Alarmın sesini duyunca sanki kendimi bi masaldan uyanmış gibi hissettim. Ne var ya hep tatil yapsak çok mu zor he . Ben bunları sorgularken ,annem benden heycanlı bi şekilde odama girdi.
-Kalktın mı ?
-Maalesef kalktım.
-Öyle deme yeni bi okula başlıyosun . Hem duyduğunda sende oraya gideceğin için çok sevinmiştin.
Bu yıl Saygıner kolejine gideceğim için çok hecanliydım.-Tamam sultanım hemen kalktım .
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra kıyafet seçmek için dolabımın karşına geçtim . Tam o sırada telefonum çalmaya başladı . Tabikide Leylaydı arıyan. Her zaman enerjik sesiyle "günaydın " dedi . Bu kızın en sevdiğim huyu her an pozitif enerjili olması ama ben öyle değilim.
- Günaydın bende tam kıyafet seçicektim.
-Çok yavaşsın Selin ben üstümü giyindim . Hadi çabuk ol.
-Tamam tamam geliyorum hemen.
Niye bu kadar acele ediyo ki alt tarafı okul evet bende heyecanlıyım ama o biraz abartıyo okul sonuçta .Telefonu kapattıktan sonra altıma siyah pantolon üstümede siyah bi kazak giydim.
-Günaydın çiceğim.
-Günaydın babacığım.
-Kahvaltı yapmiycak mısın?
-Yok Leyla bekliyo daha fazla bekletmiyim onu .
-Tamam ama okulda mutlaka ye .Tamam diyip ikisinide öpüp evden çıktım. Leyla sitenin kapısında duruyordu. Beni görünce herzaman ki güler yüzüyle "günaydin " dedi.
Ama beni birazcik susdukten sonra yüzü düşmeye başladı.
-Ne oldu ya .
-Bu ne ya cenazeye mi gidiyoruz insan birazcik renkli birşeyler giyer .
-Of leyla okul işte .Biz tam konuşurken servis geldi .
Okuldan gerçekten bahsesildiğin gibi çok güzel daha içini görmedim ama dışı bile çok güzel.
-Selin bu okul bizim okuldan bin kat daha iyi .
-Evet . Hadi gidelim diyip.
Okula girdik . Tam içeri girdiğimizde zil çaldı. Bizde müdürün odasını bulmak için bir kızı çevirdik .
-Bir üst kata çıkın zaten tam karşınızda olucak görürüsünüz .
-Çok teşekkürler.Kızin tarıf etti yere gitti . Kapıyı çaldık ,içeride klasik okul müdürü yaşlı birisi ve yanında bi kaç öğrenci vardı.
-Hocam biz yeni öğrencilerizde sınıfımızı öğrenmeye geldik.Gözlüklerinin altından bize bakarak adınız ne diye sordu . Biz söyledikten sonra 12/A dedi. Müdürün biraz asabi biri olduğunu söylemişlerdi ama bu kadarını beklemiyordum.
-Sağolun diyip çıktık .
Sınıfı bulmak uzun sürmedi .
İçeri girdiğimizde ders çoktan başlamıştı .
-Hocam kusura bakmayın geç kaldık yeni öğrencilerizde
-Önemli değil zaten yeni başladık boş bulduğunuz bi yere geçebilirsiniz .Sınıfa göz attıktan sonra en arka cam kenarında bana sırıtan bi çocuk gördüm . Tanımam uzun sürmedi . Bu Yaman'dı . Ve tabiki yanında Berk vardı. Leyla kolumu çürütecek şekilde bana vururken sesli bi şekilde "gördüm" dedim . "Hadi kızlar en arka kısım boş oraya oturabilirsiniz "
İçimden hocam boşta yan sırada bi adet öküz var . Demeyi çok istedim ama maalesef söylemedim .
Yerimizi geçtikten sonra bana göz kırparak "ooo hoşgeldiniz keşke daha önceden geliceğinizi söyleseydiniz de bi hazırlık yapsaydık " Berk karnına vurarak "abi " dedi "ne dedim ya " diye terslidikten sonra "hoşgeldiniz " dedi Berk gülerek "hoşbulduk "
"Çocuklar tanışma faslınız bittiyse derse geçebilir miyim ?"
Mahçup bi şekilde "özür diledikten "
Sonra herkesin bize baktığını gördüm ."Ne bakıyosunuz " demeyi çok isterdim ama yeni kız olarak kötü bi imaj çizmek istemem.Ders bittikten sonra Berk yanımıza geldi ."Leyla keşke söyleseydin geliceğinizi "
" Bizimde son anda haberimiz oldu zaten babamların kararı "Onlar konuşurken Yaman gülerek yanımızdan geçti . Sinir oluyorun bu çocuğun gülmesine .
Tenefüs boyunca Berk yanımızda durdu onunla konuştuk . Ders zili çalınca tekrar geldi . Ve tabiki itici gülüşüyle girdi içeri he bide yaninda kızlarla tabi . Ne buluyolar bu gevşekte acaba .
-Ben yerime geçiyim artık .
-TamamDedikten sonra Berk yerine geçti .
"Hey yeni kız senin ismin ne ?"
Hiç birşey demeden güldüm sadece .Gençler yeni kızımız dilsiz galiba konuşamıyo . Bütün sınıf gülmeye başladı.
"Hadi bebeğim bu kadar utangaç olma "
Berk "tamam Yaman ne uğraşıyosun kızla "
"Kardeşim ismini sordum . Ama güzellik çekindi benden "Sınıf tekrar gülmeye başladı . Ben tam bişey söyliycekken arka sırada oturan bi çocuk ;
-Yaman yeter her kızın ilgisini çekemesin . Kızı rahat bırak .Ordan birisi atlayıp "offf kavga başlar geri çekilin "dedi .
"Burak şimdi de koruma olmuşsun bakıyorum ."
Sınıf tekrar gülmeye başladı .Burak dediği çocuk sınıfa bi göz atınca herkes gülmeyi kesti .
Tam o sırada hoca içeri girdi . Kendimi ağlamamak için zor tutuyordum . Neden böyle bişey yaptı anlam veremedim.
"İyi misin Selin ?" dedi Leyla .
"Sence? "
" Sakin ol tamam mı "
Başımla onayladım sadece .
Beni koruyan çocuğa döndüm o da bana bakıyordu . "Teşekkür ederim" derecesinde gözlerine baktım. Gülerek karşılık verdi . Ama onun gülüşü Yaman'ın o itici gülüşü gibi değildi. İçten ve samimi . Bi anda kafamı Yaman 'a döndürdüm o da bize bakıyodu. Bakışları biraz önce benimle dalga geçen çocuk gibi değildi daha farklı ama çözemedim .Bu olaydan sonra hic kimse birbirine bulaşmadı .Çıkışta beni koruyan çocuğun yanına gidip teşekkür ettim.
"Bi dakika durur musun ?"
"Tabiki "
"Aaa şey beni koruduğun için teşekkür ederim "
"Rica ederim hattını aşmıştı "
Yanımızdan Yaman geçerken " Kendine yançıda bulmuşsun "Tam Burak arkasından gedicekken onu durdurdum.
"Boşver gerçekten değmez ."Geri dönüp kolunu tutuğum elime baktı . Rahatsız olup çektim .
"Peki "Anladığım kadariyla bu konu benimle alakalı değildi. Daha farklı bişey vardı aralarında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası
RomanceOnu rüyanda görüyorsan "özlemişsindir" .Rüyanda görmek için uyuyorsan "sevmişsindir "...