DOYEON POV

Oyemgi !!!

TAEHYUNG !!

Aku hanya kaku . Dia merenungku dari tingkat 3 manakala aku berada di tingkat 2 .

Kami bertentang mata .

1 saat

2 saat

3 saat

4 saat

5 saat

Dia tersenyum sinis lalu berpaling muka dan melangkah pergi .

Dia .. senyum .. kat .. aku..

OH MY GOD !

EVEN DIA SENYUM SINIS PUN

TAPI STILL MAKSUDNYA DIA SENYUM KAT AKU KAN ?!

DIA SENYUM KAT AKU !!

WATAPAAAKKKKK ADAKAH INI BERMAKSUD AKU SUDAH DINOTICE ?

HAJSJELABDPWNDKAKDKOQKDOWJFJWI

"OH TAETAE MENGAPA KAU BUAT HATIKU DUGEUN DUGEUN" fangirl aku sendirian .

EH JAP !!

TADI AKU BUAT EYE CONTACT NGGAN DIA ?!

AGAIN ?!

WATAPAK ?!!!

2 BENDA DALAM SATU MASA WARGH

HATIKU TIDAK KUATTT

SUMPAH AKU RASA NAK PENGSAN SEKARANG NI

YA TUHAN MENGAPA DIA JADI CRUSH AKU

setelah agak lama aku berfangirling sendirian , loceng berbunyi .

YEAH REHAT !

Apabila Yoona sudah keluar dari kelas itu , aku menariknya cepat cepat lalu pergi ke kantin .

"YOONA ! I NEED TO TELL YOU SOMETHING !" Jeritku .

"Wowo ilek ilek . Suweg tak gelabah . Kau ni asal gelabah sgt ni ?" Kata Yoona sambil membuat muka cool nya itu .

Ya memang cool .

Sebab tu la dapat couple dengan Jungkook .

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

"Okay cccamni auu tadi ... huh huh .. tadi kan .. huh huhh" kata ku sambil menarik nafas . Tersekat sekat nafas aku . Punyalah eksaited nak cakap .

"woi rilek a , cakap slow slow tak payah nak gelabah sgt"

"Ish aku bukan gelabah la .. OKAYCAMNI AU TADI AKU BUAT EYE CONTACT DENGAN TAETAE !!!!!" Kata ku sambil memejam mata lalu memukul - mukul meja kantin .

Ish ish anak sape ni ..

"WATAFAK ! OHOK OHOK !" Tersedak Yoona dibuatnya .

"WOI OKAY AK ?"

"HA OKAY OKAY ! HA SAMBUNG CITE !" Gesa Yoona . Halamak dia yang lebih ni dah kenapa .

"PASTU ANN DIA SENYUM KAT AKU WEH !!!!!!! ARGHSJKDMAJDKSNDJD"

"IWJEKDNSNDNNSNFNEBRNRNR" tersembur air Yoona . Kena muka aku yang suci ni .

"WOI PENGOTOR AH !" Kataku sambil mengelap muka ku . Taguna punya kawan ! Nak sembur kat muka aku lak ! Nanti kalau kotor , habis taetae tak tergoda . EH HAHAHAHAHAHAHA .

"Wey kau ni biar betul" tanya Yoona .

"Betul la ! Hey ! Insan bernama LEE DOYEON tak pernah MENIPU tau !"

"WOWOWOWOWO ADAKAH ANDA SUDAH DINOTICE ??" Yoona angkat angkat kening .

"Hm entahla . Tapi senyuman dia tu nampak sinis.." kataku pasrah.

"Alalalala takpe takpe aku rasa dia dah notice kau ahh"

"Kau ni jangan ah ! Kang sia sia je aku ingat dia dah notice , padahal dia tak notice langsung ! Fakehope !"

"KAU NI POSITIVE LA SKIT NGOK !" Kata Yoona sambil menunjal dahiku . Amboi kau main kasar nampak .

"Hanet ! Dahi aku ni hanya untuk Taehyung !" Kataku sambil menjelir lidah .

"Oh kalau dahi kau untuk taehyung , so badan kau untuk aku la kan ?" Kata seorang lelaki di belakang aku . Aku syak dia smirk .

"ODO KAU ! NAK KENA SEPAK KE ?!" Jerit Yoona pulak pada lelaki itu .

Sah !

Lelaki tu jungkook aka bf Yoona .

Nama bf gf tapi dorang ni langsung tak serupa couple couple lain . Kasar namati ish ish .

"RILEK LA YOON ! KAU MASIH KU SAYANG ACIA ACIAA !"

"AH KAU DRAMA JE LEBIH !" Jerit Yoona lagi .

Malu terok weh .

Kawan kawan aku ni memang suka jerit jerit kat tempat orang ramai ke .

Tapi semua orang buat lek je . Dah tahu sangat perangai Yoona tu . Kecoh namati .

"LA APA YANG DRAMANYA ?! BETULLA AKU SAYANG KAU ! KAU NAK AKU BENCI KAU KE ?!" Jerit jungkook .

"TANAK !"

"HA TAHU PUN TANAK !"

"SENYAPLA HANET !!" Jerit aku pulak .

Yoona dan Jungkook diam sekejap sebelum melepaskan tawa .

Hamboi suka tengok aku marah eh .

"Bengong la dua ekor tenuk ni ! Dahla jerit jerit kat tempat ramai orang !" Marahku . Takdela marah mana , dah biasa dah dengan dua ekor ni .

"Eleh kau macam tak biasa" kata Jungkook selamba lalu mengambil tempat di sebelah Yoona .

"Dasar bego" kataku perlahan .

"Bego bego ni lah yang setia ada dengan kau waktu susah senang" kata Yoona selamba .

"Gagagagagagagga" gelakku

"Yoon , tolong buang plastik ni .. plss" aku buat muka comel untuk minta simpati dia . Pft .

"Ah ngada kau ! Gi buang sendiri la ! Tak payah nak susahkan yoon aku !" Kata jungkook .

"Tah kau ! Tahu menyusahkan aku je ! Cuba hidup tu berdikari sikit !" Sambung Yoona .

"ERGH PAPE LA !" Kataku malas lalu pergi ke tong sampah .

'ish skit menyusahkan la tu la ini la ee' ngomel ku perlahan .

"Cakap apa tu ?" Tegur satu suara garau di belakang ku .

Aku menoleh belakang .


"Sssss..ssunnbaee..." kataku tergagap .



























Tbc <3







Btw ff ni dah start merepek HAHAHA HA NAHH 700++ words . Sikit ? Ah syukur la ! Aku eksaited gila ni ! Harini double hapdate !

Crushku kaki seen | kth ( HIATUS)Where stories live. Discover now