Kim Taehyung ...Kalau kau warga ShinHwa Highschool , dan kau tak kenal siapa Kim Taehyung ni , maka dengan bangganya kau boleh keluar dari sekolah tu .
Bukan setakat warga ShinHwa Highschool je kenal dia , malah hampir 1 korea kenal dia !
Kenapa ? Anak jutawan yang hensem dan full package .
Hensem ✔️ Tinggi ✔️ Kaya ✔️ Pandai main bola sepak ✔️ Badan baek ✔️
Siapa je tak tergoda ?
Dia boleh buat orang jatuh cinta dengan dia dalam masa kurang 10 saat . Dengan hanya memberi killer smile dia tu mampu membuatkan makcik cleaner korang sendiri pun lemah lutut .
Yakin ke boleh survive kat ShinHwa Highschool tanpa jatuh cinta dengan Kim Taehyung ni ?
Tapi ...
Jangan harap la dia nak notice korang . Bukan setakat nak notice malah kalau dm kat ig dia pun , dia akan SEEN .
Sampai ada yang memanggilnya dengan gelaran "TAESEENER" kerana sudah banyak budak budak yang dia seen .
Tapi .. kalau kau panggil dia TAESEENER , sah kau akan kena kecam terox dengan "TAE AMOUR" . Siapa mereka ? Ofecos la fanclub Taehyung tu . Gila apa weh , budak hot takde fanclub .
'Annyeong tae sunbae <3 Hope you have a great day today !!'
xxx
Ha Sungkyung"Pft ? Coklat lagi ? Takkan nak buang lagi kot ?" Kata Jimin sambil menghampiri kawan baik nya itu .
"Huh habis tu takkan nak makan ? Harapan la !" Kata Taehyung dengan senyuman sinis lalu dengan tanpa rasa bersalahnya membuang coklat itu ke dalam tong sampah .
"Kau ni kejam ahh" kata Jimin tersenyum bangga . Apa yang dibanggakannya itupun tak tahu .
"Huh mestilah aku kan anak didik kau hahahahaha" gelak Taehyung .
DOYEON POV
"Huh mestilah aku kan anak didik kau hahahahahaha"
"OH GOD CRUSH AKU GELAK WEH ! DIA GELAK WEHHH SKDNAKBDIWD ! KAU TENGOK TU SAMPAI NAMPAK GIGI DIA GELAK WEH WARGHHHHHH" jerit Doyeon perlahan sambil memukul mukul tangan Yoona , kawan baiknya .
"Sakitlah odo" kata Yoona lalu menjarakkan diri daripada Doyeon . Gila sakit dia pukul .
"Eh yoona tunggu kejap tau ! Aku nak snap gambar crush aku jap HUEHUE" kata Doyeon lalu dengan pantas mengeluarkan handphone nya dari poket blazer lalu membuka 'camera'
KCHAKK !! KCHAKK !!
Dengan pantas Jimin dan Taehyung menoleh ke arah bunyi camera itu .
Doyeon cepat cepat menyembunyikan diri di belakang semak lalu menarik Yoona yang sedang berdiri seperti tiang duduk bersamanya .
Jangan kantoi..
Jangan kantoi...
Jangan kantoi..
"Bunyi apa tu ?" Tanya taehyung kepada Jimin .
"Bunyi perut aku kot . Dahla jom makan , aku lapar ni"
"Ha yela jom"
YES TAK KANTOI .
"Hanet ! Asal tak silent !" Yoona mengetuk kepala ku .
"Hehe lupa"
"Dahla jom la rehat . Kau taknak makan ke ?"
"Tengok muka tae sunbae pun dah boleh kenyang emm"
"Okay then" kata Yoona lalu meninggalkan aku sorang sorang yang sedang berangan itu .
"EH TUNGGU LAAAA"
Tbc <3
Oyehhh hehe
YOU ARE READING
Crushku kaki seen | kth ( HIATUS)
FanfictionLelaki idaman wanita di korea mahupun dunia . Itu dia , Kim Taehyung . Even makcik umur 50 tahun yang dah ada anak 9 orang pun belum tentu boleh tahan daripada godaan makhluk bernama Kim Taehyung . Memang full package . Hensem ✔️ Tinggi ✔️ Kaya ✔...