Neler oluyor?

196 7 0
                                    

Ertesi gün mutlu bir şekilde uyanmıştım hava pek iç açıcı değildi kapalıydı, sanırım yağmur yağacak.Üstümü değiştirerek mutfağa gittim annem kahvaltıyı hazırlamış ve yoktu o an tuhaflaştım, masanın üstündeki notu görür görmez okumaya başladım."Alaracım kahvaltını hazırladım ben Ayla teyzenle pazara gidiyorum 2 saate gelirim tatlım! " iyide annemle daha yeni taşındık Ayla teyzede kim hem, pazar burdan 1 saat yol babamın arabayla götürmesi gerek offffff kafamda deli sorular, neyse sakince yemeğimi yedim toplayıp odama çıktım.En sevdiğim kitabı elime alınca sayfaların arasından bir kağıt parçası çıktı üstündeki yazılar "Neden burdasın!"diyordu bir an dona kaldım hareket edemedim korkmuştum o sırada telefon çaldı arayan Selendi hemen açtım "Efendim Selen""Selam cnm yola çıktık haber veriyim dedim, bekle beni ben geliyorummmm :D ""Salakk kız tamam çok mutluyum bir an önce gelin" dedim ve telefonu kapadım. Çok mu flim izliyodum yoksa fazla mı ileri konuşuyorum evet evet bencede fazla film izliyorum. O sırada aniden bir gökgürültüsüyle irkildim ardından yağmur tamam tamam tırsmıştım hadi ya yok be fazlasıyla korkmuştum ve annemin aramasıyla biraz sakinleştim. "Canım ben yağmur nedeniyle 2 saatte anca gelicem tatlım, merak etme hemen gelicem""Peki annecim" dedim ve telefonu kapadım ardından Selen aradı "Ya Alara yağmurdan dolayı 2 saate anca geliriz ama gelicez :D."Tamam Selen dikkat edin ara olmazsa sık sık görüşürüz" ve kapattım. Bu evde bişiler dönüyor ama ne?Herkez 2 saate geliyor, tanımadık birileriyle pazara gidiliyor, yağmur, gökgürültüsü, neden burdasın yazılı kağıt, noluyo  yoksa flim mi izliyorum, söylene söylene uyuya kaldım.

Korku eviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin