Merhaba gençler kapak yapacak onurlu ve mantılı insanlar arıyorum
Yb geldi begendinizmii?
Multi:uraz güner
.................İzmire geleli 2 gün olmuştu. Dayım dün gece gelmişti 1 hafta sonra okul başlayacaktı.
Anneannemin evinde kalıyordum burası 2 katlı bir villaydı kadın zengindi sonuçta. Alt katta 2 oda 1salon mutfak ve banyo vardı. Anneannem üst katı kullanmıyordu çünkü mutfak aşşağıdaydı merdiven inemiyordu. Üst odada ise 1 banyolu oda bir salon ve kocaman bir balkon vardı.
Üst kat kullanılmadığı için boştu dayım banyolu odayı bana hazırlayacaklarını söylemişti anneannem 3 gün sonra dönecekmiş.
"Eşyaların hangi renk olsun?"hemen onu cevapladım
"Kafana göre takıl ama sade olursa sevinirim."
Şaşırmadı ve kafasını salladı.
Bugün gidip telefon ve yeni bir hat almam lazımdı çünkü babam hala arıyordu aynı zamanda ismihanda. Elazığdan kimseyle görüşmeyi istemiyordum Hilal hariç onu seviyordum.
Hala düşünüyordum acaba alışılabilecekmiyim? Acaba yaşayabilecekmiyim? Yeni okul, yeni hayat herşey bir anda olmuştu hersey üst üste gelmişti güzel bir çocukluğum yoktu güzel bir hayatım da yoktu. Babam hayatımı gerçekten zorlaştırdı hep zorlaştırmıştı. Ondan nefret ediyordum ama artık yeni bir hayat yeni bir yaşam sunulmuştu önüme ya herşeyi önceki hayatımdan daha da mahvedecektim yada daha farklı hale getirip yaşamaya çalışacaktım. Zaten şuan tek gayem annemin istediği gibi psikoloji okumak. Bunu yapacaktım! Annemin tek isteğini yerine getirecektim._________
Koskoca bir haftayı ders çalışarak ve odama yerleşerek ve lanet olası ayazdan uzak durmaya çalışarak geçirmiştim. Beni deli etmişti,o kimmiydi?
Komşumuzun gözde oğlu benden nefret eder bende ondan sebebi ise çok saçma. Benim küçükken en sevdiğim ve hala en sevdiğim yemek olan mantı. Onun tabagındaki mantıyı da yemiştim ve benimle küsmüştü bende benimle barışmazsan annene onun kolyelerini çalıp Heline verdiğini söylerim demiştim benimle barışmayıncada söylemiştim ve annesi ona 2 hafta evden çıkamama cezası vermişti o günden beri benden nefret eder işte.
Peki ne mi yapmıştı?
Benim buraya temelli geldiğimi öğrendikten sonra 2 gün boyunca açlık grevi yapmış ki bu arada hep yemek yemiş ardından ben gece uyurken odamın camına yoğurtla 'öleceksiiiiin' yazmıştı aynı zamandada benim küçükken ektiğim güle ve arka bahçedeki havuza işemişti ama en sonunda gerçeği kabullenip beddua edip gitmişti.
Ben ise normalde gözlerini kaşıkla çıkarıp 178 yerinden bıçaklayıp gelinlik giydirip uçurumdan aşşağı atardım ama sadece göz devirip geçmiştim. Ha bide ana avrad sövmüşte olabilirdim.
Herneyse yarın okul başlayacaktı ve dayım birazdan formalarımı okul çantamı ve okul malzemelerini getirecekti. 2. Dönem kayıt yaptırdığımız için saçma bir liseye gidecektim. 'Mert Güner Lisesi' devlet okulu olmasına rağmen kim koymuştu bu isimi bilmiyordum. Sanırsam ya müdürün yada valinin adıydı.
Bu düşünceleri bir kenara bırakıp yeni odamda yeni aldığım telefonu kurmaya başladım.
Müzikleri indirirken zilin çaldığını duydum dayım olduğunu düşünerek aşşağı indim ki anneannemin çoktan kapıyı açtığını gördüm. Ayaz mı gelmişti ? Lanet olsun onu dinleyecek halim yoktu çünkü yine beni mantı yedirerek öldürmekle tehdit edecekti. Bunu düşünerek koşar adımlarla
Odama ilerledim kapattığım kapım 5 saniye sonra açıldı ve içeri Ayaz girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşam Ölebilir Mi?
Novela JuvenilYaşama aşık olan biri ölebilirmiydi? Yaşam aşık değilse ölebilirdi. Yaşamak için izmire gelen kızın tutunduğu bütün dallar kırılmıştı sadece iki dal kalmıştı biri fazlalıktı kesmek zorundaydı kesmiştide ama yanlış dalı... Yaşamaya gücü kalmayan iki...