Reggel korán keltem olyan 5:30 körül elmentem fürödni és eldöntöttem hogy ma nincs kedvem suliba menni ezért inkább át hívom Justint.
-Haló!
-Szia kicsim! Mizu?
-Nincs kedved átjönni ma suli helyett?
-Ohh dehogy nincs!
-Mikor jössz?
-Most!
-Várj! Majd 1 óra múlva gyere.
-Oké. Szia kicsim
-Puszi
Majd leraktam. És vissza mentem a szobámba, hogy ruhát válasszal ami ez lett:Az egyik kedvenc ruhám. Majd felkaptam a pénzem az asztalról és elmentem a starbucksba üccsit venni. Ezúttal egy strawberry apai refreshert ittam. Majd haza mentem reggelit csinálni Justinnak és magamnak és vittem haza 2db smores frappucinot is. Gyors csináltam 2 adag amerikai palacsintát amit szív alakúra sütöttem. Kivettem a tejszínhabot és az epret a hűtőből, majd a csengőre lettem figyelmes. És ajtót nyitottam.
-Szia Just.. -belém fojtotta a szót egy csókkal.
-Szia kicsim! Mi ez a fantasztikus illat?
-Csináltam reggelit. Kávéztál már?
-Még nem miért?
-Hoztam kávét a starból.
-Te vagy a legjobb. -majd adott egy puszit a homlokomra.
-Gyere enni mert ki hűl a palacsinta.
-Valaki palacsintát emlegetett? -majd berohant az étkezőbe.
-Nekem van a legjobb csajom a világon! -majd megreggeliztünk.
-Most mit akarsz csinálni királylány?
-Hmm.. Nézhetnénk filmet.
-Nekem jó. Amúgy nagyon csinos vagy.
-Kösz. Csináljak popcornt?
-Aha.
-Okés vajas jó lesz?
-Igen. Kólátok van?
-Nálunk van minden.
-Klassz.
Miután megnéztük a filmet semmi nem jutott az eszembe hogy mit csináljunk, de még csak 3 órája érkezett.
-Most mi lesz? -kérdeztem
-Nekem lennének ötleteim, de... Te azt mondtad még nem állsz készen.
-Hát ezt még magam sem tudom, de lehet készen állok.
-Ohh valóban?
-Talán..
-Ez esetben merre van a hálószobád?
-Az emeleten utolsó ajtó balra. -majd a nyakába ugrottam.
Mikor belépett az ajtón meglátta hogy az ágyamon vannak ruhák és.. és a melltartóm.
-Ohh mik vannak itt? Hmm?
-Ah ezt is a legjobbkor hagyom elöl!-fogtam a fejem, majd behajítottam a gardróbba.
-Nyugi kincsem nem sokára nem csak azt fogom látni. Vagy talán még sincs itt az ideje?
-Nem tudom.
-Értem akkor várunk. Na de akkor is kell csinálni valamit.
Majd lassan megcsókolt ami egyre vádat csókká vált én pedig hirtelen ötlettől vezérelve lekaptam róla a felsőjét.
-Ohh így akarsz játszani? -kérdezte meglepve.
-Azt hiszem.
-Ez esetben.. -majd elkapta a ruhám kicsit mondjuk szenvedett vele, majd pontról pontra végig mért.
-Huh de csini barátnőm van. -majd lassan megcsókolt. Én lassan az övében nyúltam majd kikapcsoltam és lehúztam róla egy pillanatra sem megszakítva a csókot.
-Biztosan akarod.
-Nem tudom...
-Akkor még várok amennyit csak kell.
-Szeretlek
-Én is kicsim.
Majd kifli alakban aludtunk el.____________________________________________________________
Sziasztok most nagyon eltüntem pár napra, most már kicsit összeszedtem magam! Remélem ez a rész is elnyeri tetszéseteket ha igen voteoljatok, írjatok kommentet vagy osszátok meg barátaitokkal Puszi
YOU ARE READING
Gyűlöletből Szerelem
Romance-Seggfej- mondtam azzal megjelent az az idegesítő fél mosoly az arcán ami mindíg ott van ha beszólok neki. -Meglátjuk Hercegnő. - mondta majd közelebb jött. Trágár beszéd riadó!!! 2018.12.01 #1.romantika 2019.03.08 #1.gyűlölet