Piç bir şekilde gülerek ayağa kalktım,mi ok'a doğru yürümeye başlayınca o da bana doğru yürümeye başladı."sen dedin dimi oro-"demeden yüzüne tokatı indirmiştim.artık cidden fazla oluyordu."bu sınıfa böyle hayvan gibi girmeye fazla alıştın sen!!"gülerek aramızda ki mesafeyi kapattı."niye, ağrına mı gitti?ya da yediğin bokları hatırlatmam hoşuna gitmiyor mu?"Bu fazla komikti.kendini ne sanıyor bu fahişe! ağzından kan gelmişti.vurmam sonradan etkilemiş anlaşılan,eh tâbi vücut alışkın değil böyle insan gibi davranmaya, sonradan belirti gösteriyor.
"Çık sınıftan!"diyerek iteledim.yok kavga çıkaracaktım bunda kesin kararlıyım.hatta ağzını gözünü dağıtacağım,yoksa adam olmaz.
"Yok ya!!"diyerek ağzının yavşak bir şekil almasını sağladı.
Cidden şimdi sikeceğim."ben çıkartıyım istersen?"kafasını sallayıp güldü, şimdi gör sen.
Ayağımla karnına tekme attığım için geri geri sendelendi.bir tane daha indirmemle sınıftan çıktı.kapıyı hızla örtüp yerime oturmak için hareketlendim"sorunlu falan mısın?"sesin geldiği yöne baktığımda bunu yeni gelen gruptan birisi söylemişti.sadece tesadüf yoksa bu kadar beyinsizliğin bir araya gelmesi normal değil."işine bak"diyerek yerime oturdum."İşim sensin"diyerek ayağa kalktı.sakin olmam lazım,tabi tek benim değil jungkook'un da.
Karşımda durup sırıttı"beyler !!bu güzelliğin partimde benim eşim olmasını istiyorum."yüzünü bana yaklaştırdı"sen ne dersin bebeğim"
"Partine gelen kim?"dedim uzaklaşarak.yüzü değişik bir hal aldı"reddedilmeyi sevmem güzelim"
"O zaman başka kızı seç"dedim sırama otururken.leo anında boş olan yanıma gelip oturdu."lan...benim eşim ol"dedi ısrarcı bir şekilde.derin bir nefes alıp"tamam yaa"dedim.
......
2 gün sonra.
Telefon görüşmesi...
"Hyomin hazır mısın?"dedi leo düz bir sesle.telefonumu omzum ile kulağım arasına sıkıştırıp"beş dakika ya hazırım sen gel"onaylanan mırıltılar çıkarıp telefonu kapattı.bende telefonu çekip aynadan son kez kendime baktım cidden abartısız ama göz alıcı bir güzelliğe sahiptim.
Anahtarı alıp evden çıktıktan sonra kapıyı iki kez kilitledim.arkamı dönmem ile ağzım açık kalmıştı.leo şuan smokin ile karşımda ateş ediyordu.ona doğru yürüyerek yanına vardım.beni süzerek ıslık çaldı."kendimi bu gecenin şanslı erkeği ilan ediyorum"diyerek elini belime koydu.bende hafif sarılarak"bende kendimi bu gecenin en şanssız kızı ilan ediyorum"diyerek somurtmaya başladım.anında geri çekilip yüzünü ekşiterek bakmaya başladı.yah, çok tatlı.yanağından makas alıp ön koltuğa bindim.leo da şoför koltuğuna binip arabayı çalıştırdı"bacaklar....lens mi?"sorduğu soru ile biraz utanmıştım."kes sesini sür arabayı!"diyerek geriye yaslandım.
......
Sonunda parti evine geldiğimizde leo benden önce davranıp kapımı açmıştı.gülerek uzattığı elini tuttum.kapıyı kapatıp elini elimden çekip belime yerleştirdi.vücudum titremişti.ah, ergenim işte hormonlar ani tepki veriyor ne yapabilirim.
Bahçenin büyük bir alanını kaplayan havuz ile gözlerim patlamıştı.şaka bu gün cidden şanslıyım.bizim grubu görmem ile leo'nun elini tutup yanlarına doğru adımladım.hepsi tek kelime ile muhteşemdi.yanlarına vardığımız an hepsi çarpılmış gibi bakmaya başladı.min'in ani hareketiyle kendimi onun kucağında bulmuştum.ne yapıyordu bu puşt?!
