Olumune helede alisa bilmeyen Cesika yene onu yuxuda gorurdu Teo ona deyirdi: men olmemisem Cesika men olmemisem deyerek feryad edirdi. O yene diksinerek yerinden sicradi honkurerek aglamaga basladi.
Cesikanin 7 il evvelki heyati: Cesika cox boyuk bir mafya bascisinin tek qizi idi anasi vefat etdikden sonra atasi cox insafsiz biri olmus ve cox acimasiz insana cevrilmisdi. Cesika atasini cox sevirdi ancaq heyati cox qaranliq idi atasi ona her zaman kobud ve acimasiz davranirdi o artiq heyatindan bezmisdi her seye nifret edirdi olmek isteyirdi lakin onu bele bacarmirdi. Her ani atasinin iskencesi ile kecirdi anasinin olmunde bele cesikani gunahlandirirdi o her seyden bezmisdi. Hetta bir defe intahar etmek isteyende bele atasi icaze vermemisdi ve ona olmeye bele layiq olmadigini soylemisdi o artiq bu ezablara doze bilmirdi axi neyniye bilerdi caresiz bir korpenin anasinin olumunde ne gunahi ola bilerdi onun tek gunahi dunyaya gelmesi idi? Axi niye butun bunlar onun basina gelmeli idi.
Bir gun yene cesika evden qacmaga calisdi. Birteher atasinin adamlarindan qacaraq ucurum kenarina geldi orada cox dusundu olmek tek care idi basqa siginacaq bir yeri yox idi atasi ona nifret edirdi axi onun atasindan basqa hec kimi yox idi neyniye bilerdi?
O bunlari dusunerken sen deme kenardan biri bunu izleyirmis. Onu izleyen Teo adli bir genc imis. Teo Cesikani gorduyu an ona asiq olmusdu onun neynemek istediyini anlamirdi sadece baxirdi onun gozel qizili saclarina semani eks etdiren gozlerine baxirdi sadece. Birden ne oldugunu anlamadi Cesika yavas yavas ucurumun tamam ucuna yaxinlasirdi. Teo Cesikanin neynemek istediyini anladi ve qacaraq qizin yanina yaxinlasdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitmeyen ezab
HorrorHekaye atasi terefinden hec sevilmeyen ve ezablara ducar olan, sevgilisini vaxtsiz itiren ve ezabim bitdi derken basina yeni derdler acilan ezabi hec bitmeyen bir qizin heyatindan behs olunur.