Kan

144 7 0
                                    

Ne yapıcaz diye düşünürken, Rozi ayağa kalktı ve "Benim gitmem gerek"dedi hızlı adımlarla gitti ;) Selenle karşılıklı oturup konuşmaya başladık, "Ya bak Selen bu kızda bişiler var hadi onuda geçtim bu evde bişiler oluyor, öğrenmemiz gerek, napıcaz bilmiyorum ama bir yolunu bulmalıyız anladınmı?""Evet Alara anladım fakat napıcaz o son sandığıda açamadık belki açsaydık bişiler bulabilecektik ama olmadı inelimmi bodrum katına? ""Bilmiyorum belkide haklısın bakalım hadi! "Tamam hadi o zaman! "diyerek bodruma indik kapıyı açmamızla şok geçirdik, açamadığımız sandığın içinden ,kenarlarından kanlar akıyordu, çığlık atarak oradan uzaklaştık ikimizde bağırıyorduk anahtarı aldık ve hemen dışarı çıktık. Kapının önünde soluk soluğa oturuyorduk konuşuyorduk"Ya Alara gördünmü ya napıcaz gördünmü hah? ""Selen gördüm bende gördüm kandı o ya napıcaz offf deli olucam ""Ben bilmem ama ben o eve girmem hatta evide geçtim bodruma bir daha inmem asla hemde""Ya of tamam ama o gördüğümüzde neydi öle, kanlar içinde ne olabilirdi ki? ""Bilmiyorum Alara bir fikrim yok, ama annemlere anlatıcam bunu gördüğümüzü gelsin onlarda baksın""Tamam söyleyelim" aradan 10 dk geçti ve annemler gelmişti, bizi kapıda görünce şaşırdılar içeri geçtik ve anlatmaya başladık annem başta güldü ve sonra "Kızlar fazla mı film izliyoruz acaba""Ya anne ne flmi gerçekten diyoruz Glery teyze gerçekten bakın oraya!! "Annemler dayanamayıp aşağı indiler biz titriyoduk ve annem aşağı inince "Kızlar burda hiç birşey yok gelin bakın""Ne yok mu anne ne diyorsun?" hemen gittik ve gerçekten hiçbirşey yoktu galiba kafayı yemiştik yada büyük ihtimalle Delirdik falan...Hemen odamıza gittik ve ikimizde düşüncelere dalıp konuşmaya başladık yada düşünmeye diyelim...

Korku eviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin