DIN PERSPECTIVA LUI JUSTIN :
Cu siguranata asta a fost cea mai oribila noapte din viata mea , am dormit fara Bea .ce tot vorbesc aici nu am dormit toata noapte ..asa ca am avut timp sa ma gandesc iar si iar si iar pana cand mi-am dat seama only shit ..am o gramada de bani sunt Justin Bieber ... nici iubita mea nu duce lipsa avand in vedere ca lucreaza ca model ! o sa le cumparam o casa .. cat de departe de L.A in care sa stea cu Daniel fratiorul lui Bea ..! sunt de aseara aici si nu ii mai suport ..ooo aud niste rasete de jos ma duc sa vad daca nu au spart nimic si sa le dau vesea .Cobor scarile si observ ca toti iau micul de jun ca si o familie adevarata !
-Neata Familie! Ascultat-ma un minut , am o veste mare ..decii incepti sa luati notite
-Oh te rog Bieber , orice ar fi nu poate astepta pana dupa masa , spune tatal lui Bea razand ( =)
-Ascultati-l pare entuziasmat, spune Bea
-Ok , deci m-am gandit ca ar fi mai bine pentru toti ..daca am locui separat ..pana la urma imi permit ori ce ..si ca sa trec la subiect o sa va iau o casa nou ! Iar eu cu Bea vom sta singuri cum am facut-o pana acum ..nu imi multumiti , vine Craciunul incercam sa fim mai buni ( spun eu glumet)
-Ooo Justin , nu stim daca sa acceptam , spune mama lui Bea
-Sigur ca o sa o faceti , nu o sa mai primiti asa ocazie haide vom veni in vizita si puteti face si voi la fel ..va rog considerati-o un cadou ...si pot sa va cumpar o casa inapoi in Texass
-Acceptam ! Cand tatal lui Bea a auzit de Texass sa ridicat de la masa sa oprit din mancare si era foarte fericit , chiar daca nu il suport ma bucur ca am adus un zambet pe fata sarmanului om prost !
-ASTA este al naibi de dragut Justin Aww ..iti multumesc !spune Bea mandra
-Buun decii ..eu cunosc un agent de vanzari si va poate ajuta ..banii nu sunt o problema sa imi trimiteti chitanta
*************************************]
DUPA 2 ZILE :
-jUSTINEEELLL , am o surpriza honey
-ce surpriza ?
-Ok inchide ochii !
-Deschidei
-Nu pot sa cred ti-ai scris Justin pe incheietura
-Mdaa..
-Vino aici
Justin este asa dragut cu mine ..in timp ce ne tot jucam pe acolo mi-a spus ca are si el o surpriza ,
-decii mami ..(asa imi spune el ) vine Craciunul si nu am chef de agitatie ..si de data asta vreau sa fim doar noi fara familie ..fara nimeni vreau sa mergem la casa mea de vacanta , ce zici ?
-Ohh asta este o idee geniala , dar nu as vrea sa se supere Pettie pe mine ...sti ca o iubesc mai mult decat pe propria mea mama
-Nu , am vorbit deja cu ea ..revelionul o sa il petrecem cu familia asta daca vrei !
-Te iubesc atat de multt, Justin ..si am inceput sa izbucnesc in lacrimi se ajeaza in pat langa mine , si pe fata lui apare o lacrima ma ia in brate si ma saruta usor pe frunte imi sopteste la ureche ''si eu te iubesc Beatrice''..acele cuvinte au fost ca si mierea pentru mine ..
-Ok ..poi sper ca, Craciunul asta sa fie cel mai reusit ..
-Daa dar vreau sa imi promiti ceva.
-oRice Justin , doar spune-mi
-Sa-mi promiti ca o sa il petrecem si pe urmatorul impreuna !