Sabah uyandığımda kendimi bir garip hissediyordum . Sonuçta yalandan da olsa ben bugün evleniyordum . Saat daha erkendi ama erkenden kuaföre gideceğimiz için yataktan kalktım .Elimi yüzümü yıkayıp üstüme rahat bir eşofman takımı giyindim . Saçlarımı da tepeden sıkıca topladım . Son olarak çantamı da alarak odamdan çıktım .
Son kez kaldığım odam .
Aşağı indiğimde annemler ve Jungkookun annesi hazır bir şekilde salonda duruyorlardı . Benim geldiğimi gördüklerinde kahvaltıya geçtik .
Kahvaltımızı hızlıca yaparak evden çıktık ve kuaföre gittik .
~JUNGKOOK UN AĞZINDAN ~
Bugün benim en özel günümdü. Çünkü sevdiğim kadın ile evleniyordum . Ben onu 4 yıldır tanıyordum , onu ilk üniversitede görmüştüm . Ben ikinci sınıfa geçmiştim ama o daha yeni başlıyordu birinci sınıfa . Uzaktan uzağa hep onu izledim . Yanına gitmeyi çok denedim ama hep kardeşi ile birlikteydi .
Ama en sonunda kader bizi bir araya getirmek için fırsat vermişti . Babası babama hastaneye ortak olma fikrini sorunca babam da bana sormuştu , bende evlenme fikrini ortaya attım ve o da kabul etti her ne kadar başta anlamada da .
İşte bugün de sonunda ona kavuşacağım o her ne kadar beni sevmese de illa ki bir gün sevecektir diye düşünüyorum .
Düğün saatine 2 saat kala onları kuaförden almaya gittim. Gördüğüm şey ile ağlamak istedim çünkü o çok güzel olmuştu . Hemen yanına gittim .
"Çok güzel olmuşsun ."
"Teşekkür ederim ." diyerek masumca gülümsedi ."Sen de çok yakışıklı olmuşsun ." dediğinde ben de ona gülümseyerek teşekkür ettim .
~SUN Hİ NİN AĞZINDAN ~
Beni almaya geldiğinde çok tatlı gözüküyordu ama sadece tatlı .
Daha sonra arabaya binip düğünün olacağı yere geldik ben ilk kez görüyordum çünkü annemler ve Jungkookun ailesi bize sürpriz yapmışlardı ..Kumsaldaydı , zaten ben de hep düğünümün kumsalda olmasını isterdim . Ama sevdiğim insan ile .
Gelin odasında otururken odaya Sung girdi onla uzun süre sarıldıktan sonra nikah başlıyordu ve ayrıldık .
Herkes yerini aldığında nikah memuru ilk Jungkook a sordu ve "evet" dedi . Bana sorduğunda biraz duraksadım ve düşündüm hayır demek için çok mu geçti ?
______________
Umarım hoşunuza gitmiştir .. Asıl olay şimdi başlıyor heyecanla bekleyin ...
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK |JJK
FanfictionJk: sun hi bak bildiğin gibi değ- +Yeter ! Ben sıkıldım tamam mı . Artık bir daha görüşmeyelim . Bu sefer gerçekten boşanacağız ! Şunu imzala ! Diyerek yanımda getirdiğim boşanma sözleşmesini ona uzattım .. Ama o elimden alıp yırttı .. ~~~~~~