KIM
Nekakvo drmusanje me tera da otvorim oci.
"Daj Kim ustaj,budim te vec pola sata."hrapavi glas pun brige mi para usi.Polako otvorim oci i nasmesim se jer mi prosla noc prolazi kroz glavu.Valjda je presao preko toga.
"Pa koliko je sati,umorna sam,pusti me"Okrenem se na drugu stranu i ne ustajem jer sam previse umorna,a i zelim da ga nerviram.
"Mislio sam da si umrla jebote."
"Pa ti se brines za mene?Daj kovrdzavi dobro jutro i tebi"sarkazam izlazi iz mene jer vec osecam nervozu kako izbija iz njegovog tela.Ustaje sa kreveta i taman sto pomislim da sam ga se otarasila i da me je pustio da spavam hvata me za nogu i povlaci iz kreveta .Padam na pod svom svojom tezinom.
"Daj pa nisi normalan,jebote,koji ti je djavo?"polako ustajem trljajuci oci jer mi je sve mutno.
"Treba da mi sredis ovo."pokazuje rukom na usnu,koja je malo krvarila.
"Da,zbog male ranice me probudis i to da me dupe zabolelo,pravi si dzentlmen"kolutam ocima i odlazim u kupatilo da obavim jutarnju higijenu.Kada je obavim uzimam malo gaze i sve sto mi je potrebno da ocistim ono.Izlazim iz kupatila i pogled mi se susrece sa njegovim.Kolutam ocima.
"Ako ti nesto treba sledeci put mozes bar lepo da me zamolis,a ne da se prosipam po podu kao sada."Moje reci ga teraju na smeh,ima presladak osmeh.
"Sta je smesno,boli me,sva sam se razbila zbog tebe a treba da ti ocistim ovo,sad treba da te ostavim takvog"kolutam ocima,prilazim mu i pocinjem da mu cistim ranu.
"Pa zasto me ne ostavis onda?"pravim se da nisam cula ovo iako to nije moguce.Sklanjam ruke sa njegovog lica i okrecem se da ostavim sve u kupatilo.Zaustavlja me njegova ruka,uzdahnem sklopim oci na par sekundi pripremajuci se da ostanem jaka i susretnem sa njegovim ocima.Pogled mu je sada blag pun neznosti.
"Zasto?"upita ponovo,a ja nespremna ne znam sta bih rekla.Pa zato sto mi je zao da ostavim to lepo lice unakazeno iako si toliki kreten znam da se krije nesto dobro u tebi,oci ne izdaju nikada.Zar ne?Skupim hrabrosti i krenem da mu odbrusim jer igramo igru zar ne?
"To mi je posao,znas?"odgovaram drsko ne sklanjajuci pogled sa njegovih ociju.Grizem usnicu jer nmg da izdrzim da budem besna na njega jer izgleda kao pokislo kucence.Osmehuje se i prolazi rukom kroz kosu dok me drugom drzi za zglob i ne pusta i dalje.
"Ko ti je napravio to?"resim da probijem ovu tisinu koja stvara nemir u meni.
"Zar je tebe briga malena?"Usne mu se izvijaju u mali smesak i dobijaju svu moju paznju trenutno.
"Kreten si."covek pokusa lepo da prica sa njim,ali ipak ne ide.'A ti se taman ponadala' daj ne zezaj me jos i ti.Kolutam ocima."Pusti me."podizem glas da bi ukapirao da se ne zajebavam i da treba da me ostavi vec jednom na miru.
"Necu."Imam utisak da ga sve ovo zabavlja.Ali koristim trenutak njegove nepaznje i odlazim do kofera uzimajuci sta cu obuci.Uzimam neku crnu kratku majicu ui sorts.
"Izadji da se presvucem."
"Necu."
"Zanas li nesto drugo da kazes sem necu isuse?"Ovo je vise bilo retoricko pitanje jer izgleda da ne zna.Odlazim do kupatila presvlacim se velikom brzinom ,ostavljam prosle stvari na kofer i izlazim iz sobe.Cujem neko mumlanje iz sebe ali ne obazirem se.Silazim u dnevni i u kuhinji zaticem Zayna i Jess kako se ljubakaju i Nialla kako sedi za trpezarijskim stolom i jede.Jedan dan je prosao a Jess ludi za Zaynom vidi se iz njenog pogleda,preslatki su,samo da im potraje.
"Niall je najpametniji ovde."prilazim mu uz veliki smesak.Na moje reci skace i baca mi kosku.
"Jedina koja me razume."uvlaci me u zagrljaj,na sta klimam glavom i uzimam mu palacinku jer sam previse gladna a ovi kako su krenuli nece napraviti sve do sutra.
"Hej!Pa to je moje."duri se kao nekakvo malo dete.Napravim puppy face na sta slegne ramenima i okrene se
"Daj nije fer,preslatka si."uzimam mu sve palacinke i trcim na terasu,cujem vristanje iz kuhinje,pocinjem da se cerekam jer mogu videti Niallovu facu sada.
