Dneska mě mamka donutila sníst celou snídani. Ona teda sice neví že jsem anorektička, ale už se jí zdá divné že nejím.
,, mami mě je blbě" řeknu a držím se za břicho.
,,ze školy se nevymluvíš" odpoví mi a dál si čte noviny. Zvedne se mi žaludek tak se rychle rozeběhnu do koupelny. Celou snídani vyklopím do záchodové mísy, přijde zamnou mamka a podrží mi vlasy.
,, dobře, dnes budeš doma" řekne a já jdu do svého pokoje. Lehnu si do postele a přikreju se. Vzala jsem si noťas a zapla wattpad.
Hned na mě vyskočilo několik upozornění a taky zprávy.
Jako první jsem si všimla zprávy od Daddy. Otevřela jsem si jí a přečetla její obsah.Daddy: Tvoje pocity? Takže to co si myslí Julia, si myslíš ty? Proč přemýšlíš nad smrtí?
NatureGirl: Promiň ale neznám tě. Takže ti nebudu psát proč tak přemýšlím
Daddy: Chápu tě. Máš pravdu a co když tě ale chci poznat?
NatureGirl: Nechceš, věř mi
Zaklapla jsem noťas a hodila ho vedle sebe. Nikdy se o mě nikdo nezajímal, takže nechápu proč mě chce poznat.
Za chvíli mi mamka přinesla čaj a položila ho na stůl.
,, jsi celá bledá, a pohublá. Co se děje? " pohladí mě po tváři.
Ucuknu a otočím se na druhou stranu.
,, nic"
Mamka si povzdechne a stoupne si. Ještě se na mě otočí ale když vidí že s ní mluvit nechci odejde.
Aai po půl hodině když mamka odjela do práce vylezu z postele a sundám ze sebe tě hrozně moc hadrů a stoupnu si před zrcadlo.
Když jsem zhubla byla jsem hrozně ráda, ale když už mi to přišlo dost nešlo přestat.
Chtěla jsem se normálně najíst, ale sotva za 15 min.. jsem to vyzvracela.
Teď se zmůžu sotva na pár sucharů.Druhý den
Přišla jsem do školy a když kolem mě procházel Justin a jeho parta nevšimli si mě. Byla jsem hrozně ráda ale né na dlouho.
,, ták třído. Chtěla bych abyste si připravili referát. Rozdělím vás do dvojic. Vždycky to bude holka a kluk.
Ryan a Erika,
Scott a Aisha,
Cora a Benjamin,
Gabriela a Aiden,
Alfred a Brenda,
Hana a Daniel,
Justin a Katie"
Vytřeštila jsem oči. Já mám dělat referát s klukem který mi dělá ze života peklo?
,, s ní já referát dělat nebudu, ať si ho udělá sama" řekl hnusně.
.
ČTEŠ
LONELY
RomanceKatie. Jméno dívky, která to neměla lehké. Ale dokázala se vzchopit, a vést život tak jak by měla. Díky jednomu člověku. Díky tomu koho milovala.