Hyomin tuvalete girip önce işini halleti daha sonra ise ellerini yıkamaya başladı.
Kapının açılıp hızla kapanmasıyla yerinde sıçradı.ama aldırmamaya devam etti.
Ellerini kurulayıp kapıya yöneldi,ama gördüğü benden onu durdurmuştu.
"Dışarıda ki sembolü görmediniz herhalde.bayan WC yazıyor"Adam tepkisizce beklemeye devam etti.kız derin bir nefes alıp"seninle uğraşamam"diyerek kapıya yöneldi.ama saçından tutulduğu gibi duvara yapışması bir oldu."aahh!!"attığı çığlığa karşılık karşısında ki oğlan sırıtmaya başladı.hyomin genç oğlana bir daha bakınca bunun ona göz kırpan oğlan olduğunu farketti.oğlan kızı kolundan tutarak duvara sabitledi."ne yapıyorsun be! Bıraksana beni!"
"Adım jeon jungkook.senin yeni sahibinim"
Genç kız yüzünü ekşiterek"eşek şakası falan mı yapıyorsun"
Jungkook kafasını"hayır"anlamında sallayıp kızın yüzüne doğru yaklaştı."aileni seviyor musun?"
"Sana ne!!"
Oğlan kızın boğazını sıkmaya başladı."bana bak kızım sen bundan sonra benimsin.eğer ailene zarar vermememi istiyorsan bana alış."
"Onları sevmiyorum ne yaparsan ya-"genç kız durup düşündü.hadi babasını sevmiyordu.ama ya kardeşi ile annesi onlar ne olacaktı."hayır onları seviyorum.onlara bir şey yapma."
Kız jungkook'un elini boğazından çekip lavabodan çıktı.yeon gilin yanına gidip sertçe
Sandalyeye oturunca yeon ve shin kaşlarını çatarak hyomin'e baktıklar."bir so-"
"Yok"Shinin sorusunu sormadan cevap vermesi yeon'u biraz endişelendirmişti.
Yeon masasına oturan jungkook'a bakıp iç çekti"çok yakışıklı amk"
Diyerek omuzlarını düşürdü.Hyomin arkasını dönüp bakınca jungkook'un da ona baktığını görüp hemen önüne döndü."gidelim mi artık?"
Yeon kafasını sallayıp ayağa kalktı.ve cafeden çıktılar.
★
"Hyomin ben yarın okul için alışveriş yapacağım.sen de gelsene"
"Tamam."
"Shin sen?"
"Ben arkadaşlarımla birlikte alacağım okul formamı"
"Peki görüşürüz"
Hyomin ve shin evlerine doğru yürüdüler.yeon da kendi evinin yolunu tuttu.
★
Hyomin kapıyı anahtarla açıp içeri girdi.
Shin de peşinden.Hyomin kimseyle konuşmadan odasına çıktı.shin ise kendini salondaki koltuğa attı.
★
"Shin ablanı kaldırır mısın?"
Shin kafasını sallayıp ablasının odasına çıkmaya başladı.
Kapıyı yavaşça açıp odaya girdi.ablası uyuyordu.
Shin ablasının yatağına oturup yanağını öptü."Abla hadi kalk yemek yiyoruz"