3.

47 1 1
                                    

Já : ,,Tak mi aspoň řekni den či událost toho dne."

Tory : ,,Dobrou Andreii."

Lehla si na postel a bez dalších slov si lehla a šla spát, i když bylo brzo.

Celý rozhovor mi vrtal hlavou. Co jsem jí kdy udělal? My se známe? Co se vlastně stalo?

Radši jsem si vzal hygienu a šel se osprchovat. Po horké relaxační sprše jsem se převlékl do pyžama a lehl si na svou postel. Chvíli jsem se díval na spící Tory. Byla tak krásná, ale přesto tak jiná.

Tory : ,,Cítím tvůj pohled Andreii. Přestaň a nech mě spát. Znervózňuje mě to."

Dobře...tak asi usínající Tory.

Já : ,,Promiň."

Otočil jsem se tedy zády k ní. 

V tu chvíli má mysl byla v koncích. Vzal jsem si radši mobil a podíval se na Instagram. Napadlo mě si Tory vyhledat. Její matka se příjmením jmenuje Krasovská, takže by měla i ona.

Viktorie Krasovská

Mobil mi vyhledal několik profilů. Hned jsem poznal ten její. Ale měla dva profily. Jeden asi stará, protože tam měla zřejmě starší fotku. A jeden novější. Fotka vypadala aktuálně. 

Nejdříve jsem se podíval na její novější. Nebylo tam nic zajímavého. Proto jsem kliknul na starší. 

Tam mě zarazil už popis profilu. 

Fanynka Kuřete <3

Cože??? Fanynka? Mě? 

Najel jsem na nějaké její starší fotky. Nejdříve byly nahrány prostě klasické fotky v podobě selfie a dalších. Pak mě tam ale zarazily následující fotky. Byla tam focena v mém merchy, jako jsou mikiny a trička. 

Pokud by byla má fanynka, proč by se takhle chovala?

Našel jsem její poslední nahranou fotku, kde byla strašně ubrečená s popisem, že si mění Instagram profil. Hodně lidí se jí ptalo, co se jí stalo. Všem odpověděla stejně.

Jeden člověk mi hodně ublížil

Myslela tím mě? Nebo snad někoho jiného? 

Ale její předposlední fotka mi připomněla ten den. Byli jsme na ní oba dva v jednom baru. V popisu stálo toto :

Konečně jsem ho potkala! Splněný sen toto <3

Jenže děj celého dne mi stále nedocházel. Prostě okno.

Co jsem jí  tedy udělal?




Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 07, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Andrei Iliin - OnaKde žijí příběhy. Začni objevovat