ZIUA URMATOARE:
DIN PERSPECTIVA LUI JUSTIN :
Sunt aproape de casa ei si am de gand sa o fac sa se intoarca la mine ! voi vorbi cu parinti ei , si vom rezolva cumva ! copilul ala este al meu , si fie ca lumea va accepta sau nu !
DIN PERSPECTIVA LUI BEATRICE:
Totul este in ceata nu am putut inchide un ochi toata noaptea, m-am gandit doar la puiul meu:Justin ..imi este asa de dor de el de atingerile lui...de fata lui de copil nevinovat! si lui cred ca ii este dor de mine ! incerc sa imi indepartez gandurile si ma indrept spre valiza mea cu haine : o pereche de iegari pe corp ,o bustiera alba deoarece iegari erau negri si niste tenisi albi VANS..parul lam prins intr-o impletitura simpla ..si mi-am luat un rucasac ca sa pot iesi pe afara , mia fost dor de locul asta si cred ca aici voi ramane , copilul meu are doar 1 saptamana , si mai am timp sa imi gasesc o casa aici! de ieri am vizitat aproape pe toata lumea, doar pe o singura persoana nu ! pe Daniel! chiar daca parinti nu ma vor cu ei in casa ..eu doar ii voi lasa fratiorului meu mai mic niste cadouri pe care le dorea de mult !
JUSTIN POV.
Sunt in fata casei ei , si trag adanc aer in piept ...si bat la usa asteptand sa imi deschida ea , dar ce surpriza placuta deschide marele tata!
-Ce dracu faci aici?
-Domnule , vreau doar sa vorbesc cu Beatrice..am facut niste greseli si ..
-ti-am spus sa o lasi in pace! asai? si tu ce ai facut ai schmbato ..ai lasato gravida ai luato de la parintii ei ..si dupa i-ai zis sa faca avort ..ei bine nu este aici am dat-o afara din casa , am renegato ! faceti ce vreti voi acum , traiti-va fantezia
-o iubesc !
-mda asa cred si eu ! se apropia de mine mai tare si mai tare , pana m-am trezit cu niste lovituri puternice in burta si in fata ! am avut sange si vedeam doar in ceata ! cand ii vad chipul angelic lui Beatrice care plangea si isi implora tatal sa nu mai dea
-tata ! tata! nuuu ! nuu! te rog ...te rog iti promit ca nu te mai deranjez dar te rog lasa-l ,il iubesc tata ! avem un copil imreuna ..tata te rog pleaca !
-Justin , Justin vino aici o sa fii bine ! esti bine?
-nu nu sunt bine de loc !
-cea mai importanta persoana din viata mea a plecat , deci nu sunt bine de loc Bea! te rog intoarcete acasa esti totul pentru mine ! te rog hai da mana si uitet-te in ochi mei ca si in clipa in care ne-am cunoscut !
-Justin si eu te iubesc mai mult ca orice pe lume..si nimeni si nimc nu ne va mai despartii ! heeii uite-te si tu in ochii mei : iti promit ca te voi iubii mereu ! dar nu voi face avort !
-nu ,nu vreau sa faci asta ! asta e copilul nostru si pana se va naste vei avea cele mai fumoase 9 luni din viata ta ! te iubesc ingeras ! mi-am luat liber si voi sta numai cu tine pana se va naste copilul: iti promit suflet!
-da..sunt de acord , si habar nu ai ca nici nu am putut dormi de dorul tau , nu pot sta departe de tine , si nici nu vreau sa o fac , acum hai sa mergem de aici si sa te spal !
-sa ma speli?
-orice bebelus are nevoie de mamica lui ! eu sunt a ta ! pe viata Justin !
-always and forever !
-always and forever ! i' promise !
Ne indreptam spre casa lui Abby ... si o vad in camera ei aranjandu-mi hainele
-Bea euu ..doar uhmm ...aaa..iti aranjam hainele ! sii Justin este aici ! heeii Justin !
-heii scumpo!
-Abby ..eu trebuie sa plec..stiu si imi pare rau ca trebuie sa te parasesc iar ..dar aici nu este locul meu nu mai este ..si poate intr-o zii te vei muta in L.A ..te iubesc mult mult proasto ..belieberule !
-esti belieber ?justin
-mda ..am fost oarecum
-uite eu tin la belieberii mei ...ii iubesc asa de mult ..sunt a doua mea famile ! cand vrei sa vii la bea casa mea este deschis oricand baby ok?
-pot sa te iau in brate ?
-da sigur ..mi-ar face placere !
Ne luam ramas bun , din nou (urasc sa fac asta ) si ne urcam in masina !
-Justin , cum nu am apucat sa vorbim..prea mult ..cum ai vrea sa se numeasca copilul
-poi daca este fata : Amara ..si daaca este baiat Justin !
-ohh ..imi place : Amara ..sper sa fie baiat totusi ..si sa semene cu tatal lui !
-vino aici (imi da un pupic scurt si ma pupa pe frunte )
cat timp a fost drumul habar nu am , am dormit tot drumul si am mancat ! cand am ajuns ma simteam acasa ..m-am pus la plaja si l-m rugat pe Justin sa ma dea cu lotiune pe corp , apoi ne-am pus amnadoi pe sezlong si am baut sucuri cu multa multa gheata , este atat de cald incat imi vine o idee , imi intorc capul spre Justiin si incerc sa il trezesc
-Juju , Juju ..
-da iubire?
-am o idee
-preusupun ca o sa zici
- in seara asta mergem la club !
-suna bine draga
-serios vorbesc ! Ma duc sa ma pregatesc intr-o ora , si ne vom distra de mine ! ieieiei ..ma bucur asa mult ca stai cu mine ! te iubesc ingeras ..cheama niste prietenii ..si cheamo si pe mama ta ca sa ii dam vetea cea buna ...defapt o sa vdem daca ii va placea sau nu (rad) si dupa mergem ! te iubesc mult !
-si eu ! hai fuga in casa , si lasa-ma sa dorm
- bine .
-stai mai intai ..saruta-ma
-vai vai! ce ma fac eu cu tine
BEA POV:
Incep sa ma pregatesc , cand vad ca telefonul imi vibreaza , raspund si vad nr necunoscut 1
-aloo?
-aloo..Justin este acasa
era o voce de piti si usor perversa!
-nu , nu este ..dar eu lucrez pentru el pot sa ii transmit ceva din partea ta draguta?
-daa, spunei ca a fost al naibii de bine atunci , si ca mie dor de el Miaauu ..sa ii mai spui si asta !
-aaa...ohh ..uhmm poi ii voi transimte ..spun eu printe dinti si imi inchide in fata !