"DAJ NIALl DODJI PODELICEMO."vicem sa terase.Posle nekoliko minuta izlazi ,drzeci u rukama nove palacinke.Gleda me ponosno i seda pored mene.
"Izvini Niall...."gledam ga tuzno na sta razvuce usne u veliki smesak.
"Ha,nisi bas najpametnija Kim..."uvlaci me u zagrljaj.Presladak je i veoma umiljat kao nekakva beba,kako covek moze da ga ne voli?Susta suprotnost kovrdzavom kretenu i bas me zanima kkako su se upoznali i poceli druzenje.Nastavljamo sa doruckom bez prepirki oko hrane jer su se ovo dvoje smilovali,tj Niall ih je naterao da se uozbilje i spreme dorucak.
"Sta se desilo Harryu sinoc?"Niall me zbunjeno pogleda sa punim ustima.
"Nemam pojma,nisam ga video sinoc.Sta mu se desilo?"pa,veoma zanimljivo jer nista ne zna o tome.A imene sam vrag tera da ispitujem,kao da me zanima.'Ne lazi sebe da te ne zanima.' Daj ne lupaj,ne zanima me jer sto bi me zanimalo sem sto me zadnji deo tela boli od pada zbog debila?
"Pa ovaj ne znam,probudio me je da mu ocistim ranicu na usni."
"Pa,ne znam nisam ga ni video od sinoc.Sto to,tebe zanima hm?"upucuje mi upitni pogled sa smeskom na licu.
"Ne zanima me,iskreno"pogledam ga zbunjeno na sta se on smeska i klima glavu ironicno."Samo me zanima sta je toliko hitno bilo da me izvuce iz kreveta zbog male rane na usni...i da me sad boli "uhvatim se za to mesto i Niall poce da se cereka svom snagom.Nisam znala da sam toliko zanimljiva dok nisam dosla ovde,samo mi se smeju..
"Pa,draga mozda je samo zeleo da te vidi."sleze ramenima uzimajuci jos palacinki.
"Pa bila sam u sobi mogao je da me gleda ako hoce,zasto mora da me probudi za to?"
"Pa,to ces njega morati da pitas."uzdahnem i nastavim sa doruckom.Sa Niallom sam se najvise zblizila i prava je dobrica,sem sto je malo nezgodan oko hrane i uvek je gladan.
"Pa kako si poceo da se druzis sa Zaynom i Harryem?"reci same izlaze iz mene jer ocigledno jezik mi je brzi od pameti.
"Um..ipak te zanima samo sa Harryem"iskezi se na sta odmahnem glavom i udarim ga po ramenu.
"Ispricacu samo sa Harryem iako negodujes,znam da ima necega"svo vreme prica punim ustima kao malo dete je.
"Nema Niall,odvratan je "uzimam gutljaj soka kad izlazi kovrdzavi sa tanjirom palacinki i seda preko puta nas.Zadrhtim,na trenutak ostajem zatecena jer nisam ocekivala da cu ga videti vise danas."Ma neces,sta ti je,samo zivis sa njim i delite istu sobu,ne."Prevrcem ocima i uzdahnem.
"Ko je odvratan,hm?"upita svojim promuklim i dubokim glasom.Pogledam u Nialla na sta on sleze ramenima u fazonu sama se izbori sa ovim.Upucujem mu 'bas ti hvala Niall'pogled.
"Ti."odbrusim.Usne mu se izvijaju u djavolski smesak.
"Mhm,da."Opa ipak zna da kaze neku drugu rec sem necu pa to je uspeh za danas.
"Uspeh."kazem tise ali izgleda me je ipak cuo.
"Sta?"promumlja punih usta.Slezem ramenima sa pobednickim osmehom na licu.
"Mislim da bi trebalo neprimetno da odem sada."
"NE" okrecem se prema Harryu sokirano,primetim da mu parcici palacinke ispadaju iz usta kada je rekao 'ne'.Kada nam se pogledi susretnu osetim da mi lice gori i brzo se okrecem prema Niallu da ne bi to video.Daj Isuse sta mi je vise...
"Okeej,necete da me ubijete valjda."napravi uplasen izraz lica na sta ga zagrlim.
"Ubicu te kasnije."promrljam mu na uvo na sta je klimnuo glavom.
Iii 6 part nadam se da vam se svidija,izvinite na gramatickim greskama jer verujem da ih ima.Vote+kom bi mi puno znacilo jer je prica jos na pocetku,da bih znala sta vam se svidja,a sta ne.
Ly
YOU ARE READING
Memories
FanfictionKim je jedna veoma slatka i draga osoba koja pomaze svima ali kada je neko iznervira zna i to vrlo dobro da odbrusi.Dolazi u neprijatnu zituaciju da zivi sa nepoznatim muskim osobama mesec dana kada u njen zivot ulazi decko kovrdzave kose i zelenih...