Χεϋ!
Τι κανετε?
Ελπιζω να ειστε καλα!
Εγω ειμαι παρα πολυ καλα και σημερα θα σας δωσω τιπς για να γινεται δημοφιλεις.
Γενικα εγω αυτον τον καιρο βλεπω πολλα back to school βιντεο και ειμαι απο αυτους τους τυπους που τους αρεσει πολυ το back to school αλλα δεν τους αρεσει καθολου το σχολειο.
Μα καθολου!
Και μου αρεσει και παρα πολυ το back to school shopping. Οχι μονο τετραδια και τετοια αλλα και ρουχα, πολλαα ρουχα.
Εγω ψωνιζω τα σχολικα μου απο το Πλαισιο.
Και θα κανω ξεχωριστο κεφαλαιο για τα μαγαζια απο οπου ψωνιζω ρουχα.
Αλλα αυτο ειναι εντελως αλλο θεμα.
Παμε στου κεφαλαιου το θεμα που ειναι "Πως να γινεις δημοφιλεις"
- Νοιωθω σαν γιουτιουμπερ με μεγαλο ιντρο-
Ας ξεκινησουμε.
× Να εχεις παντα ωραια μαλλια. Αν εχεις αυτο που λεμε "Bad Hair Day", τοτε μπορεις απλα να τα ισιωσεις, να τα κανεις μπουκλες ή να κανεις ενα hairstyle που σου παει!
× Να πηγαινεις σε αφτερ σκουλ κλαμπς. Δηλαδη, ας πουμε στο δικο μου σχολειο εχουμε ομαδα θεατρου, φωτογραφιας, μουσικης κ.α.
Εκει γνωριζεις κοσμο και κανεις φιλους ενω διασκεδαζεις!
× Να ντυνεσε καλα και με ρουχα που σου πανε!
× Να εχεις καλους βαθμους💯
× Μην αλλαξεις για καποιους αλλους που σε θελουν αλλιως. Αν κανεις καποια αλλαγη πρεπει να το θες πρωτα εσυ. Παρεμεινε ο εαυτος σου!
× Το να εισαι χαμηλων τονων δεν συμαινει οτι δεν μπορεις να εισαι δημοφιλεις!
× Μπορεις να δημιουργησεις δραμα και να βγεις εσυ απο πανω και μετα να σε υποστηριζουν ολοι. Αλλα αυτος δεν ειναι και ο καλυτερος τροπος να γινεις δημοφιλεις...
× Μην δινεις σημασια στους χεϊτερς!
Χεϊτερς γκονα χεϊτ!
Αυτα ηταν τα τιπς για να γινεις δημοφιλεις! Ελπιζω να σας φανηκαν χρησιμα!
Τα λεμε στο επομενο κεφαλαιο!
Φιλακια😘
~Valentina~
YOU ARE READING
The Girly Book
RandomΓεια σου γλυκουλα! Καλοσωρισες στην περιγραφη αυτου του βιβλιου! Σε αυτο το βιβλιο θα υπαρχουν κυριως συμβουλες για τα κοριτσια. Αυτο ομως δεν συμαινει οτι δεν εχει και αλλα πραγματα. Απλα πατα "Αναγνωση"! 3 λογοι να διαβασεις αυτο το βιβλιο: • Ειν...