Nije mogao da zaspi, svasta mu se izdogadjalo za jedan dan i prosto san nije dolazio na oci, resio je da ustane i proseta nebi li razbistrio misli.
U jednom trenutku se lepo zabavlja a onda tu zabavu pokvari njegov brat svojom pojavom i moralnim predavanjima, taman zaboravi na jednu porodicnu dramu pojavi se jos jedna, jos gora.
Majka i Otac zele da se on ozeni i da odvede djavolicu u pakao, ni sam ne zna koja je svrha imati zenu uopste? Seks moze da pronadje bilo gde, a deca su mu ionako suvise odvratna da bi ih imao, nije cak tip ni za ljubav, ne zeli brak ni za sta na svetu.
Kome jos treba zena da se samo zali i zahteva, sve sto one znaju da kukaju kako nista ne valja, vecito im nesto smeta i samo zele paznju za sebe.
FUJ!
U svom tom razmisljanju nije ni primetio koliko daleko je odlutao, stigao je do groblja, a to je na drugi kraj grada, suprotno od njegovog kluba.
Na kratko je zastao i pogledao u groblje, imao je utisak kao da svi ljudi koje je mucio sad odmaraju jer ga konacno nema. Nasmejao se na tu pomisao koliko su ljudi ustvari naivni i slepi pred ocima. Nista nikog ne moze spasiti pakla, a ni raja, gde ti je na rodjenju zapisano da ces biti tu zavrsavas bez obzira na sve.
Odjednom je cuo jaku vrisku, parala mu je usi pa je resio da isprati zvuk i to ga je odvelo na groblje.
Sestoro ljudi obucenih u crno stoje u krug i nose maske na licu, kada je prisao cuo je neko mumlanje, ali kada je bolje oslusnuo je cuo je latinski, mogao je i da vidi nekog kako kleci i ocigledno je vezan.
'Satana kaze da zrtvujemo ovu gresnicu u njegovo ime' skoro da se onesvetio od soka, oduvek je mrzeo ljude koji misle da govore u njegovo ime, njih je sam mucio u paklu, cak postoji i poseban krug za njih.
'U njegovo ime, oslobodicemo je greha' ponasao se kao da je svestenik ili tako nesto.
Nije mogao vise da ih slusa kako misle da ispunjavaju njegovu volju. Dodjavola on cak i nema svoju volju, uvek je ispunjavao ocevu.
'Samo malo, ko ti mislis da si?' prisao je krugu i svi su ga sokirano gledali i tada je prepoznao devojku vezanu u suzama kako kleci na sredini kruga koji su napravili ovi pagani.
'Ja govorim u Satanino ime. Mora da si jako hrabar kad si dosao ovde, sada ces u Satanino ime biti i zrtvovan' u rukama je imao noz i bio je cak i nasminkan u crno.
Kakav je uopste to muskarac koji se sminka?
'Cekaj, cekaj. Niko ne govori u moje ime, mogu i sam da pricam hvala. Nikad nisam ni od koga trazio da umre, taj deo posla obavlja ustvari moja sestra' podigao je Megan i poceo da je odvezuje
'Kako se usudjujes da se predstavljas kao nas vladar, Lucifer se cuje licno sa Satanom, mi ispunjavamo njegovu volju' prisao mu je jedan od momaka sa brdo tetovaza, prepoznao je znak jarca
'Kako se usudjujes jos i ime da mi ukrades? Nije ti dosta sto lazes da pricas u moje ime jos se i predstavljas kao ja' dosao je do svestenika i uhvatio ga za kragnu 'Prestanim sa ovim sranjima ili ces imati privilegiju da saznas ko je ustvari djavo' bio je ljut zbog stvari koje se desavaju i sto ga te stvari pokazuju u losem svetlu.
'Ako bas zelis. ubicemo i tebe i nju' tip idalje nije odustajao a Lucifer se smejao na sav glas.
'Molim te. Pocni od mene, hajde, prerezi mi grlo' uzeo je noz i jako ga stisnuo uz vrat a onda povukao, Megan je vrisnula a on se smejao dok ga citava grupa posmatrala sokirano.
'A sad, kad smo kod ubistva i straha' dosao je do tipa koji lici na svestenika a onda mu pokazao na kratko djavolje lice, poceo je da vristi, isao je unazad i sada je bio uplasen kao nikada do sad sto nije bio.
'Molim te, mislio sam da ti samo udovoljavam' plakao je ali Lucifer nije imao milosti, morao je od nekud da krene da prekida ovu farsu koja tvrdi da ispunjava njegovu volju, mrzi sektase i nema milosti za njih
'Mom ocu se slobodno pomoli da te postedi, jer ja veruj mi necu' dosao je do njega i uhvatio ga za kragnu i tada mu se i glas promenio 'POZDRAVI SVOJE PRIJATELJE U PAKLU' grubljim i strahovitim glasom mu je rekao a onda je tip samo prevrnuo oci i telo mu se opustilo,i tada je znao da je sada u onom krugu pakla koji je rezervisao za clanove sekte
Okrenuo se i video ostale momke kako klece pred njim dok ga Megan gleda u strahu.
'Satano, tvoje smo sluge do kraja zivota' rekao je jedan a Lucifer je prevrnuo ocima
'Moje ime je Lucifer a ne Satana,djavo mi je samo titula. Hocu da prekinete sa ovom farsom i da ubistva ostavite mojoj sestri' rekao je i dosao do Megan koja je bila u suzama i vise nego uplasena.
Zagrlio je i ona je uzvratila najjace sto je mogla, pocela je da place i jeca njemu na grudi a on je prvi put nekog tesio, ne moze ni da zamisli kako bi zavrsila da se on nije pojavio, i ne zna uopste kako su ga noge dovele dovde ali mu je drago da jesu.
'Ostavila sam ti broj kod barmena, nisi se javio' konacno ga je pogledala, cak i sa razmazanom sminkom izgledala je kao boginja, nije mogao da opise koliko je lepa.
'Imao sam porodicnu dramu pa nisam stigao ni da razmisljam o tome, ali ucinio sam sta si trazila' kroz osmeh joj rekao i ona se nasmejala
'Bar ce prestati da me trazi' opet ga zagrlila a on je odjednom osetio neku cudnu toplinu, nesto sto ne moze da objasni. Kao da mu do sad venama nije tekla krv a u njenom zagrljaju je pocela da cirkulise, vazduh je postao cistiji, i ni sam nije siguran sta se desava u ovom trenutku ali zeli da traje.
'Hajde, idemo kod mene, nisi u stanju da budes sama sad' krenuli su prema izlazu iz groblja i usli u taksi.
Naslonila se na njegovo rame i pre nego sto je shvatio sta se desava zaspala je. Samo je zagrlio i posmatrao put do kuce. Kasnije ce da se bavi porodicnom dramom, sad je vazno da je ona dobro.
BINABASA MO ANG
Dance Whit The Devil
Romance...i tek tako,znao je da ona nije samo prolazna... Ona je nesto vise... Mozda cak... Bozansko