğim bir şeyi yapma ."

"Özür dilerim , gerçekten ."
"Tamam üzülme , sonuçta bilmiyordun ." dediğinde ayağa kalkıp odaya çıktı içimde yine de bir burukluk vardı.

~SUN Hİ NİN AĞZINDAN ~

Odaya çıktığımda üstüme tekrar bir şeyler giyinmek istedim , çünkü her şeyim mahvolmuştu .

Bugün hastanedeki ilk günüm olduğu için şık giyinmek istedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugün hastanedeki ilk günüm olduğu için şık giyinmek istedim . Aşağı indiğimde Jungkook da hazırdı . Beni süzdüğünde önüne döndü ve "Hadi gidelim ." dedi.

Bugün ilk gün olduğu için Jungkookun arabası ile gitmeyi kabul etmiştim . Birlikte hastaneye doğru yola çıktık .

Geldiğimizde Jungkook arabayı park etti . Hemen inip yanıma geldiğinde ben de indim . Elini uzattığında tuttum çünkü hastanedekiler de bizim gerçekten evli olduğumuzu sanıyordu .

Hastaneden içeri girdiğimizde herkes bize bakıyordu . Aralarında ne konuştuklarını çok merak etmiştim . Jungkook bana doğru döndüğünde durduk . "Burada yollarımız ayrılıyor ne yazık ki . Sen bir baban ile görüş benim de bir kaç işim var , sonra görüşürüz ." diyerek elindeki elimi yukarı kaldırarak dudaklarına götürdü ve sıcak bir öpücük kondurdu .

Bu biraz hoşuma gitmiş olsa da ona sert bakma gereği duydum ve uzaklaştım .

Babamın odasına gittiğimde Sung da oradaydı hemen sungla sarıldık , onu çok özlemiştim .

"Odana gitmek ister misin ?" diye sordu Sung .

Aslında bizim gibi yeni başlayan doktorlar ın odası yoktu , ama babam ve canım kocam hastanenin sahibi oldukları için bize ayrıcalık vermişlerdi .

Kafamla onayladığımda " Bir kaç saate toplantı yapacağız unutmayın ." babamla da anlaşıp hemen aşağı indik . Odama girip baktım çok güzeldi.

Odadan doktor önlüğümü alıp giyindim hep hayalini kurduğum şey şu an gerçek oluyordu ben odamda gezinirken odama bir daha baktım . Çok geniş bir odaydı , benim için bile fazlaydı açıkçası .

(toplantı masasının yerine bir çalışma masası daha hayal edin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(toplantı masasının yerine bir çalışma masası daha hayal edin .)

Baktığımda bir masa daha vardı kimim olduğunu düşünürken kapı çaldı , bir iki saniye sonra da kapı açıldı . Giren kişi ile birlikte şok olmuştum.


__________________
Nasıldı ? 
🖤🖤🖤🖤

ZORAKİ EVLİLİK |JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin