Herkes toplantı salonunu yavaş yavaş terk ederken ben Sun hinin yanına gidecektim ama o beni beklemeden hızla çıktı . Utanmıştı . Gülümsedim .
Ben de çıkarken Hana yanıma geldi ."Merhaba Jungkook kahve içelim mi ?"
"Jungkook derken ?"
"Şey o ağzımdan çıktı bir an kusura bakmayın ."
"Üzgünüm işim var ."
"Aslında ben sizinle olmak istiyordum ama o kadın sizi istemiş toplantıya yetişemedim tam , bu yüzden o kadını bırakıp beni ister misiniz? Hem duyduğuma göre o daha yeni mezun olmuş , kıytırık bir doktordansa beni tercih edeceğinizi umuyorum ."
"Ne dediğinizi kulaklarınız duyuyor mu sizin ?! Kıytırık dediğiniz kadın benim karım ! Bu hastanenin sahibinin de kızı . Kendinize gelin ! "
"B..ben bilmi-" derken hemen kendimi o odadan dışarı attım . Sun hi ile akşama kadar hiç karşılaşmadım , sanırım benden kaçıyordu . Eve gitme vaktim gelmişti . Otoparka indim ve sun hiyi beklemeye başladım ama gelmedi . Ben de daha fazla beklemeyip eve gittim .
~ SUN Hİ NİN AĞZINDAN ~
Toplantıdan sonra eve geldim ve odaya çıkıp üstümü değiştirmek için kıyafet baktım ama adam akıllı bir pijamam yoktu . Ben de içlerinden en uygununu alıp giyindim ve yatağa yatıp uyudum .
~ JUNGKOOK UN AĞZINDAN ~
Eve geldiğimde odaya çıktım üstümü çıkarıp banyoya girdim . Banyoda aklım hala Sun hideydi , İnşallah hemen eve gelir diye umut ettim ve belime havluyu sarıp çıktım . Aynanın karşısına geçtim ve saçımı kurutmak için kurutma makinesini aldım ve kurutmaya başladım , bir anda arkamdan bir ses geldi . "Kapat şunu!"
Arkamı döndüğümde sun hi yatakta uyuyordu daha doğrusu yatıyor ama uyumuyordu .
Ben geldiğimde evde miydi yani ? Nasıl dalmışsam görmemişim .
"Sana diyorum sana ! Kapat şu hurdayı !" elimde hala çalışan kurutma makinesinin açık olduğunu fark ettim ve hemen kapattım .
"Daha ne kadar böyle duracaksın ?" dediğinde algılayamıyordum hâlâ.
"Çıplaksın çıplak !" gülmeye başladım ama o ayağa kalkıp dolaptan kıyafetleri alıp bana fırlattı bende banyoya girip giyindim .
Çıktığımda saçımı havlu ile kurutmaya çalışıyordum ."Böyle kurumaz ki !" diye sitem ettim .
"Böyle daha iyi kurutma makinesi zararlı hem boşa gürültü yapıyor ."
"Ama daha pratik ."dediğimde ayağa kalktı ve önüme geçti ben giyindiklerinden gözümü alamazken o elimdeki havluyu alıp saçımı kurutmaya başladı . Giydikleri gözüme çok kısa gelmişti .
"Hep bu kadar uzun mu giyinirsin ?""Maalesef canım ."
"Biraz giyimine dikkat etmelisin artık , evlisin ."
"Bana karışabileceğini mi düşündün ?"
"Ben senin ko ca nım ."
"Ger çek de ğil sin ."
Daha da konu uzayacağı için bir şey dememiş saçlarımı kurutmasını beklemiştim .
~SUN Hİ NİN AĞZINDAN ~
Jungkook un saçlarını kurularken kokusu çok hoşuma gitmişti , güzel kokuyordu .
Saat geç olduğunda televizyonun karşısına geçtim ve bir film açıp izlemeye başladım taa ki Jungkook gelene kadar .
Geldiğinde televizyonu kapatıp yukarı odaya çıkıyordum ki Jungkook kolumdan tuttu .
"Neden böyle yapıyorsun ? Yoksaa sen Hanayı mı kıskandın ?"
"Ha ha ha komik çocuk ! Bakıyorum da samimi olmuşsunuz o kadın ile bayağı hanım ne çabuk kalktı ? Gerçi bana ne dimi ."
Gidecekken yine kolumdan tuttu .
"Neden bu kadar çok trip atıyorsun ?"
+ ben mi sana trip atıyorum güleyim bari , hem biz seninle seve-" sözümü yarıda kesmişti hem de ..
_______________
SINIR / 5 VOTE 🥀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK |JJK
FanfictionJk: sun hi bak bildiğin gibi değ- +Yeter ! Ben sıkıldım tamam mı . Artık bir daha görüşmeyelim . Bu sefer gerçekten boşanacağız ! Şunu imzala ! Diyerek yanımda getirdiğim boşanma sözleşmesini ona uzattım .. Ama o elimden alıp yırttı .. ~~~~~~