1 hafta sonra
Hyomin ayakkabılarını giyerek evden çıktı.olayın üstünden bir hafta geçmiş ve hyomin bir hafta boyunca okula gitmemişti.e haliyle babası zengin olunca devamsızlık sayısını düşürmüştü.
Kulaklıklarını takıp B.A.P'nin wake me up şarkısını açıp yürümeye başladı.arkadaşkarı ona bir çok kez ulaşmaya çalışmıştı ama hyomin telefonunu kapatıp kendini eve hapsetmişti.shin üç dört kere odasına girip konuşmaya çalışmıştı ama hyomin şiddetle bağırarak shin'i kovmuştu.
Okulun bahçesine girdiği an bütün gözler hyomin'i bulmuştu.artık rahatsız olmuyordu, çünkü artık kimse onu rahatsız edecek kadar umrunda değildi.
Kimseye bakmadan okulun içine girdi.sınıf bir an kalabalık gözükmüştü gözüne.orta sıranın en arkasına oturup kafasını sıraya gömdü.umrunda değildi.
Tam beyni algılama yollarını kapatmış uykuya dalacakken sınıfa birinin kapıyı sertçe açıp kapatmasıyla yerinde sıçradı ama kafasını kaldırmamıştı.birisi sırasına tekme atmasıyla yüzüne düşen saçları ile birlikte kafasını kaldırdı.Evet okulun sürtüğü karşısındaydı.göz devirip kafasını tekrardan sıraya koyacağı sırada okulun sürtüğü olan mi ok hyomin'in saçını tutarak geriye doğru çekmeye başladı.hyomin'in ağzından tiz bir çığlık kaçtı.mi ok saçlarını bırakıp karıştırmaya başladı.hyomin elini sertçe iterek ayağa kalktı onunla birlikte jungkookgil ve hyomin'in tayfası da kalkmıştı.
"Sakın bir daha bana dokunmaya kalkışma"dedi tehditkar bir şekildeMi ok hyomin'e bakarak sırıttı.hyomin bu gülüşüne karşılık karnına sert bir tekme attı."sen*tekme*orosbu*tekme*çocuğunun*tekme*tekisin"dedi.kimse onu durdurmuyordu.mi ok'un ağzından demir tadı gelmeye başlayınca saçlarını geri atarak hyomin'e baktı"sen dur.sikeceğim kızım seni"diyerek sınıftan çıktı.
Hyomin korkmuşmuydu? hayır.
Leo bunu fırsat bilerek hyomin'i tutup kendi sırasına oturttu.hyomin önce leo'ya baktı ardından sarılarak ağlamaya başladı.leo bir elini sırtına diğer elinide saçına koyup okşamaya başladı."ağla bebeğim.içinde ki acıyı atana kadar ağla"dedi kısık sesle.herkes onları izliyordu.jungkook sinirden çıldırıyordu ama ses çıkarmıyordu.zaten o da hyomin ile hiç konuşamamıştı.canı sıkılıyordu.
Min birden "buraya bakmayı kesin!"diye bağırdı.anında herkes bakmayı kesmişti.
Zil çaldığında herkes sıra düzenine geçmeye başlamıştı.
Hyomin de kalkıp hoya'nın yanına geçti.arkadaşları o'na iyi geliyordu.ne olursa olsun.
Hoya hyomin'e doğru yaklaşıp"artık şu konu için canını sıkmayı bırak"dedi.bunu söylerken kaşlarını çatarak kızmış gibi göstermeye çalıştı.hyomin bu hâline gülmüştü.Matematik hocası sınıfa girince herkes ayağa kalkıp selamladı.yoona hoca çok iyi bir öğretmendi.herkese yardım eder kimsenin kalbini kırmamaya özen gösterirdi.bu da hyomin'in arkadaşlarının işine geliyordu.
.......
Hyomin okul formasını çıkarıp dolabına astı.üstüne rahat bir şeyler geçirip mutfağa indi.
Tencereye su koyup kaynaması için tüpe koydu.uzun zamandır ramen yemiyordu.masaya oturup suyun kanyanamsını beklemek adına telefonunu çıkarıp kakotalk uygulamasına girdi.