2.Bölüm

174 105 20
                                    

"Hadi kalk artik yatmaya mi geldin buraya " diye bir ses üstumdeki baddaniyeyi çekerek beni uyandirmaya çalışiyordu . Gözumu acip "ne oluyor " bakışi attiktan sonra "git başimdan leyla uyuycam ben "dedim sadece .

"Offf hadi kalk artik nazini çekemiycem" diyip bu sefer yastığimi başimdan cekip bana doğru firlatti evet bildiginiz bana firlatti ."Ama sen çok kaşindin "dedim ve yerden yastıgi alıp yüzune fırlattim . "Ah gözum"
"Ne oldu ya o kadar sert mi attim , çok özür dilerim"
Bunlari soylerken sesimi titriyordu çünku o benim kardesim gibi onun caninin yanmasini asla istemem .

Yanina gittim ve elliyle tutmus olduğu gözunu acmasini istedim . Bir anda gülerek "ay çok mu üzuldun sen "dedi .
"Ya sana inanamiyorum biliyorsun senin caninin yanmasina dayanamiyorum . " "Tamam küçük bi şaka yapmak istedim ben aşagidayim. " dedi ve beni öpup gitti.

Bende odamdaki banyada ellimi yüzumu yikadim ve ev topuzu yaparak aşağı indim . Merdivenlerden inerken nefis kokular geliyordu . Hizli hızli merdivenlerden indim ve mutfaga gittim . Leyla "bizim uykuçuda geldi "dedi . Dil çikartarak ona karşilik verdim .

Annem ve ender teyze bir seyler hazirliyorlardir . İlk once kendi annemi sonra ender teyzeyi operek "ay benim sultanlarim bize kahvaltimi hazirlamislar " . Annem " sende bizi yardim etseydin fena olmazdi" diyip . Yanagima bir buse kondurdu .

Ender teyze "hadi kizlar tabaklari masaya göturun "dedi . Bende başimi eğerek "emredersiniz sultanlarim "diyip leylayla tabakları aldik . Arkamdan annem "sululuk yapma selin "diye bağıriyordu .Annemi umursamadan masaya ellimdekileri bıraktim. Leyla "babamlar nerde anne "diye sordu . Ender teyze " bahcede tavla oynuyorlar ". Ben soze atlayarak "klasik tavla turnuvalari başlamis "dedim . Bu sozumden sonra leylayla kısa bir gulusme yasadik .

Bahçeye çıkarak babamalarimızin yanina gittik ."Kahvaltı hazır krallar "dedi leyla . Birbirimizi bakarak goz kırptik . Babam "tamam çiceklerim geliyoruz" . "Tamam çabuk olun annemler enfes şeyler hazirlamişlar "diyip içeri girdik . Masaya bir kaç sey getirdik . Sonra babamlar geldi ve kahvaltimizi yaptık . Kahvaltı bittikten sonra tavla kadar klasik olan şey kahvedir babamlar için . Tam annemeler kahveyi hazırlarken "tamam sultanlarim biz hazirlarız " dedi leyla . Annem "aaa üstume iylik saglık ender bizim kızlar kahve hazırlıyorlar ". Ender teyzede gülerek " belli ki bir şey isteyecekler ayşe yoksa niye sabah bize yardim ettiler sanıyosun " dedi . "Hadi ama geçin sizde oturun " dedim ve annemler salona geçti bizde kahveleri hazirlamaya başladık .

İceri girdigimizde annemler masada oturmuş dedikodu yapiyorlardı . Babamlarda spordan siyasetten konuşuyorlardi . Leyla annemlere kahveleri gotürdu ,bende babamlara . Servisi yaptiktan sonra tedirgin bir sekile koltuga oturduk . Hayır yani neden bu kadar heycanlanıyorus ki alt tarafi bir şey istiyciycez . Bu gazla soze başladim .

"Baba selim amca biz size bir şey soyliycez "

"Ne oldu kızlar " dedi nayif sesiyle selim amca "

"Biz sizden bir şey istiycez "

Ender teyze söze atlayarak " ben sana soylemedim ayse bir sey istiycekler diye " annemden tebesüm ederek başını salladı .

Hanimlar soze atlamayin dedi babam ."Hadi kizım söyleyin artık "

Leylada beni dürterek "söyle ya " dedi .

" Tamam söyluyorum . Arabıyi alabilir miyiz ? Dedim vallah nasıl soyledim bende saşırdım .

Herkes birbiriyle bakıştıktan sonra . Babam bize dönerek.

"Olmaz öyle şey ehliyetiniz yok sizin daha izin veremeyiz . Dedi

Selim amcada onaylar bir sekilde " evet kızlar daha ehliyetiniz yok " dedi .

" Offf ama sadece istanbul ' da sürmemize izin vermiyordunuz . Dedi üzgun bir sesle leyla .

" Kızlar konu kapandi "

" Anne bari siz bir şey söyleyin ya "

Annem "bir kereden bir şey olmaz canim hem kızlar haklı burasi istanbul gibi değil . Bir kerecikten bir sey olmaz canım " dedi annem . İçimden yaşa be anne ne güzel konuştun dedikten sonra bi babamin gözüme bir selim amcanin gozune bakıyordum. Leyla da aynı benim gibiydi .

Selim amca konuşmaya başladı . " Tamam ama dikkatli olun " dedi . Leylayla birbirimize bakarak best isaretimizi yaptık şimdi sira babamdaydi . Babamda " sadece bir kerelik ama sonra istemek yok .

"Leylayla ayağa kalkarak babalarımızı öptük sonra annemleride öptuk tabi . Leyla kendi yazliklarina gidip üstünu değistirdi . Bende odama ciktim ve ustimde degıstirdim .

Aşagi indigimde leyla beni bekliyordu . Arabanin anahtarinı alıp evden çiktık . Ailelerimiz son uyariları yaptiktan sonra . Sıra geldi hangimizin süreceğine bunun için mukemmel bir yöntem bulduk . Taş kağıt makas .

Ben taş yaptim leylada makas . Ve evet ben kazandım diyip arabayı sürmeye başladım . Radyoda en sevdigim şarķı çalıyordu . Leyla "sesini aç" dedi .

Sacma sapan dans ediyorduk . Bi anda onümüze bi araba çıktı . Yanlısĺikla frene basıýım derken gaza bastım ve arabanın yanına çarptım . Ama napıyım çok heycanlandım ve korktum .

Kısa olmuş olabilir ama gelecek bölümlerde daha uzun yazıcam . Ayrıca kitap tam anlamiyla gelecek bölumde başliyor . Yetiştirebilirsem yarın atmayi düsünüyorum . Hadi çok konustum bb nfnxn😂😍

Baş BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin