-Anne,ben çıkıyorum!
Salondaki koltuktan kafasını çevirip bana döndü.
-Tamam kızım,geç kalma,öptüüm!
-Bende hoşçakal!
Evden çıktım,saat gece on sularıydı,üstümde kot pantolon,kot ceket ve askılı bir bluz vardı.iPhone'umu dar arka cebime sıkıştırdım.Uzun saçlarım sürekli önüme geliyordu,asansörün düğmesine bastım,zemin kattan dördüncü kata çağırdım,en üst kata.O sırada patenlerimi içine koyduğum çantamın askısını gevşettim.Asansör geldiğinde içeri girip 0 tuşuna bastım.Asansör zemin katta durdu,aynasından son kez bakıp apartmanın kapısından kendimi dışarı attım.Apartmanın altındaki dükkandaki küçük butikteki Yasemin ablaya "İyi akşamlar!" deyip merkeze doğru ilerledim,merkezde buluşup sahilde paten sürecektik.Yolda sıkılmıştım,bir bank bulup çantamdan patenleri çıkarıp yerine Superga ayakkabılarımı koydum.Çantama koyduğum suyuda çıkarıp bir kaç yudum aldım.Biraz kaymak istiyordum.Buluşmaya ilerlerken az eğimli bir yokuş çarptı gözüme,elimdeki suyu az ilerideki çöp kovasına attım.Yokuş çok az eğimliydi ama ben daha yeni başlamıştım,biraz zorlayacaktı beni.O anda havamdan geçilmiyordu.iPhone'mu cebimden çıkarıp saate bakacakken kendimi yeri öperken buldum,evet evet popo üstü yere düşmüştüm,üstelik küçük bir pet şişeye takılıp!Artist artist ilerlerken bir anda kendimi yerde buldum!Tanrım berbattı!Etrafımda ki tüm yakışıklı çocuklar bana bakıyordu,ellerini ağızlarına götürüp gülen aptal kızlar!Bir yandan onlara kötü bakışlar atarken bir yandan da kendimi kaldırmaya çalışıyordum.Gözlerimi kaldırmamla müthiş yakışıklı birini görmem bir oldu!O gözleri,maviş maviş bana bakıyordu! "İyi misin?" dedi gülümseyerek, "İyiyim." gülümsedim.Elimden tutup kaldırdı.Gelecekteki kocam üstelikte kibardı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATEN
RomanceBuluşmaya ilerlerken az eğimli bir yokuş çarptı gözüme,elimdeki suyu az ilerideki çöp kovasına attım.Yokuş çok az eğimliydi ama ben daha yeni başlamıştım,biraz zorlayacaktı beni.O anda havamdan geçilmiyordu.iPhone'mu cebimden çıkarıp saate bakacakke...