cap 5

334 17 2
                                    

DUPA O LUNA:

-Da Justin !sunt in fata casei tale ma dechizi sau ce?

-Intra !

Mirosul lui ma imbata ,avea un miros aparte pe care vroiam sa il simt iar si iar si iar,,gandurile imi fu intrerupte de justin 

-Peste 2 zile eu plec in L.A .si vrau sa vi cu mine,sa sti ca mi-am pregatit un discurs dar apoi am spus sa iti zic asa direct

-Nu pot sa vin in Los Angels pur si simplu,nu am bani ,haine si tu esti o vedeta ..mai bine ne luam adio si o sa iti aduci aminte de mine ca si:fata cu care m-am distrat in Texass

-Nu ne luam adio ,Beatrice ..te iubesc si tu ma iubesti si mi-ai spus de atatea ori ca asta este visul tau ..despre bani?haine?vei sta la mine o sa mergem sa iti luam ce haine vrei ..te rog spune ca vii!

-Parintii nu m-ar lasa nici o data cu tine !

-Fugi de acasa !

-O spui de parca ar fi usor ..

-Poi da este ...plecam si tu iti traiesti visul alaturi de mine!

-Okk..justin ma mai gandesc 

-Iiubirea ..mea am nevoie de un raspun acum 

-Nu pot zice decat :DA vin cu tine in Los Angeles 

-OOO..vino incoace 

-Justin hahah stai nu ma mai musca imi lasi din nou urme ...stai hahah ma suna tata stai 

-Alo tata ..stai nu ma mai musca !

-Ce ai zis?cine te musca ?din nou esti cu justin 

-Nu sunt la Abby ..

-Vin-o acasa..si ce ti-am spus eu despre mintit?

-ca nu este bine sa o fac vin acum tata <spun eu pe un ton plictisit 

-Ai grija ce faci ingeras 

Il sarut pe justin si mai stam vreo 5 minute imbratisati dupa care plec,

Acasa, spre surprindera mea toata lumea dormea,muscaturile se invineteau ..erau foarte mari  si evidente ..asa ca ma-am dus sa fac un dus ..in timp ce ma gandeam ca o sa imi lipseasca locul asta ..nu tot timpul a fost asa ..nu am fost mereu o sclava ..imi amintesc ca mereu prindeam licurici seara ..faceam focuri de tabara ..,calaream mereu,petrecerile nebune in pijama le faceam obigatoriu ,iar apoi pe la 15 ani dupa ce am mai crescut am fost o adolescenta rebela...fugeam de acasa doar ca sa ma vad cu iubitul meu ,vodka si tigarile erau pe primul plan ..virginitatea mi-am pierdut-o repede pe la 14 ani !Am avut o copilarile super frumoasa ...iar acum pur si simplu plec !Inca si cu JUSTIN BIEBER ..care este iubitul meu ..si off imi traiesc visul !revenind la copilaria mea super coontroversta ..mai ales la periodata cand eram o adolescenta rebela..in vremea aia ma distram !ma cuplam cu oricine pentru o seara in club..fumam multa marijiuana ..poate regret uneori ca de la 14 ani nu am mai fost pura !dar asa a fost sa fie ..dar daca ma intreba cineva nici nu stiu sa zic cu cine am facut-o prima oara ...am uitat complet!WOW ..mi-am dat seama ca am inceput sa ma gandesc la amintiri vechi ..cand acum imi voi crea unele noi !Los Angeles VIN!!

************************

DIMINETA URMATOARE:

Incerc sa imi acopar muscaturile cu o esarfa mai mare, si cobor la micul de jun !

-Beatrice draga mea ce cauta esrfa mea la tine ..si pe caldura asta ? esrfa ?spune mama in timp e imi da esarfa jos ..tata observand primul urmele de muscaturi !

-Ce ..mama masi ai patit la gat ...justin ?din nou?

-Nu..va-m spus ca Abby 

-Nu mai minti ...de azi inainte nu mai ai voie sa iesi afara din casa !ai inteels?

-da am inteles !

-pleaca in camera ta si ai grija ce faci ..nu iesi acasa pana nu venim noi ..maine mergem toti la bunica sa o ajutam..asaca ai face bine sa nu iti faci planuri pe lac cu justin!

-stai cee?

-Traim in Texass ..!se afla repede <spune tata in timp ce parea dezamagit e mine ..fata pe care a facut-o acum nu o mai vazasem de can aveam 14 ani ..atunci cand a aflat de stiti voi!

Merg in camera mea ..si il sun repede pe justin  

-Alo..justin schimbare de plan !parintii mei merg azi de acasa toata ziua si se intorc maine ...iar maine dimineta trebuie sa plecam toti la bunica..asa ca ar trebui sa mergem azitasi ..eu mi-am facut bagajele de ieri pentruca stiam ca va intrevni ceva !

-Okk!atunci plecam azi .vin acum sa te iau si ai gija sa nu te vada nimeni baby!

-ok ..te iubesc ..vino repede ..pentruca deja ma suna Abby..si mai nou este de partea parintiilor mei decat a mea..ok hai!

-sunt pe drum 

-Alo Bea ,vroiam sa imi cer scuze ,pentru tot:pentruca mi-a fost ciuda pentruca te-am parat la parinti nu stiu ce a fost cu mine !

-Heeii..draga mea, nu este nimic suntem pritene ok?orice ar fii orice as face noi mereu vom ramane prietene <simteamcum mi se punea un nod in gata si lacrimile isi faceau aparitia 

-ce sa intamplat ?de ce plangi?esti bine?

-Da !acum sunt mai bine ca nicio data ..ai grija de tine draga mea...ai grija imi promiti?

-Da..dar unde mergi..?

-Adio ..Abby..nu uita ce am spus :mereu prietene 

Pana sa mai spuna ceva am inchis lasand telefonul is jos plangand! imi parea rau ca nu puteam sa ii spun..doar ca...gandurile imi fu intrerupte de masina lui Justin ..ma uit putin la casa ..imi iau ramas bun si plec lasand cheia sub pres cum faceam mereu!

-Heeii..esti gata !

Trag adanc aer in piept ..si ii spun raspicat :

-Sunt gata ..!!!

-OK..atunci hai  vom merge cu avionul meu personal care este la capatul orasului ..!De aici pana in L.A vom face cam 5 ore ..pentruca vom merge mai repede ..dar heeii!!nu iti fa griji totul va fi bine 1

-Da,am incredre in tine !pentruca te iubesc

Il sarut,il iau in brate si am pornit ...casa mea se indepatea de noi putin cate putin...soarele apunea si el ..iar eu tocmai imi vedeam visul cu ochii !

                 Asta a fost si cap 5,sper sa va placa ! enjoy:*

Din Texass in L.A (Justin Bieber )Where stories live. Discover now