Nefes, asiye ile doktor konuşurken biraz duygulanmıştır.O da bebeği için böyle konuşacaktı ne güzel.
.........................
Tahir nefesin gözlerinin dolduğunu görünce ilk şaşırsa da sarıldı karısına.Doktor asiyeyi yatırınca nefes ve tahirde meraklı gözlerle izleder.
D:Eveeeet bizim ufaklık büyümüş maşallah.
A:Eee tabii iyi bakiyrız(güler).
D:Cinsiyetini öğrenmek ister misiniz?
T:Belli mi ki?
A:Ee bellidur yengem 3 aylıkken belli olir.
D:Evet belli söylim mi?
A:Evet?
D:Bi oğlunuz olucak maşallah.
T:Amcasının paşası.Der ve nefese sarılır.
N:Ayy çok mutlu oldum.
A:Bendaa mıstafamı düşünemiyrım.
N:Hele anam?
A:Wuu bağ iş yapturmaz valla ee sen de malûm (güler)
D:Karışmak gibi olmasın da malûm derken.(güler)
A:Nefes da hamile de.
D:Aaa hiç belli olmuyo ne kadarlık?
N:1 aylık daha.
T:Aslında yengemden sonra sıra bizde.
D:Buyurun o zman nefes di deyil mi?
N:Evet.
D:Böyle yatın lütfen.Nefes yatar tahir solunda doktor ise sağındadır tahir nefesin elini tutar.
Doktor ultrasyona bakarak.
D:Nefes hanım hamile olduğunuzu ne zaman öğrendiniz?
N:Daha yeni mide bulantılarım vardı sonra bayıldım hastaneye gelice de sebebini anladık.
D:Hm anladım küçük biraz vitaminsiz kalmış ama bundan sonra güzel beslenirseniz hiç bişe olmaz.
T:Nefesin dikkat etmesi lazım diymi?(nefese bakarak)
N:Off tahir ben dikkat ediyorum bi kere.
D:Evet nefes hanım 3 aya kadar dikkat etmeniz lazım zaten 3 aydan sonra oluşmaya falan başlar sıkıntı olmaz.Bir şey olmadığı takdirde 2 hafta sonra yeniden gelin.Bu arada babaya görev çok. Karınız aşerebilir yani canı olur olmadık şeyler çekebilir eee tabii size de almak düşer.Gece, sabah ,öğlen bu her zaman olabilecek bir şey.
T:Peki.
D:2 hafta sonra görüşürüz.Bir şey olursa hemen gelin.
N:Tamam çok teşekkür ederiz.Çıkarlar.
Saat:13.00
Eve gelmişlerdir.Mustafa da evdedir.
M:Asiyam bellu mi?
A:Yok mıstafam daha bellu değilmiş.Tahir ve nefes şaşırarak bakarlar asiye kaş göz yapar onlarda tabii.
A:Mustafam bellu oldi biliymisun?
M:Ula niye söylemiysın?
A:Tamam da tamam söyliyrım hazur misunuz dur bi bakim?Anam,yangazlar,gocacum,berrak,nazar tamamdur kadro burda.Anacum erkek torinin yangazlar erkek yiğeniniz gocacum erkek evladun kızlar erkek yiģeniniz olacak.Mustafa asiyeyi kucağına alıp döndürmeye başlar.
A:Mustafa dur başım döneyi.
M:Iyi misun gel otur buraya.
A:Iyiyim.Tahir bi an nefesin annesine bir şey demedikleri aklına geldi.
T:Nefesuum?
N:Efendum gocacum?
T:Fatma anneye bir şey demedik biz?
N:Aaa ben nasıl düşünemedim yaa.
T:Şşş tamam hayde gidelum.Saat:13.30
Fatma annenin evine gelmişlerdir.Nefesin anahtarı yoktur kapıya vurdular ama açan yok oysa 1 saat önce görüştüler telefonda.Tahir kapıyı kırmak zorunda kaldı içeri girdiler salonda kimse yok nefes alt kata tahir üst kata bakıyordu.Birden aşağıdan nefesin çığlık sesi geldi tahir hemen koştu bi de ne görsün................................
《》《》《》《》《》
MERAK ETTİNİZ Mİ?❤🦋
BIR DAHAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE:))❤OY SINIRI:17
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•EFULİM•
Любовные романыGörücü usulü evlendurilmek istenilen bir çift, Oysa ki birbirlerune aşuk, Bunu anlayınca bakalım neler olacak...😻🙈👫💑💕❤ Nefes♡Tahir Nazar♡Murat Berrak♡Fatih Asiye♡Mustafa AH BU KALELİLER AH!💞