4

45 4 0
                                    

Multi: Yaşam Karadere

..................

Allahım nolur bu bir kâbus olsun yoksa oturup ağlayacağım.

"Ayaz sonkez söylüyorum odamda ne pizza ne hamburger nede karnıyarık var gerizekalı mısın yav? İnsene aşşağı mutfağa."

Okuldan eve döndüğümde Ayaz hiç vakit kaybetmeden odama gelmişti hemde yemek bulmaya çünkü annesi evde top oynadığı için akşama kadar yemek yememe cezası vermiş. Şimdide gelmiş mutfakta arayacağına benim odamda arıyordu.

"Lan nasıl olmaz ? Elazığ da senin odanda mini buzdolabı vardı. Nerde o? Ölecem açlıktan."

Bende sinirden ölücem

"Ya yok yok git mutfağa puşt."

Ayağa kalktı bana doğru yaklaştı ve olmayan saçlarını savurdu.

"Konışma benımlan ben sına kusüm."

Öleydim iyiydi.

"Çık git odamdan! Defol! Ayaz siktir çıksana!."

Koşarak odadan çıktı ama merdivenlerden koşmak yerine yuvarlanmış olabilir. O ses neydi la

"Tamam Fatma sultan yemem anladım. Yaşama zorla pırasa yedireceksin mantıyı da bana yedireceksin"

Sıçtım.

"Anneannee mantılarımı Ayazdan koruu!"

Resmen aşşağı yardırarak iniyordum Mutfağa girdiğimde ne Anneannem vardı ne pırasa ama Ayaz ve mantım orda masadaydı. Benim zulam benim mantım Ayaz... Sıçtım olum ağzına.

"Laaaaaan. Puşt herif insafsız pezevenk mantı lan benim mantım nasıl yapabildin nasıl?"

Ayağa kalktı ve bir ayağını sandalyenin üstüne koydu.

"Ben ki Ayaz Dinçer bu onurlu ve saygılı görevi üstlenip mantını yedim ve 10 yıllık intikamımı aldım nihahah."

Sözü yarıda kalmıştı çünkü ağzına masadaki muzu koymuştum

"Bok ye ayaz."

"Lon yoşom Allah bolono vorson çok şono oğzomdon."

Allahım ne zeki bir insanım masadaki yarısı yenmiş mantı tabağını aldım ve gittim.

.......

Şuan resmen dahi olmam lazım çünkü Ayaz gittiğinden beri yani 5 saattir ders çalışıyordum. Yani akşam 8 olmuştu. Ve yemek yemezsem şuracıkta ölecektim.

Aşşağı ne yemek var diye inmeye başladım.
Ay ay karnıyarık yapmış anneanneem. Ama karnıyarık varsa ayazda vardır. Ay kahretsin.

"Yaşaam kanka gelsene Fatma Sultan karnıyarık yapmış."

Bu çocuğu öldürmeliydim sonrada mezarına sarımsak dikmekiydim evet bunları yapmalıydım.

"Evet Ayaz görüyorum." cidden neden ayaz gibi bir arkadaşa sahiptim bilmiyordum.
Masaya oturup yemek yemeye başladım. Kaynıyarıktaki turuncu şeylerde neydi öyle?

"Anneanne... Bu turuncu şeylerde ne böyle?"

"Kayısı."

Ben öğürme sesleri çıkartırken ayaz kusuyordu.

"Öğğk bune fatma sultan öğk lanet olsun ben eve gidiyorum. Ööğğkk!!"

En azından Ayazdan kurtulmuştum.

"Yaşam yavrum sen yemiyecekmisin?"

Ne kim? kim ne yiyecek? Bahane bul bahane bul bahane bul...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yaşam Ölebilir Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin