KARAKTER TANITIMI💙❤

3K 66 1
                                    

TAHİR KALELİ:27 yaşında,Kaptan,Abisi mustafa,İkiz kardeşleri yangaz murat ve yangaz fatih,Yengesi(abisinin eşi)asiye,Annesi saniye,Babası 16 yaşındayken öldü,Asiyenin kuzeni nefesle görücü usulü tanışırlar ve annesinin zoruyla evlendirilir (sonra ne mi oldu??Bakalım...😘).

《》《》《》《》《》《》

NEFES ZORLU:27 yaşında,Doktor,İkiz kardeşleri nazar ve berrak,Kuzeni(amcasının kızı)asiye,Annesi fatma,Babası 16 yaşındayken öldü,Okuduğu için ara sıra şive yapar,Asiyenin kaynı tahirle görücü usulü tanışırlar ve annesinin zoruyla evlendirilir (sonra ne mi oldu??Bakalım...😘).

《》《》《》《》《》《》

MUSTAFA KALELİ:33 yaşında,Kum şirketi patronu,Eşi asiye,Kardeşi tahir ve ikiz kardeşleri yangaz murat ve yangaz fatih,Annesi saniye,Babası 22 yaşındayken öldü,eşine çok düşkün,1 aylık kızları balım var...

《》《》《》《》《》《》

ASİYE KALELİ:32 yaşında,Eşi mustafa,Kuzenleri(amcasının kızları)nefes berrak ve nazar,Annesi 21 yaşındayken öldü,Babası osman hoca köyün imamı,eşine çok düşkün,1 aylık kızları balım var...

《》《》《》《》《》《》

NAZAR ve BERRAK ZORLU:25 yaşlarında,Hemşire,Ablası nefes,kuzeni(amcasının kızı)asiye,Annesi fatma,Babası 14 yaşındayken öldü(sizce bu kızlar gönüllerini yangazlara kaptırır mı??Bakalım..😘).

《》《》《》《》《》《》

MURAT ve FATİH KALELİ:25 yaşlarında,Miço(gemide yardımcı gibi bir şey),Büyük abisi mustafa diğer abisi tahir,Annesi saniye,Babası 14 yaşındayken öldü(sizce bu yangazlar gönüllerini nazar ve berrağa kaptırır mı??Bakalım..😘).

《》《》《》《》《》《》

SANİYE KALELİ:53 yaşında,Oğulları mustafa tahir murat fatih,Gelini(mustafanın eşi)asiye,1 aylık torunu balım,Fatmayı(nefesin annesi)uzun yıllardır tanır ve onun büyük kızını nefesi oğlu tahire almak ister(sonra ne mi oldu??Bakalım..😘).

《》《》《》《》《》《》

FATMA ZORLU:53 yaşında,Kızları nefes berrak ve nazar,Saniyeyi(tahirin annesi)uzun yıllardır tanır ve oğlu tahiri de beğenir kızı nefesi isteyince verir(ama neden verir??Bakalım..😘).

《》《》《》《》《》《》

ARKADAŞLAR YARDIMCI KARAKTERLER DE VAR AMA ONLARI HİKAYEDE KEŞFEDİCEKSİNİZ YANİ TANITMİCAM 💕💞BAKALIM İLK BÖLÜMDE NOLUCAK💖İYİ OKUMALAAARRR💞💞

                                                                      299 kelime

•EFULİM•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin