I will never marry myself

313 5 0
                                    

Crvenokosa zena dugih nogu u uskim koznim pantalonama opusteno lezi na sofi i cacka mobilni, dok uz to Lucifer nervozno seta gore dole sa casom viskija u ruci a Johny kod sanka samo posmatra ovu zategnutu atmosferu.

Lucifer je bio napet jer mora da smisli kako da vrati Katherine u pakao bez da tamo ostane, ona ne zeli nazad jer kako kaze ima mnogo toga za istraziti u ljudskom svetu a Johny idalje pokusava da shvati zasto je Lucifer nervozan.

'Ovi ljudi su cudo, imaju toliko stvari da ce mi trebati citava vecnost da istrazim, ali ovo gde mozes da imas slike i da svi vide ko si mi se posebno svidja' imala je osmeh na licu a onda se okrenula ka Johnyu 'Kako rece da se ovo zove?'

'Twitter' kratko je odgovorio a ona je jos vise rasirila osmeh 

'Tako je strava, ima li jos ovakvih stvari?' 

'PRESTANI DA PRICAS!! IZLUDJUJES ME!!' Oglasio se Lucifer i prekinuo ovu neprijatnu atmosferiu.

Johny je bio uplasen, nikad ga nije video ovakvog a Katherine je bila hladna kao led.

'Znas, mogao bi da prestanes da vices, ogluvecu' prevrnula je ocima  i kao da se nista ne desava samo je nastavila da cacka telefon 

'Zasto si dosla ovde?' dosao je do nje, skoro da je goreo od besa a jos vise ga izludjivao sam povratak u pakao. Pobegao je odande da bi prkosio ocu, a povratak tamo sa Katherine je isto kao izvinjavati mu se a njemu ni zbog cega nije zao.

'Mozda si mi samo nedostajao?' lezerno je odgovorila a on je poceo da se smeje kao da nije cuo bolji vic iako mu je bilo samo do ubijanja a ne do smeha.

'Nemoj da si pateticna Katherine, imas svrhu zbog koje si ovde, koja je? Da li te moj otac posao da me mucis? Jer ako jeste da te podsetim JA SAM KRALJ MUCENJA, JA SAM DJAVO, LUCIFER, PRVORODJENI SIN ONOG KRETENA KOJI SEBE NAZIVA BOGOM I MENE JEBENO NEMOGUCE MUCITI!!' okrenuo se ka zidu a onda se vratio ka njoj i tada se nesto odbilo od njega, malo je pogledao i video je da je noz. 'Sta koji...' taman da zavrsi recenicu vidi drugi noz kako leti ka njemu ali ga je brzinom svetlosti uhvatio, cim ga je uhvatio pogledao ga je i samo se pokvareno nasmejao 'Noz iz pakla? Stvarno? Isti onaj noz koji mene moze da posalje tamo' uhvatio ga je za drsku i krenuo ka njoj a ona se po prvi put do sad uplasila 'Ako mene moze da vrati nazad, sta mislis Katherine, da li moze da vrati tebe?' 

'Ne, nemoj molim te, ne zelim da idem nazad' Lucifer nije imao milosti, znao je jako dobro da sad ima nacin da je vrati nazad a da ne ode i on 

'O tome si trebala da mislis pre nego sto si izasla odande' imao je osmeh od uha do uha i jedva ceka da je posalje nazad u pakao pa da nastavi da se bavi drugim stvarima 

'Lukas!' Viknula a on je zastao samo i pogledao je 'Lukas me pustio da izadjem odande, rekao je da vas otac zeli da se vratis nazad' izgovorila je u jednom dahu i sada su mu neke stvari bile jasnije, medjutim, kod njega ovo priznanje nije probudilo nista drugo nego gnev 

'To te onda cini izdajnikom Katherine' ponovo je isao ka njoj a ona je isla unazad, bila je vidno uplasena 'Kazu da ovaj noz moze bilo koga da osudi na vecno mucenje u paklu, da isprobamo Katherine?' dosao je skroz do nje i prislonio ga uz njene grudi, mogao je da cuje kako joj srce lupa kao ludo a to ga je jos vise uzbudilo 

'Taj noz mi je dala Elavol' ponovo se nasao zbunjen. 

Sestra ga nikad nije nesto posebno volela ali imala je razumevanja za njega i njegove stavove, samo sto je ona vise volela njihovog oca nego njega

'Zasto bi ti andjeo smrti dao noz iskovan u najmracnijim krugovima pakla?' gledao je u oci a njoj je znoj kapljao sa cela, videlo se da se plasi Lucifera

'Da te zastitim, rekla je da ima plan za tebe, da je vreme da paklom vlada i zensko' objasnila je i tada je on poceo na sav glas da se smeje.

'Znaci sada je moja sestra resila da preuzme pakao?' nastavio je da se smeje a onda otisao do sanka 'Otac ce konacno da me ostavi na miru, nazdravimo u to ime' sipao je viski.

Johny je samo posmatrao desavanja, mudro je cutao dok je slusao desavanja. Lucifer je imao osmeh na licu a Katherine je dosla do njega i samo sela dok je Johny i njoj sipao pice

'Nije mislila na to' naglo je pogledao 'Tacno je da ce jedno vreme ona da pazi na pakao i sve duse koje dovede tamo, ali nije vas otac namenio njoj to mesto trajno' ispila je pice na eks i Lucifer se tada skroz okrenuo ka njoj 

'Ako nije tako, sta je onda u pitanju?' Katherine se nasmejala  

'Pustena sam iz pakla da te pazim, taj noj je namenjen Lukasu za slucaj da pokusa nesto, sva sreca pa je kod andjela neupotrebljiv zato sam morala to da budem ja a ne Elavol. Ona ce paziti na pakao dok si ti na odmoru, tako da ti vrati presto kad se vratis kuci' sad se ona okrenula ka njemu i dosla mu do uha 'Sa vladarkom pored' 

Skoro da su mu ispale oci kada je ovo cuo. Znao je da njegov otac da zeli da bude sve po njegovom. 

'Nema sanse! NEMA SANSE!' ustao je i poceo nervozno da seta po klubu dok je ruku provlacio kroz kosu 'NIKAD SE NECU POVINOVATI NJEGOVOJ VOLJI!!!' odjednom je poceo da razbija stolove i stolice od besa 

'Ustvari nije to ni njegova volja' zastao je i naglo dosao do nje sada joj se unoseci u lice 

'A nego ko moze da ima takav plan?! SAMO NJEMU MOZE DA PADNE NA PAMET DA DOVOLJNO LOSE PRETVORI U JOS GORE!! Ako nije on, ko je onda? Cija je ideja da paklu treba djavolica?' vec mu je bilo muka da njegov otac u svemu mora da gura prste, zasto ga ne ostavi na miru?

'Tvoje majke' kratko je rekla i sada je poceo da se miri, sada nije samo njegov otac protiv njega vec i majka, ista ona koja je plakala dok je odlazio u pakao, ista ona koja je molila njegovog oca da to ne radi, sada se ona okrenula protiv njega 'A i mladu su izabrali' 

'KO?!' hteo je da se resi njegove namenjene neveste. Ustvari oseca se kao da mu majka i otac vec dogovorili brak, njegovo je samo da kaze DA, sto se nikad nece desiti 

'Nije mi receno nista o njoj, samo da ces sam da shvatis o kome je rec' objasnila je i on je tada uzeo flasu viskija i uputio se ka svom luksu.

'Odo da spavam, dovoljno mi je porodicne drame za danas. Sutra moram da se bavim drugim stvarima, cim malo razbistrim glavu resicu ovo s porodicom' Dosao je do stepenista i okrenuo se ka sanku 'I Katherine' okrenula se ka njemu 'Ima jedna soba gore pored Johnyeve, mozes da budes u njoj' konacno je popustio vezano za njen ostanak. 

Mora da se odmori, previse je umoran za bilo sta. Ne moze sad jos i o tome da misli. Treba mu sna. 


Dance Whit The DevilTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon