Yemek yedik ve odamıza çekilmiştik ben baya heyecanlıydım Selen ise çok mutlu rahat gözüküyordu ama farkettim ki bodrum katından sesler gelmiyordu bu garipdi işde.O sırada kapı çaldı gelen Bu sabahki donuk tuhaf kız içeriye alarak onu annemle tanıştırdım ve odaya çıktık, Selen dayanamadı konu açtı :D"Hey Rozi sencede bu evde bir gariplik yokmu?""Bilmem olabilir yada olmayabilir""O ne demek şimdi Alara sana bahsetmiş bodrumdan sesler geliyormuş sende duydunmu?""Evet duydum, eviniz çok eski hemde baya bir eski araştırmalarıma göre bu ev tam 150 yaşında""Oha 150 yaşında mı Alara bak eviniz yaşlı :D" Selen aptal aptal konuşup Rozi donuk konuşunca tuhaf oluyodum o sırada gene bodrumdan sesler geldi.Koşarak aşağı indik ama evde ne annem nede Selenin annesi vardı, tabi masanın üstündeki not dışında "Biz dışarı çıkıyoruz çocuklar akşama geliriz, biraz gezicez, sizde dikkatli olun!! " bu ne böle annem hiç böle şeyler yapmazki arar odaya çıkar haber verir offfff deli sorular aklımda, neyse biz 3 kız bodruma inmeye karar verdik hava yağmulu ve kapalıydı neyse fenerlerinizi aldık ve aşağıya indik Selen bir an önüme geçti ve bodrum kapısını açarak içeri girdi.Onun bu davranışlara hayranım fazla özgüven sahibi biri, birazda manyak neyse içeri girdik, farkettikki bodrumda tuhaf kokular vardı Rozi öldürerek konuştu"Bu bir kan kokusu farkettinizmi?""Ne kanmı!!!?"dememle çığlık attım Selenin susturmasıyla sakinleştim neyseki, biraz dağıldık ve bodrumdaki sandıkların içeriisini açmaya başladık ben ilk açtığımda sandılar +Oyuncak Bebekler+çıktı ve bir not vardı aynen şunlar yazıyordu "Rozi kötü biri uzak durun!!! " bir an korkmuştum fakat çaktırmadım ikinci sandıkda +Eski Kitaplar+ vardı çok eskiydiler fazlasıyla tozdan görülmüyorlardı ve gene bir not içimden tekrar okudum "O kız her evin yakınlarında olunca bodrumdaki seslere kulak ver!!! " bu da ne demekti? Tabiii ya bu kız her evimde oluşunda yada yakınlarında bodrumdan hep sesler geliyor offf korkuyorum, daha sonra üçüncü kutuyu açmaya çalıştım ama açılmadı sandığı itince küçük bir kağıt parçasında şunlar yazıyordu "Burda olmamalıydınız!! " Kızlara söylerek bodrumdan çıktık ve sakinleşip anlamak için mutfakda oturup şu içtik, neler oluyordu Rozi kimdi nasıl biriydi neler oluyordu???........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku evi
HorrorSevgili Korku meraklıları bu kitap tam size göre beğeniler arttıkça bölümlerde artıcak :) Şimdidennnn teşekkürlerrr :)