0.3

10 1 0
                                    

Izlazimo iz aviona ne nakon neke previse duge voznje ali ipak je zamarajuce prolaziti kroz svakakve procedure kada znate da je bez potrebe.Uzimamo svoje stvari i krecem za Jess koja je vidno pozurila.

"Hej Jess uspori malo" kazem malo iznervirano jer za pola plana nisam znala tj nisam bila upucena.

"Draga moja sada cemo videti dva lepotana koji nas cekaju sa nasim imenima na kartonima,znam sta mislis ne prevrci ocima,bice nam odlicno!"

Ima veliki smesak na licu i vidi se da je previse uzbudjena.Moram da prestanem da budem party killer i da se prepustim jednom u zivotu..Jer zivot je samo jedan.Stizemo do velikog hola i vidimo puno ljudi koji cekaju svoje prijatelje,rodjake,voljene.Krajickom oka spazim svoje ime na kartonu nekog decka.Prilazim mu sa smeskom na licu jer pokusavam da nadvladam situaciju i da se pravim da je sve okej,uzivam,mogu ja to!Spazila sam da ima plavu kosu,plave oci i vrlo je simpatican izgleda kao neka beba.Smesi mi se i uzvracam mu.

"Pa nisam znao da cemo biti toliki srecnici,ha Zayn,ovo je bila ipak dobra ideja."Kikotaju se dok Jess stoji sa prekrstenim rukama na grudima pomalo ljuto.

"Ha,momci sta bi to trebalo da znaci?!"

Za trenutak se uozbiljise na sta Jess poce da se smeje.Upoznali smo se i mogu reci da je za sad sve dobro ispalo,ali da ne baksuziram.Uzeli su nam stvari i krenuli smo ka izlazu.

"Harry nas ceka u kolima,nadam se da to nije problem?"rece Zayn i pogleda u Jess sa velikim osmehom na licu.Vidim da ce ovaj odmor biti veoma zanimljiv.Ispred nas je cekao veliki crni Range Rover.Pomogle smo im da upakuju nase stvari u gepek jer imamo dosta stvari.Niall mi je otvorio vrata na sta se cuo glasan smeh i dobacivanje od strane decka kog ne poznajem.

"Haa,pravi dzentlmen Niall,pa bacio si oko mali ha?" prevrcem ocima i krecem da mu odbrusim ali me u tome sprecava Niall.

"Daj Harry,samo sam kulturan odjebi covece."

Naill seda sa mnom i sa Jess pozadi,dok je Zayn napred.Okrece se ka nama decko sa malo duzom loknastom kosom sa velikim osmehom i rupicama na obrazima to je tako slatko kod muskaraca.

"Daj,Niall,covece samo se sprdam,Ja sam Harry inace." Pruza ruku Jess,primecujem veliki broj tetovaza po njegovoj ruci koja je veoma misicava,trzam se i pogledam u Jess koja se vec glasno smeje,oblikujem jedno "sta?"usnama,a ona mi pokazuje glavom da je vec ruka ispred mene,oh pa blam. Nasmejala sam se i pruzila mu ruku.

"Drago mi je." rekao je sa velikim smeskom na licu ,okrenuo se napred i krenuli smo.Prvih nekoliko minuta je bila neka neprijatna tisina,ali smo brzo prebrodili to.

"Kako ste vas dve zapravo dosle na ovakvu ideju,ipak ste devojke?" upita Niall,sasvim logicno pitanje,to se zapravo i ja pitam.

"Pa ja nisam imala pojma za ovo,Jess mi je zapravo rekla pre dva, tri saata." pogledam u Jess,na sta se ona kikoce.

"Ma daaj Kim,vidis da je ispalo sve kako treba na kraju,opusti se.Pa da ja sam malo htela daa rizikujemo i opustimo se jer smo se previse istresirale."

Prevrcem ocima jer je i dalje mogla da mi kaze...

"Ti nevaljala devojcice Jess"oglasava se Zayn na sta ga Jess udari po ramenu uz kikotanje.Ona kao da je uzimala nesto pre polaska,samo se smeje i sve joj je lepo.Za trenutak stizemo do neke prelepe kuce koja je pored plaze.Ovo je zapravo dobra ideja bila Jess,odusevljena sam. Izlazim iz auta i odlazim da vadim stvari iz gepeka kada me je preduhitrio decko kovrdzave kose,mogu reci veoma dobro gradjen u crnim farmerkama i nekoj beloj majici.Zelim da uzmem svoj kofer ali Harry odmahuje glavom

"Pusti ja cu,malena." ostajem sledjena i veoma ljuta,kako mozee tako da me zove nisam ja neka drolja, prvi put me vidi u zivotu.

