Yeni Ev

454 13 0
                                    

Ailemle beraber yeni bir eve taşınmıştık  ev ilginç bir yerdi  daha ilginci ise bura mezarlığın yanıydı.Bu ev bize anneannemden kalmıştı bu yüzden buraya taşınmıştık, ev ilginç ötesiydi denebilir, bodrum katı kokudan geçilmiyor, sanınırım kan kokusu yada bana öle geliyor çok mu flim izliyorum acaba?  Neyse bunları tartışıcak zaman değil. "Alara tatlım, hâlâ odana yerleşmedinmi? " demesiyle annemin kendi kendime konuşmamdan uzaklaşmıştım bir süreliğine "Yavaş yavaş yerleştiriyorum anne " Neyseki arkadaşlarım var, her zaman arayıp mesaj atıyolar sıkılacağımı zannetmiyorum ama onları çok özledim, keşke yanımda olsalar dememle telefon çalmıştı bu arayan en iyi arkadaşım Selendi hemen heyecanla açtım telefonu "Selen seni çok özledimm""Hiç sorma Alara bende öle gittin unuttun bizi hemen ne arıyon ne soruyon aramasak :D şimdi sen yeni arkadaşlar edinmişindir."Yok Selen bura pek arkadaş bulunacak yere benzemiyor, beğenmedimm burayı kısacası keşke yanımda olsaydın""O zaman sana güzel haberi vereyim yarın annemle oraya geliyoruz!!!! "Selen bunu söliyince bir çığlık attım anlatamam o kadar sevinmiştim ki!!!  "Sen ciddimisin ya çok mutluyummmm canımsın len gel gel öZledim valla eğleniriz hem. burda kalıcaksın dimi? "Evet 1 hafta kalıcam iznim o kadar seninle gezeriz merak ettim oraları!!"Selen aslında bura pekde merak edilebilecek bir yer değil ürkütücü geliyor bana gezemeyip, evde oturabiliriz ""Offf kızım saçmalama yeni eve taşındın, yeni eğlenceler zevkler falan eğleniriz sabah koşusuna falan çıkarız mesela ne dersin?""Çok iyi olur bizi yemeden birileri eve dönersek mesela çok sevinirim işde o zaman "Kızım ne yemesi be iyice lanetledin evini delirme, hadi kapadım eşyalarımı toplayacam sonra konuşuruz aptalım :D""Görüşürüz pislik geç dalganı sen, gelince buraya anlayacaksın bb" Bura garip bir yerdi taşındığımızdan beri içimde kötü. bir his var anlamıyorum ama bura iyi bir yer değil....

Korku eviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin