Πως να εχεις φωτογενεια& Πως να αρεσεις σε ενα αγορι!

265 17 5
                                    

Καλωσορισεεες κουκλα μου στο καινουριο  κεφαλαιο αυτου το βιβλιου!

Τι κανετε?

Εχουμε καιρο να τα πουμε το ιντερνετ χανετε συνεχεια και δεν μπορω να μπω.

Τεσπα αυτο δεν ειναι το θεμα μας.

Αρχικα θα σας δωσω τιπς για να εχετε φωτογενεια.

Ας ξεκινησουμε!

# Πρεπει να ξερεις τι ποζα σου παει, π.χ duckface

# Κανε προβα στον καθρεφτη διαφορες ποζες, αυτο βοηθαει στο να δειχνεις πιο ωραια σε ολες τις φωτογραφιες!

# Λενε οτι στους περισσοτερους ανθρωπους το αριστερο προφιλ ειναι το πιο ομορφο!

# Κανε την καμερα να εστοιασει στο καλυτερο σημειο του προσωπου σου, π.χ αν εχεις ωραια ματια κανε τα ματια σου να πρωταγωνιστουν στην φωτογραφια ή αν εχεις ωραια χειλη το ιδιο!

# Βρες μια οπτικη γωνια που να τονιζει το χρωμα σου!

Αυτα ηταν τα λιγα αλλα καλα τιπς που βρηκα για την φωτογενεια.

Τωρα ηρθε η ωρα για αρκετα τιπς για το πως να αρεσεις σε ενα αγορι!

Νομιζω το συγκεκριμενο θεμα ενδιαφερει ΟΛΑ τα κοριτσια!

Λετς σταρτ!

# Παντα μα παντα να εισαι ομορφη! Και οταν λεω ομορφη, εννοω να σου αρεσει αυτο που βλεπεις στον καθρεφτη!

# Να φορας παντα ρουχα που να νοιωθεις ομορφα μεσα σε αυτα!

# Παντα να του λες φιλικα ενα "γεια"!

# Παντα να εχεις ωραια μαλλια! Και αν οχι, κανε ενα ομορφο hairstyle που να σου παει!

# Να εχεις περοιποιημενα νυχια💅!

#Πολυ συμαντικο ειναι να μυριζεις ΤΕΛΕΙΑ!

#  Να εισαι ο εαυτος σου!

# Μην γινεσε δραματικη! Στα αγορια δεν αρεσει το δραμα!

# Μην φορας makeup, αλλα αν φορας κανε το no makeup makeup, τα αγορια δεν θα καταλαβουν αν εισαι βαμενη ή οχι!

Και να θυμασε!

Μην αλλαξεις ποτε για ενα αγορι! Εισαι τελεια ετσι ακριβως οπως εισαι!

Λοιπον κουκλιτσες, αυτο ηταν το σημερινο μας κεφαλαιο! Ελπιζω να σας βοηθησα αρκετα με τα τιπς που σας εδωσα!

Φιλακια💋!

~Valentina~

The Girly BookWhere stories live. Discover now