Yo peeps !So harini aku nak cakap sikit
Bukan sikit tapi banyak
HAHAHAHAHAHA
okok
So first , aku nak cakap yang aku tak tahu samada nak sambung ff ni or nak unpub 🙂
Bukan apa au , aku takut kalau aku sambung , aku lambat update , story tak menarik and byk lagi lah .
Tapi kalau nak unpub pulak , aku sayang sebab cite ni aku buat khas untuk kawan aku ( UYAU UYAU ) sempena crush nya yang kaki seen HAHAHA , and aku tanak la orang fikir macam bila aku buat story je , nak unpub .
Aku sebelum ni memang dah buat story , dah 3 story aku buat tapi semua aku unpub HAHAHAHAHAHA aku takde idea weh nak sambung ;-;
Or kalau korang ada idea ke , share la ngn aku , manatahu boleh selit selit ke en ? Otak aku yang dulunya penuh dengan idea sekarang dah jadi kosong :")
Aku tahu , penulisan aku pun takde bagus sangat . Weh , aku hanya budak berumur 13 tahun yang sangat mentah dalam dunia penulisan ni . Kadang kadang aku rasa aku ni terlalu muda untuk libatkan diri dalam semua benda ni .
Tapi nak buat macam mana , aku memang suka menulis even penulisan bukanlah bagus sangat macam author author yang lain . Aku pun tak tahu kenapa tiba tiba aku masukkan topic penulisan dalam ni HAHAHAHAHAHAHA .
Bila aku baca story aku , aku rasa macam story aku ni tak layak langsung pub dekat wattpad . Teruk . Aku tak pandai menulis . Tapi tah macam mana aku tetiba rasa yakin dengan diri aku HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA .
Aku terlalu kemaruk layan wattpad sampai aku tak belajar engko tahu ? Bangun pagi cari wattpad hahahahaha , stay sampai pagi pun sebab wattpad .
Tbh , aku ni seorang yang banyak bercakap HAHAHA . Kadang kadang aku rasa nak pub "kailanwifeu talk" and nak cakap semua benda yang aku nak cakap HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA .
Tapi bila fikir balek , apa yang aku cakap semuanya merepek , macamlah orang nak baca HAHAHAHA
Srs tho aku kena buat kailanwifeu talk HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Sorry bukak update aku bosan petang petang ni :") nak tulis takde idea em :")
Maseh la kalau baca , aku happy ada orang baca sebab aku tahu semuanya merepek HAHAHAHAHAHAHAHA
okok babai mwahhhh
YOU ARE READING
Crushku kaki seen | kth ( HIATUS)
FanfictionLelaki idaman wanita di korea mahupun dunia . Itu dia , Kim Taehyung . Even makcik umur 50 tahun yang dah ada anak 9 orang pun belum tentu boleh tahan daripada godaan makhluk bernama Kim Taehyung . Memang full package . Hensem ✔️ Tinggi ✔️ Kaya ✔...