Emoji min'in kolunu tutarak"beyinsiz bırak şu kızı şaftı kaydı kızın"dedi.min beni yere bırakarak"aşık oldum galiba"dedi.hoya kafasına bir tane indirerek"bu gerizekalı içmeden böyle oluyorsa içtikten sonra hepimizin namusu yerlerde"dedi.hepimiz kahkaha atarken min "pezevenk"diyerek ellerini cebine attı ve uzun yuvarlak masaya yaslandı.
Sessizliğin çökmesi ile hepimiz sahnede ki şahısa odaklanmıştık.bambam kırmızı saçları ile oldukça havalı duruyordu.ama bir gram etkilenmemiştim.
Hyeri ve mina aynı anda masada bulunan içkileri alıp kafalarını diktiler.leo kollarını mina ve hyerinin beline koyarak"yavaş lan daha yeni başladık"dedi.ikside göz devirip tekrar bambam'e odaklandılar.
"Öncelikle hepinize beni bu gece kırmadığınız minnettarım."
Diyerek söze başladı.Hoya sırıtarak bize döndü."salak ya.ben şahsen bu puşt için değilde kendi eğlencem için geldim.minnettarmış"herkes sırıtarak onaylarken yine konuşmaya başladı.
"Bu gece herkesin eğlenmesini istiyorum.herkez serbest.iyi eğlenceler"diyerek elindeki içki dolu bardağı havaya kaldırdı.
Bizim grup hariç kimse görmemişti ama leo bardağını havaya kaldırıp bambam'e öpücük atmıştı.
Size tavsiye eğer ki böyle bir arkadaş grubunuz varsa bırakın mutsuz olmayı,o kelime aklınıza bile gelmez.
Hiç birini kaybetmenin.eğer böylelerse.Sesli bir müziğin çalmasıyla millet piste dökülmeye başlamıştı.
Hoş,biz hala aynıydık.yerinden kıpırdamaya üşenen ayılar.Kapıdan giren jungkook ile önce şok sonra felç olmuştum.şaka şaka tabiki de öyle bir şey olmadı.o da her erkek gibi smokin giymişti tabi arkadaşları da.
"Hooo millet hadi dans edelim"diye bağıran yeon ile herkes onaylamıştı.aslında dans etmek istemiyordum ama böyle bir gece daha yaşanmazdı herhalde en iyisi tadını çıkarmak.
Hepimiz piste dağılınca çılgınlar gibi dans etmeye başlamıştık.tabi kolumu çeken öküzle benim dansım son bulmuştu.allah aşkına ne bu böyle klişe şeyler.
Bir odaya girmemizle aynı anda kapının kilitlenmesi bir oldu.hah kim olacak jungkook.
"Ne yaptığını sanıyorsun?, aç şu kapıyı"diye konuştum sesim biraz sinirli ve yüksek çıkmıştı."bu halin ne?"diye bir soru yöneltti.salak mı bu çocuk? beni kaç kere gördü acaba da böyle konuşuyor."ne varmış halimde?"dedim kollarımı göğüsümde birleştirerek."sinirime oynama hyomin. üstüne neden adam gibi bir şey giymedin?"ne bağırıyordu ki şimdi."sanane!!"diye bağırdım.
Dışardan biri duysa poşa kavgası falan sanardı herhalde."Bağırma bana!!"diye bağırdı. şuan gözünün üstüne yumruğu indirmemek için kendimi zor tutuyorum zaten.birde kıroluk yapıyor bana."aç şu kapıyı"dedim emir vererek.sinirden gülüyordu resmen. kıyafetimde abartılacak bir şey yoktu.erkek milleti işte nerde ne bok yiyeceği belli olmaz."açmıyorum"dedi. Söylediği kelimeleri bastırarak söylüyordu.
"Piç"diye mırıldandım.cidden bir kızı sıkmak insanın yapabileceği en büyük hataydı.
Kapıya doğru adımladım,ama kapının önüne geçip durmuştu."eğlenme özgürlüğümü suistimal ediyorsun.farkında mısın?"kafasını sallamıştı
"Jungkook, kapıyı aç.lütfen"sesim sonlara doğru kısılmıştı."erkeklerin yanında böyle dolanmanı istemiyorum"
dedi.sanırım yumuşamışdı."Buna sen karar veremezsin"
Kaşları çatılmıştı."seninle ilgili her şeye ben karar veririm hyomin"
Neremle güleceğim ben?"Hangi sıfatla?"