"Kim,drago mi je,ali mislim da smo se upoznali mozda gresim."odbrusim i pruzam mu ruku,prihvata je uz smesak.

"Harry,malena."je l on to mene zajebava Isuse.Frkcem i krecem za njim,uzasan je.Ulazimo u kucu koja je veoma skromno ali i lepo sredjena bas po mom ukusu.Niall se okrece ka nama jer je isao prvi da nas sprovede po kuci.

"Pa devojke ima nesto sto ja vama nisam rekao jer si se Jess sa mnom dogovarala." zastajkuje i pogleda nas.Nisam spremna za jos iznenadjenja plakacu.

"Nemamo dovoljno soba pa cete morati da delite sobu sa Harryem ili Zaynom." je l on to mene zajebava,ajde da mi kaze neko da je ovo skrivena kamera.Pogledam u Jess a se smeje naravno..

"Je l ti to mene zajebavas Niall?"upitam ga i prostreljam pogledom.

"Ne Kim,tako smo se dogovorili nas troje a i nema mesta vise"pogleda me i nasmeje se.

"Zar ne mozemo Jess i ja u jednoj sobi,a da se Zayn samo prebaci kod njega ili obrnuto?" pitam jer je to veoma logicno,zasto bi to radili..Na moje reci Harry poce da se smeje prolazeci rukom kroz kosu uz odmahivanje glavom.

"Kim,opusti se nece ti nista."kaze Niall i ode. Nije fer sta mu je tesko jednostavno..Jess kao da je jedva cekala ovo da se desi,pa cekaj mozda je i znala za ovo???Ako jeste ubicu je...Meni je ostao ovaj aroganti,uobrazeni"malena" kreten...Ulazim u sobu koja je bas lepa,hvala bogu pa ima dva kreveta.Mogli su jedan da stave, sta???Prevrcem ocima na sopstvene misli..Iz misli me trza ruka na mom struku koja me pribija uz telo,skacem od straha i pocinjem da se derem...

"STA KOJI DJAVO ?" vicem i okrecem se ka osobi koja je to uradila i susrecem se sa zelenim ocima koje su uprte u mene,kovrdzavu kosu i izvijene usne.Sta?Nisam to pomislila.Kreten.

"DA LI SI TI NORMALAN,MOGLA SAM INFARKT DOBITI " i dalje se derem dok se on drzi za stomak i smeje kao lud.

"Da si videla svoju facu i ti bi se smejala tako,neprocenjivo.'' rece u pauzama zbog smeha.Vidim ja da ce biti ovoo zanimljiv odmor,da ako se ziva vratim kuci..Prevrcem ocima i krecem da vadim stvari iz kofera. Harry lezi na krevetu i gleda po telefonu nesto,pokusavam da se fokusiram na stvari!Vlada neprijatna tisina i pokusavam da je probijem nekako.

"Festival pocinje veceras,zar ne?"pitam radoznalo.

"Ne,pocinje sutra."rece i nastavi da gleda nesto po telefonu.Bar sam pokusala.Kada sam stavila sve stvari u jedan ormar sela sam na prozor i uzivala u pogledu koji mi se pruza.Nadam se da ce proci sve ovo kako treba,nisam navikla na ovakav nacin zivota,jer su moji roditelji bili previse strogi.Mozda me i ovi momci osudjuju zbog mog ponasanja od danas ali jednostavno mi je sve ovo nepoznato,trudim se da se uklopim,ali u mom stilu.Osmehujem se na tu pomisao.Pogledam u Harrya koji je zadremao rekla bih.Ima lepe crte lica,ruzicaste rekla bih na izgled meke usne,tetovaze koje ukrasavaju te misicave ruke..

"Svidja ti se to sto vidis malena,ha?"rece dubok hrapav glas koji me trza iz transa.Pa kad se probudio za ime sveta....

"Sta?"upitam zbunjeno

"Svidja ti se to sto vidis,hm?"ponovi i kao da skocio sa kreveta i dodje do mene uz blagi smesak na licu.

"Ko kaze da sam tebe gledala?"upitam pokusavajuci da se izvucem iz situacije.

"Hmm,ne bih rekao da ima jos nekog u sobi,jedino ako ti nije bio interesantan zid iza mene,a nesto ne bih rekao."podize ruku sklanjajuci mi pramicak kose koji mi je pao preko lica..Njegoce zelene oci su uprte u mene,a ja sklanjam pogled,udaram mu ruku koja se nazlazila sada na mom vratu.Uzimam torbicu i izlazim napolje.

"Da veoma lepa boja zida,kao i tekstura."Kazem na vratima i izlazim

"KRETEN."kazem namerno malo jace i silazim u dnevni boravak.


Aaand treci nastavak,nadam se da vam se svidja,izvinite na gramatickim greskama.

ly


MemoriesWhere stories live. Discover now