4.Bölüm

92 51 19
                                    

Üstüme bir bluz giydim . Altımada şort geçirdim .Bir azcıkta makyaj yaptım .O öküz için hiç süslenip püslenemem .

Ama leyla berk için baya süslenmiş , gerçekten bu kız aşık olmuş galiba .Kırmızı bi şort elbise giymişti . Leylaya böyle şeyler yakısıyordu ama bu kadar abartıyo ne gerek vardı .

" Ay leyla ne gerek var bu kadar hazırlanmana . "

" Sen beni kıskandın mı ? Yanında parlıyorum diye "

" Aynen çok kıskandım "

" Şaka yaptım hemen kızma ben bu çocuğa aşık olmaya başladım sanırım çok yakışıklı çok tatlı bir şey abi ya "

"Hadi o zaman bekletmeyelim seninkini " diyip evden çıktık . Açıkcası pek gitmek istemiyordum ama kardeşim için ona katlanıcam .

Bara girdiğimizde berk hemen yanımıza geldi .

" Hoşgeldiniz kızlar , çok güzel olmuşsunuz "

Nazik bi gülümsemeyle " teşekkür ederim " dedim .

Leyla şapşal bi şekilde teşekkür etti . Az kalsın çocuğun içine düşecekti.

Benim gözüm öküzü aramaya başladı . Merak ettiğimden değil ama gelecegını düşünüyordum . Berkle beraber bi yere oturduk . Tam karşımızda da öküz vardı . Ve yanında bi kaç tane sürtük kız .Bizim geldigimizi görünce yanimıza gelmek için kızlardan izin istedi . İcımden " kaslara bak be " diye geçiriyordum ama bu onun öküz olduğu gerçeğini değiştirmez.

Yanımaza gelip sahilde tanışamadık . " Ben yaman " dedi ellini uzatarak . Leyla elini sıkarak " Leyla
bende memnun oldum " dedi . Ellini bana doğru uzattı ama ben sıkmadım ellini . " Selin " dedim sadece . Gülerek tekrar konuşmaya başladı .

" Sizinle oturmayı çok isterdim ama başka arkadaşlarım var onlarla olmam gerek ama berk yanınızda "

" Sana çok meraklı değiliz zaten " bunları içimden söylediğimi umuyordum ama dışımdan söylemişim bunu herkesin bana bakmaya başlamasıyla fark ettim .

Berk hemen söze atladı " ben kızların yanindayım zaten sorun olmaz dedi . "

" Tamam kardeşim " deyip yine kızların yanına gitti .

Bizde sohbet etmeye başladık . Berk ve yamanda bizim gibi küçüklükten beri arkadaşlarmiş . Babaları çok yakin arkadaş olduklari için hem dip dipelermiş . Yani bizim gibi . Ama asıl üzücü olan kısım yaman 8 yaşındayken babasını kaybetmiş . O zamandan sonra birbirlerine daha çok kenetlenmişler . Bunları anlatinca gercekten üzüldüm ama karşımdaki kızlarla öpüştüğünü görünce bütun üzüntum gitti . Ne gevşek bi çocuk ya .

Birazcik daha sohbet ettikten sonra berk leylayı dansa davet etti . Leyla ne yapiyım derecesinde bana bakarken git der gibi başımı salladım ve dansa kalktılar .

Onlar dans ederken bende onlara bakiyordum ama öküzden de gözümü alamıyorum . Her seferinde bi daha bakma o gevşeye desemde kendime verdigim sözü tutamiyorum ve gözüm ona kayıyor .

Berkle leylanın dans etmesi bittikten sonra yanıma geldiler .
Leyla; Şey biz birazcık dışarıda dolaşıcaz da . Sonra ben yanına gelirim ama merak etme "

" Tamam sorun yok haberleşir " dedim "

Leyla beni öpüp gitti . Berkte yamana bir şeyler söyledi . Sonra bardan çıktılar .

Onlar gittikten bir kac dakika sonra yanıma bir çocuk geldi . Gerçekten yakışıklı denilecek bir tipi vardı .

"Merhaba bana eşlik eder misin " dedi elindeki içkiyi göstererek . Bir anda öküze baktım o da bize bakıyordu ama benim ona baktığımı görünce kafasını çevirdi .

" Tabi " diyerek . Ellindeki içkiyi aldım .

Bir iki içki daha içtik sonra sarhoş olduğumu fark ettim . Şu anda dans pistinde direk dansımı yapıyorum gerçekten evet galiba yapıyorum . Ben çılgınca dans ederken ellimi bi el tutu.

Yaman'ın Ağzından;
İki gün önce arabama çarpan ve biraz önce Berkin sayesinde tanişıp adının Selin olduğunu öğrendiğim kız. Karşımda direk dansı yapıyordu . Çevreme baktığımda herkes onun etrafında toplanmiş onu izliyordu . Yanındaki kızla berk dışarı çikmişti .

Daha fazla rezil olmasın diye . Sahneye yaklaşıp ellinden tutum .İlk başta gelmek istemedi . Bende sahneye çıkıp kucağıma aldım . Başka çarem yoktu . Çıkana kadar bana vurmuya devam etti .

Barın karşısında deniz vardı . Hava alması için oraya götürdüm , ve bir yere oturduk. Hemen elime telefonu alıp berki aradım durumu anlattım ve gelmesini söyledim .

" Iyi misin , sana su almamı ister misin "

" Ben dans etmek İSTİYORUMMMMM"
Diyip ayağa kalktı onu durdurmaya çalıştım ama dans etmeye devam etti . En sonunda bellinden tutup kendime çektim .

" Ooo senin kaslar lens mi ya "

Bu çümlesinden sonra gülmeye başladım ama bu güluşüm çok uzun sürmedi .Bir anda üzerime kusmaya başladı .

Her taraf küsmük olmuştu . Üzerimdeki gömleyi çıkartıp . Kızı oturturdum .

" Offf be dokunabilir miyim gerçekliğinden emin olamadım da "

O saçmalarken berkler gelmişti bile . Arkadaşı yani Leyla yanına oturup " iyi misin selin " derken . Bir kez daha kusmaya başladı . Kusması bittikten sonra berk onları eve bırakmaya gitti...

Bu bölüm sizce nasıldı yorumlarınızı bekliyorum aşkımsularım öpüldünüz😗😗😗


Baş BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin