0.5

88 7 0
                                    

Hoymim masaya oturarak çubukları eline aldı.bu gün annesigil jungkook'un ailesi ile birlikte tatile gidiyordu.jungkook da hyomin gilde kalacaktı.

"Okul nasıl?"diye sordu babası.
Hyomin konuşmamayı seçerken shin ablasının konuşmayacağını anlayıp konuşmaya başladı."iyiydi"dedi.babası tatmin olmuş gibi kafasını salladı

" çocuklar,biz birazdan çıkacağız.jungkook da gelir zaten.evi dağıtmak haricinde her şeyi yapabilirsiniz"annesinin lafını bitirmesiyle hyomin ve shin birbirine bakıp sinsice sırıttılar.

.....

Korumalardan biri valizi alıp arabaya yerleştirdi.o arada da hyomin ve shin annesine sarılıyordu.
Annesi ikisinin de alnından öpüp"kendinize iyi bakın"dedi.
İkisi de kafa sallayıp kapıyı kapattılar.

"Ahh!! tanrım ev bir ay boyunca bizde"
Shin gülerek bağırınca hyomin gözlerini kısıp"eve kız mı atacaksın?"dedi.shin birden ciddileşip"aslında iyi fikir"dedi.hoymin göz devirerek salona gitti.shin de tam oturacağı sırada kapı çaldı.shin koşarak kapıyı açtı.jungkook gelmişti.jungkook elinde ki iki poşet abur cuburu shin'e uzattı shin alıp"woow!"diye bağırdı.ikisi de içeri geçti.hyomin ayağa kalkıp geçiştirmek amaçlı"hoşgeldin"dedi ve koltuğa oturdu.shin poşetleri ablasının kucağına atarak"sen hazırlasan?"dedi.hyomin kafasını sallayıp poşetlere birlikte mutfağa gitti.

Poşette ki bütün abur cuburları tabaklara koyup salona götürdü.shin'in yanında ki sehpaya koyup shin'e baktı."ben diğer tabakları getirirken sende bardakları getirir misin?"diye sordu.shin cevap verecekken jungkook"ben getiririm"dedi.hyomin göz devirip jungkook'un ardından gitti.

Jungkook bardakları alıp dönerken hyomin ile çarpışıp meyve sularını hyomin'in üstüne döktü.hyomin'in üstündeki t'hsirt zaten şeffaf gibiydi.
Birde ıslanınca içi gözüküyordu.jungkook elindeki tepsiyi masaya koyup hyomin'in üstünde ki t'hsirt'ü öne doğru çekti.
Hyomin kaşlarını çatarak"ne yapıyorsun sen?"dedi.jungkook gülerek"sağlığımı düşünüyorum, ne yapacağım."

Hyomin aldırmadan odasına çıktı ve üstünü değiştirdi.
Tekrar aşağı inip koltuğa oturdu.shin ve jungkook dikkatlice TV izliyorlardı.eh tabi hızlı ve öfkeli 8 olunca.kızların dövüş sahnesi çıkınca biraz heycanlanmıştı hyomin.kırmızı elbiseli kızın yere yığılmasıyla shin konuşmaya başladı.

kırmızı elbiseli kızın yere yığılmasıyla shin konuşmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Offf offf offf.tanrım sen nasıl bir şeysin."hyomin ve jungkook aynı anda shin'e baktı"bunu hemen bulup ekran görüntüsü yapacağım"dedi shin koltukta biraz daha yayılarak.
Hyomin göz devirirken, jungkook ise bıyık altından gülüyordu.

HARD TO STEP/jeon.jkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin