DOYEON POVDotaeyeon
Annyeong , taetae .
Harini sunbae nampak okay .
Semoga sunbae senyum selalu.
Saranghaeeee <3
SEENYap guys , seen lagi . Tapi takpe , janji tae sunbae baca UHUKSSSSS !! Btw nilah hobi aku setiap hari , atau setiap masa hahahahaks . Iaitu , message Tae hari - hari . Yep guys , hari - hari . Apa - apa yang aku rasa aku nak luahkan , aku akan luahkan pada dia . Contohnya , kalau harini aku kena marah dengan cikgu , aku akan dm dia , bgthu aku kena marah . Saje je buat macam tu , sebab biarlah dia tahu apa apa yang jadi kat aku HAHAHAHAHAHAHAHA . Walaupun apa yang aku buat ni sangatlah bangang , aku tetap akan teruskan , sampai dia notice aku ! Yes !
Ting !!
Kimtaetae just posted a photo .
"WATAPAKKKKKKKK ?! YESZAAAAAA DIA POST PHOTO LAGI WEII HARINI YAHOOOO SENANGNYA DALAM HATI , HEY !" Jerit ku gembira di dalam kelas .
"LEE DOYEON !" Jerit ms Choo aka cikgu paling bengis .
Aduh ! Lupa pulak aku dalam kelas . Semua orang dah gelakkan aku .
"BALIK NI , KELAS TAHANAN 1 JAM !"
"Eh cikgu , saya bukan buat salah besar pun . Setakat jerit je pun nak kelas tahanan ke ?"
Makin galak dorang gelakkan aku . Yang Yoona sebelah aku ni pun dah gelak ketuk ketuk meja .
"Yah ! Asal korang gelak ha ?!"
"SENYAP KELAS !" Jerit ms Choo untuk kali keberapa tah sampai satu kelas senyap .
"LEE DOYEON ! BERDIRI DEKAT LUAR SEKARANG JUGAK !"
"Pft yela yela" kataku perlahan sambil keluar dari kelas dengan tangan masuk ke dalam poket blazer . Suweg gitu .
"Haish cikgu ni spoil la ! Baru nak tgk apa yang taetae post AISH ! MESTI TAK DAPAT JADI FIRST LIKEEEEEE !" Ngomel ku sendirian .
Eh gambar taetae !! Lupa pulak nak tgk .
Dengan pantas aku bukak phone lalu menekan notifications itu .
Kimtaetae
♥️ 760 likes 💬 583 comments
KIMTAETAE im a nerdy badboy . Still love me ? Pic by ; @jiminengHASUNGTAE oh my oppa !! Handsome nya 😭😭😭
JIMINENG nasib bagi cc
JUNGKOOKIE hensyem
KIMJIHEE bergetar tulang rusuk
DOTAEYEON hensem seperti selalu my badboy ;)View all comments
5 minutes ago
MY BADBOY YENSEMM !! Oh likers ke 759 pft -,- dahla sekarang ni time belajar , nampak sangat ramai main phone dalam kelas -.-
Baru 5 minit weh dah 760 likes ! And skrg ni dahla time belajar , ramai sanggup bukak phone dalam kelas semata - mata nak tengok apa yang Tae post . WUISH GILA AH !
Time aku tengah mencium cium gambar Tae itu , tiba tiba ada seorang manusia yang sangat aku kenal merenungku tajam .
omg . Izinkan tulang rusukku bergetar .
Tbc <3
Again skit je ;)
YOU ARE READING
Crushku kaki seen | kth ( HIATUS)
FanfictionLelaki idaman wanita di korea mahupun dunia . Itu dia , Kim Taehyung . Even makcik umur 50 tahun yang dah ada anak 9 orang pun belum tentu boleh tahan daripada godaan makhluk bernama Kim Taehyung . Memang full package . Hensem ✔️ Tinggi ✔️ Kaya ✔...