6 AY SONRA
Nefes 7 aylık olmuştur.Doğuma 2 ayı vardır.
Asiye 9 aylık olmuştur.Doğuma 2 günü vardır.Bu 6 ayı özet geçmek gerekirse fatma annenin cenazesi kaldırıldı bütün kaleliler perişan oldular.
Nefes ve tahirin bi oğulları oluyor.
Nefes annesi öldüğünden beri artık 3 günde bir kontröle gidiyordur.
Asiye'nin canı 6 ve 7. Aylarında her şeyi çekiyodu bu durumda mustafa tek başına bir şey bulamadığı için yangazları ve tahiri de yanında alıyordu.Ee tabi asiye yerken nefesin de canı çektiği için bir şeyden kilolarca alınıyordu.
Yangazlar evlenmeye tövbe etti.-Nazar ve berrak duymasuuunn sjsjshdkb-
Haa bu arada nazar ve berrak da konakta kalıyordur nefes yalnız bırakmak istemedi ee tabii ki tahir de.O yüzden her şeyi toplayıp konağa yerleştiler.
Nefes ve tahir kendi odalarının yanındaki boş odayı yiğitin odası yaptılar duvarları açık maviye boyattılar.Krem rengi beşik,gardolap,komidin,vs. şeyler aldılar.Yiğit Kalelinin odası hazuurr!
Nefes artık eskisi gibi çok ağlamıyordur.
Muratla nazar fatihle berrak kendi aralarında yüzük taktılar.Bir nevi sözlendiler.
Evine 2 erkek torun gelicek diye saniye hanım gelinlerine iş yaptırmayi.Eve temizlikçi aldı kadının adı eyşan 33 yaşında dır ama sanırsın 23,kadın genç ve güzel.Bu gün ilk iş günü olacak.Mustafaya göz koymuş açıkçası sırnaşay.(sksjejksj)Bakalum asiye ne deyecek(sjkdjdk).
Şimdi normal hayattan devam edicem...🍃
Mutfak
A:Yangazlaaarr!
Y.M:Yenge? Noldi? Doğurdun mu?!
F:Yenge hastaneye hemen hemen!
A:Yangazlar size noliy?Ula bi sakin kahvaltu hazurlqdum size çağurdum mübarek bebek geliy.Tovbe tovbe.Nefes ve Tahir'in Yatak Odası
N:Tahirr!!(10'uncu çağrışıdır xödşgdm)
T:Hiihh!Nefes'um doğuriy misun hemen hastaneye gidelum.
N:Yuh tahir doğursaydum nolcaktı yaaa 10 defa çağardum 10!!
T:Nefesum walla duymadum yaa.
N:Hadi asiye abla çağırıyo kahvaltuya.
T:Tamam o zaman ama oğlumla karumu öpmedan inmem bu yataktan.
N:Tahirr!
T:Oğlumuzu da sevemiyrız yaa.
N:Tamam tamam gel burayaDer ve sarılır.
T:Oğlumu da öpücem.
Nefesin karnını okşar ve öper.
T:Oğlum yiğidim hayde aslanum çabuk gel bak bekliyrız haydee!
N:Tahir daha 2 ay var yaa ne gelmesi?!
T:Şaka ettuk da hayde inelum.Inerler kahvaltı yaparken kapı çalar.
Asiye bakar ve karşısında..................
《》《》《》《》
AZ OLDUĞUNU FARKINDAYIM AMA ARTIK NE YAZSAM BİLMİYORUM BANA YARDIM EDER MISINIZ?LÜTFEN?!
YORUMLARDA OLMASINI ISTEDIGINIZ ŞEYLERI YAZUN BEKLİYRUM.
LÜTFEN YAZUN EĞER ÖNERİDE BULUNMAZSANIZ KİTABIMI BİTIRMEK İSTİYORUM BELKİ ARA SIRA BÖLÜM ATARUM.
EĞER ŞU AN BUNU OKUYAN KİŞİ BANA BIR DAHAKİ BÖLÜMDE OLMASINI ISTEDIGI ŞEYİ YAZMAZSA KİTABIMI BİTİRİCEM ARA SIRA BÖLÜM ATICAM.SİZLERİ SEVİYORUMMM❤🦋
381 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•EFULİM•
RomanceGörücü usulü evlendurilmek istenilen bir çift, Oysa ki birbirlerune aşuk, Bunu anlayınca bakalım neler olacak...😻🙈👫💑💕❤ Nefes♡Tahir Nazar♡Murat Berrak♡Fatih Asiye♡Mustafa AH BU KALELİLER AH!💞