1-Yetimhane de son gün

41 2 0
                                    

Yetimhanede yaşayan ve tüm zorbalıklara maruz kalıp buna rağmen asla ümidini yitirmeyen 2 kız kardeş vardır.
Yine günlerden bir gün sabah kahvaltısı yapmak için kalkan amy ve ava lavaboya gider ihtiyaçlarını görüp çıkarlarken içeriden bir ses gelir bu bayan holldur. Hemen koşa koşa içeriye girip ne olduğunu sorarlar bu sırada karşıda 2 evli çift görürler ve iyice meraklanırlar. Bayan holl kızlara bu aile ile biraz konuşup tanışmalarını ister,ava biraz çekinir ama amy kabul eder. Bayan holl dışarı çıkar ve bekler.Kadın atılır ve merhaba ben jasmin wilson bu da eşim martin wilson sizlerle tanışmak çok isteriz der ve kocaman bir gülümseme belirir yüzünde. Amy ve ava'da kendilerini tanıtır. Ava hala bir kuşku içindedir ama bir şey çaktırmaz çünkü bu iğrenç yerden bir an önce kurtulmak istiyorlardır.Bayan holl içeri girip kızları dışarı çıkarır. Bayan jasmin ve bay martine kızları sevip sevmediklerini sorar wilsonlar çok sevdiklerini ve onlara çok iyi bakacaklarını dile getirir.Bayan holl kızları içeri alıp bu aileyi isteyip istemediklerini sorar amy çok ister fakat ava biraz çekingen bir şekilde ablasının isteği üzerine kabul eder.
Bayan holl içeri gidip hazırlanmalarını ister amy kardeşinin elinden tutup hızlıca odalarına götürür ve hazırlanmasına yardım eder.Bu sırada bayan holl wilson ailesiyle kızların burada çocuklardan eziyet çektiğini ve ailelerini bir yangında kaybettiği sonucunda
4 ve 5 yaşlarında buraya geldiklerini söyler. Wilsonlar çok şaşkın bir şekilde üzülür.
Kızlar hazırlanmıştır ve yeni evlerine gitmek için sabırsızdırlar gerekli işlemler yapıldıktan sonra bay martinin arabasına binip yeni evlerine gitmeye koyulurlar evleri bir dağın tepesindedir bu yüzden yol biraz uzun sürecektir

Sessiz OdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin