Szeptember 1. mindenki utálja ezt a napot velem ellentétben és szeretek suliba járni, na nem a barátok miatt mert abból csak egy van: Courtney.
Neki szőke a haja és zöld a szeme. Igazából teljes ellentétem, szép nagyon is. Csak elsőben ismertük meg egymást és azóta legjobb barátnők vagyunk. Egy pár éve elköltözött, de most mi is ide költöztünk Pécsre, mert eddig Pesten laktam apuval és az iker tesómmal Nina-val. Most ugyanabba a középsuliba fogunk járni, franciára. A gólya tábort ki kellett hagynom a költözés miatt, de azt hiszem megérte a végeredmény igazán szép lett.Reggel frissen keltem első utam a fürdőbe vezetett. Vettem egy forró fürdőt és felvettem az egyen ünneplőt majd lementem reggelizni.
-Jó reggelt apu!
-Neked is kicsim. Nina felébredt már?
- Igen épp sminkel.
Majd levettem egy tálat és tettem bele a kedvenc müzlimből. Apu kocsival vitt a suliba, Courtney már a teremben volt és iszonyú boldogok voltunk hogy találkoztunk de a nagy beszélgetésben egy szerintem csak megszólalt:
- Ari gyorsan változtatni kell a külsődön már nem azért de.. vannak adottságaid és ki fognak cikizni. - mondta jó szándékúan.
- Majd meglátom.. - mondtam furcsán, de mielőtt még befejezhettem volna a teremben egy irtó helyes srác jelent meg három haverjával együtt, majd hozzám lépett.
- Te meg hogy nézel ki? - mondta amivel vérig sértett majd folytatta.
- Az arcod szép,de ezek a ruhák, a szemüveg és a hajad lehangoló. - és ebben a pillanatban szakadt el a cérna így zokogva rohantam ki a teremből. Ekkor jött utánam Courtney.
- Ari ne sírj miatta ez egy seggfej.
- Courtney változtass meg!
- Nem, miatta ugyan soha!
- Nem miatta, miattam.
-De miért? -kérdezte meglepetten Courtney.
- Azért hogy ez a barom megtanulja a leckét!
- Ez nem igazán értem, de rendben.
Éppen kicsengettek az utolsó óráról mikor Courtney odajött hozzám.
-Mehetünk?
- Igen!
Azzal elmentünk a legnagyobb plázába amit valaha láttam.
- Van nálad pénz? - kérdezte Courtney.
- Persze mindig nálam van a hitelkártyám.
-Oké. Mennyit változtathatok?
- Amennyit kell!
- Vágjunk bele!
Először bementünk egy ruha boltba ahol irtó sok ruhát vettünk: szoknyát, haspólót végtelen mennyiségben, rövidnadrágot, vágott térdű farmert, egybe ruhákat, harisnyát és ezen kívül tulajdonképpen még a fél plázát. Aztán egy cipő volt a mentünk ahol rengeteg magassarkút és torna cipőt vettünk. Elmentünk kozmetikushoz, fodrászhoz és még körmöshöz is. Aztán a parfüm boltba ahol legalább három liter parfümöt vettünk a végeredmény csodás volt.- Csodás lettél Ari!
- Szerintem is, de nem mondhatod ki a nevem amíg én nem mondom, hogy ki vagyok mert ugyebár Dávid drága amíg be nem ismeri hogy dögös vagyok addig nem akarom hogy tudja.
- Rendben!
Aztán haza mentem és csak Nina volt otthon aki eldobta a poharát mikor meglátott.
- TE MEG MIT MŰVELTÉL? - üvöltötte az arcomba.
- Megváltoztam. -feleltem halál nyugodtan.
- DE ÉN VAGYOK AZ OSZTÁLY LEGJOBB CSAJA NEM TE!
- Hát ezzel én nem tudok mit kezdeni.-mondtam, mire a testvérem sértetten ott hagyott.
A délután további része hamar eltelt, este még megnéztem egy filmet majd mosolyogva hajtottam álomra a fejem.Sziasztok itt is az új rész, remélem hogy elnyerte tetszéseteket.
DU LIEST GERADE
Gyűlöletből Szerelem
Romantik-Seggfej- mondtam azzal megjelent az az idegesítő fél mosoly az arcán ami mindíg ott van ha beszólok neki. -Meglátjuk Hercegnő. - mondta majd közelebb jött. Trágár beszéd riadó!!! 2018.12.01 #1.romantika 2019.03.08 #1.gyűlölet