Jöjjön pár érdekesség/kulisszatitok a történetről. :)
• Ez a történet nem jöhetett volna létre Daniel Radcliffe nélkül :DDD
Daniel a Jimmy Fallon showban rappelt (amit én csak 'abc rapnek' hívok), megnéztem a lyrics videót is, amiben szerepelt az "untouched" szó.
Ez ugyan csak azt jelenti, hogy érintetlen, de a fejemben az érinthetetlen szó jelent meg, és amikor megláttam ezt a szót a szövegben, egyből láttam magam előtt az egész történetet is.• Aztán később gondolkoztam, megnéztem a jegyzeteimet, és régebben, több mint egy évvel ezelőtt volt egy ötletem, ami kísértetiesen hasonlít ehhez. :")
Nem teljesen ugyanaz, de tényleg hasonlítanak, én meg csak fogtam a fejem, mikor megláttam, mondom biztos a sors is azt akarta, hogy megírjam ezt. :")• Nem is volt kérdés számomra, hogy ezzel a párossal írjam meg ezt a történetet. Csak a Taegivel tudtam elképzelni. :)
• Az árvaház igazgatója a Blackpinkes Rosé után kapta a nevét. Az ő koreai neve Park Chaeyoung.
• Legelőször nem akartam azt, hogy Taehyung és Yoongi között legyen csók, mert (akkoriban) kicsit elcsépeltnek tartottam az ötletet.
Testi kontaktus nélkül szerettem volna ábrázolni a szerelmüket, de végül meggondoltam magam, és nem bántam meg, hogy lett benne csók jelenet. :)• Két kimaradt jelenet, ami nem került bele a történetbe:
1. A hatodikban elküldtem volna Taehyungot és Yoongit bevásárolni az iskolába, csak azért, hogy legyen köztük beszélgetés, ezáltal is közelebb kerülve egymáshoz.
2. A hetedik részre terveztem egy verekedést, amiben Taehyung iskolatársai megverik Taet, mert ezzel is hangsúlyozni akartam, hogy mennyire rossz az élete és hogy az iskolában is zaklatják.
Illetve még tervezett jelenet volt szintén ebbe a részbe, hogy Yoongi meglepi Taet egy vászonnal és ecsetkészlettel.• Írás közben sokat hallgattam a BTS-től a Seat, illetve Amber Run-tól az I found című számot.
• Szerettem volna úgy alakítani a szálakat, hogy Taehyung feláldozza magát azért, hogy Yoongi emberként élhessen, de elvetettem ezt az ötletet, mert nem tetszett.
A végén valóban ember lesz Yoongiból újra, azonban Taehyung erről nem tudott. Mármint, hogy ez fog történni, ha meghal.• A negyedik részben, amikor Yoongi lakása kerül bemutatásra, célozgattam arra, mintha Yoongi is most költözött volna be. Nos, ez így is történt. :)
Szerintem ezt a pontot az elemzős részbe kifejtem hosszabban. ;)• Mindegyik rész több, mint 1000 szót tartalmaz.
Az utolsó rész több, mint 2200 szó, ezzel ez a leghosszabb rész. :)• Ez volt az első fantasy történetem. :)
• Taehyunt művészet szeretete, és az, hogy ő maga is fest, a való életből jött, mivel ugye Tae a valóságban is szereti a művészetet. :)
Viszont!
Viszont az elején egyáltalán nem volt betervezve az, hogy végül ennek nagyobb szerep is jusson, mert ezzel is csak azt szerettem volna ábrázolni, hogy a többiek emiatt csúfolják.
Ahogy alakulgatott és haladt előre a történet, úgy jött az az ötlet is, hogy ábrázolja a saját halálát. (Erről is kicsit bővebben az elemzős részben.)• Bevallom, rengeteget szenvedtem ezzel a sztorimmal. Az érzelmekre nagyon kellett figyelnem, illetve hogy ezt hogyan is ábrázoljam. Sok előreutalás is volt benne, célozgatás, somolygás, mert ezek nélkül nem lett volna kerek a történet.
Úgy érzem, hogy ezt sikerült összehoznom, és nem tört bele a bicskám. Remélem ti is így gondoljátok. :")• Az első részt 2017. augusztus 31-én fejeztem be, az utolsót pedig 2018. július 03-án.
Majdnem egy évig írtam. Azt hittem, ez az idő rövidebb lesz, hiszen amikor elkezdtem publikálni, pár rész már előre meg volt írva, de ugye érettségi évében voltunk, és nem számoltam azzal, hogy ennyire felemészti az időmet/kedvemet.• Az utolsó részt ötször kezdtem el írni. :"")
• Ennél a történetemnél használtam a legtöbbet a szinoníma szótárt. :")
• Az utolsó részeknél gondolkoztam el nagyon, hogy lesz második kötete is, amiben Yoongi életét mutatom be, miután újra ember lett Taehyung halála után. Szenvedhetetlen lett volna a címe.
Végül úgy döntöttem, hogy nem lesz, mert nagyon elrontaná ezt a történetet. Szerintem megtörne ennek a történetnek a ""varázsa"", ha lenne második kötete. Szeretném az olvasókra bízni, hogy hogyan képzelik el Yoongi életét.• Komolyabban szeretnék foglalkozni az írással. Szeretnék könyveket kiadatni, és ezért úgy döntöttem, hogy ez lesz az első könyvem. :)
Átalakítom saját szereplőssé (valószínű, hogy magyar szereplők lesznek benne:3) és azon leszek, hogy eljusson a könyvesboltok polcaira. :)Ha valami még eszembe jut, akkor frissítem ezt a részt. :)
ESTÁS LEYENDO
Érinthetetlen • Taegi • ✓
Fanfic"Magamat nem tudtam megmenteni, de nem akarok még egyszer elbukni azzal, hogy téged is veszni hagylak." Kim Taehyung × Min Yoongi Publikálva: 2017. 11. 24.