DOYEON POV"ARGHHHHHHHHHHHHHHH"
"Woi woi kau asal?" Tanya taehyung .
"Er...awakk nak cium saya kan tadi ?!" Tanyaku berani .
"Hotak kau ! Bila masa !" Katanya sambil menunjal dahiku .
"Eh ?" Tanyaku bodoh .
"Kau tu yang tetiba bangun tidur pastu menjerit pastu tetiba cakap aku nak cium kau ! Eh tak kuasa aku !"
"Ohh ye eh" kataku sambil menggaru kepala .
Err ini memang yang aku nak ...
Cakap dengan crush ..
Tapi BUKAN MACAM NI !!
NAMPAK BODOH DEPAN CRUSH !!
NONONONONONONONONO
"Rumah kau kat mana?" Tanya taehyung yang memecah lamunanku .
"Err depan tu je.."
"Habis kenapa tak lari je tadi , yang gi duk bawah tiang tu dah kenapa?" Tanya taehyung sambil menekal pedal minyak .
"Memang nak lari .... tapi awak dm saya sur—-"
"Eh bila masa aku dm ?" Potong dia pantas .
"Eh adalah ! Ni haa !" Kataku yakin lalu membuka dm .
"Aik dah hilang ?" Kataku perlahan .
WEH SUMPAH ADA WEHH TADI !! AKU NAMPAK DENGAN BIJI MATAAAAA AKU YANG BULAT MCM BOLA PINGPONG NI HAAAAAAAAAAAAAA
"Mana?" Tanya dia .
"Em .. tkpelah .. saya mimpi je kot" kataku pasrah .
Hm sedihnya..
Eh jap !!
"Eh ! Kalau awak tak dm saya , macam mana saya boleh masuk kereta awak ni ? Ha jawab jawab !"
"Aku nampak kau pengsan . Takkan nak biar ? Walaupun aku tak kenal kau tapi aku masih manusia yang mempunyai humanity " katanya bangga .
"Hm"
TAEHYUNG POV
"Hm"
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
MEMANG AKU DM DIA PUN
TAPI DAH UNSEND
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ALAHAI ALAHAI BUDAK KENTANG NI KENAPA LA NAIF SGT
HAHAHAHAHAHAHAHA COMEL
eh
Pebenda ni
Eh tak tak
Dia tak comel
Tak takk
Tak tak
TAKKKKKK !!
Tbc <3
Lama woi tak update ! Pasni aku cakap mcm biasa je la eh awkward sia cakap sis sis bagai HAHAHAHAHAHAHA sorry tho lately ni bz gila !! Math susah bhaii !! TIBERRRR . Kalau dha lama sgt tak update aku rasa nak unpub sebab aku sebersalah kat korang tunggu laam story tak seberapa ni ;)
Kisah sedih lagi ;
Gang , aku tak tahu la aku pernah cakap ke tak benda ni , tapi aku nak cakap gak . Wattpad aku mabuk weh :") dia tak boleh buat tulisan bold . Semua tak boleh weh ! Boleh tulis normal je !! So kau kenalah faham wattpad aku ni bermasalah jadi sepanjang story ni aku punya tulisan semua normal UHUKS UHUKS !
Ha kalau rajin pergilah follow @imanyle
Itu acc ke berapa aku tah HAHAHA
Ig aku @imanyle au gi follow kalau tak esok milo kat rumah korang habis .
Cukup hambar ye ! Hahahaha okok gerak lu !!!
Mwahh readers tersayang UYAU UYAU
YOU ARE READING
Crushku kaki seen | kth ( HIATUS)
FanficLelaki idaman wanita di korea mahupun dunia . Itu dia , Kim Taehyung . Even makcik umur 50 tahun yang dah ada anak 9 orang pun belum tentu boleh tahan daripada godaan makhluk bernama Kim Taehyung . Memang full package . Hensem ✔️ Tinggi ✔️ Kaya ✔...