Helloo!
Τι κανετε?
Ελπιζω να περνατε και να ειστε υπεροχα!
Στο σημερινο κεφαλαιο θα γραψω καποια sleepover tips για το καλυτερο sleepover.
Ας αρχισουμε!
❤ Να εχετε παρομοιες πιτζαμες!
❤ Να εχετε ωραιο φαγητο. Μην φατε βαρυ φαγητο! Ας πουμε μπορειτε να παραγγειλετε πιτσα! Η να ψησετε μια ετοιμη!
❤ Καντε το makeup η μια της αλλης. Και για να ειναι καλυτερο καντε το χωρις να βλεπετε!
❤ Βγαλτε πολλες φωτο και βιντεο! Να εχετε να βλεπετε και να γελατε!
❤ Παιξτε παιχνιδια. Οχι στο κινητο
❤ Να μην ανοιξετε το κινητο καθολου. Μονο για φωτογραφιες. Ετσι θα χασετε ολη την πλακα που εχουν τα σλιποβερς!
❤ Κουτσομπολεψτε!
❤ Παιξτε θαρρος ή αληθεια και never have I ever!
❤ Καντε τηλεφωνικες φαρσες👿!
❤ Καντε μπανιο στην πισινα αν το σπιτι σας εχει πισινα!
❤ Φυσικα να περασετε καλα!
Επισης να μην καλεσετε ατομα βλαμμενα, με κακη ενεργεια, drama queens και ξενερωτες.
Τα βλαμμενα: Θα λενε βλακειες και εντελως ασχετα πραγματα
Με κακη ενεργεια: Θα σας κανουν ολο παραπονα και δεν θα βλεπουν αισιοδοξα τη ζωη.
Drama Queens: Ειναι ολο δραμα. Συνηθως ειναι απογοητευμενες απο κατι και θα μιλανε συνεχως για αυτο.
Ξενερωτες: Θα σηζητανε ολο για ξενερωτα πραγματα π.χ: τι καιρο κανει σημερα, για τον διασημο που ειναι ερωτευμενες και για το πως περασαν τη σχολικη χρονια!
Ελπιζω να μην εθιξα καμοια με τους χαρακτηρισμους που εγραψα!
Και τωρα το ναϊτ το ρουτιν!
❤ Βουρτσισε τα δοντια σου
❤ Βγαλε το makeup αν φορας!
❤ Καθαρισε το προσωπο σου με καποιο σαπουνι που εχεις! Και αν δεν εχεις να παρεις (βοηθαει παρα πολυ και μειωνει τα σπυρακια!)
❤ Βαλε λιπ μπαλμ για πιο ομορφα χειλη που δεν εχουν σκασει!
❤ Βαλε ξυπνητηρι αν εχεις να πας καπου σε συγεκριμενη ωρα. Ας πουμε ενα ταξιδι νωρις το πρωι!
❤ Ετοιμασε τα αυριανα ρουχα! Αν εχεις παλι καπου να πας.
❤ Πιες ενα ποτηρι κρυο νερο για λαμπερο δερμα! (Δεν το ηξερα αυτο!)
Επισης!
Εδω και δυο εβδομαδες βαζω στις βλεφαριδες μου λαδι καρυδας. Εχει βοηθησει τις βλεφαριδες μου να μεγαλωσουν πιο πολυ! Εγκρινω!
Αυτα για σημερα!
Σας ευχομαι μια τελεια μερα!
Φιλακια πολλα!💋
~Valentina~
YOU ARE READING
The Girly Book
RandomΓεια σου γλυκουλα! Καλοσωρισες στην περιγραφη αυτου του βιβλιου! Σε αυτο το βιβλιο θα υπαρχουν κυριως συμβουλες για τα κοριτσια. Αυτο ομως δεν συμαινει οτι δεν εχει και αλλα πραγματα. Απλα πατα "Αναγνωση"! 3 λογοι να διαβασεις αυτο το βιβλιο: • Ειν...