1D (ONE DIRECTION) HAYAL ET

2.8K 63 16
                                    

Merhaba arkadaşlar ilk hikayem pek okunmadığı için bunu yazmaya karar verdim. Okurken müzikle beraber okuyun kıyafet dış bağlantıda ikinci resimdeki kıyafet...

İnşallah beğenirsiniz. İyi Okumalar... <3

Sen bir directionersın ve bugün konserleri var. Ailenin durumu gayet iyi olduğu için baban seni konsere götürcek. Sabah erken kalkıp duş alıyosun ve konser için hazırlanıyorsun. Dün alışverişten aldıklarına bakıyosun ve bi elbiseye karar veriyosun. Altına mantar topuklu bir ayakkabı giyorsun.Hafif bi makyaj yapıp saçına doğal dalgalar veriyorsun. Babanla birlikte arabaya binip yola çıkıyosunuz. Konser yerine varınca V.İ.P biletiniz olduğu için sahnenin en önüne gidiyorsunuz. Konser başlamasına yarım saat olduğu için telefonunla oynamaya başlıyosun. Bir kaç tane selfie çekiyosun. Ve konser başlıyor. Baban konserden biraz önce çıkıyo senle sonra buluşuruz diyor. konersede çok eğleniyosun ve konser bikaç saat sonra bitiyor. Senin V.İ.P biletin olduğu için konser çıkışı odalarına gidiyorsun. Çocuklar seni görünce güzelliğinden ağızları açık kalıyor. Hemen seninle ilgilenmeye başlıyorlar. İmzalarını falan alıyon sonra fotoğraf çekiliyorsunuz. Sonra çocuklar senin telefon numaranı falan istiyor sende veriyosun. Ve bu saatten sonra hep buluşuyonuz.

İsterseniz bunun devamını getiririm ya da yeni bir tanesine geçerim...

1D (ONE DIRECTION)  HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin