Και οι δύο έχουν πληγωθεί πολύ. Έχουν βιώσει το πόνο με διαφορετικό τρόπο αλλά είναι εξίσου δυνατός.
Εκείνη μεγάλωσε μόνη της, σε ένα μέρος όπου η αγάπη δεν έφτανε για όλους. Έζησε ως τα δεκαοχτώ της σε ένα ορφανοτροφείο αφού οι γονείς της πέθαναν μπροστά στα μάτια της όταν ήταν μόλις επτά χρονών. Ένα φορτηγό ξέφυγε από τον έλεγχο του οδηγού και χτύπησε με φορά το αυτοκίνητο των γονιών της. Ο θάνατός τους ήταν ακαριαίος. Από τότε κλείστηκε στον εαυτό της και ένιωθε ολομόναχη. Δεν της έδωσε κανένας αγάπη παρά μόνο λύπηση. Η μοναξιά που ένιωθε και η αγάπη της για τα παιδιά την οδήγησαν να σπουδάσει παιδαγωγικά. Εργάστηκε ως νταντά σε μερικά σπίτια όμως στο τελευταίο τα πράγματα ξέφυγαν από τον έλεγχο και αναγκάστηκε να παραιτηθεί. Πλέον είναι 27 και ψάχνει για δουλειά. Στο πλάι της έχει μόνο την φίλη της την Έλενα, με την οποία γνωρίστηκαν στο πανεπιστήμιο.
Εκείνος σκληρός και απόμακρος. Η ζωή του έδειξε το σκληρό της πρόσωπο από πολύ νωρίς. Έχασε τους γονείς του στα 17 και ανέλαβε την οικογενειακή επιχείρηση. Έναν κολοσσό όπου έπρεπε να προστατέψει και να εξελίξει. Κι όμως τα κατάφερε και μόλις σε λίγο χρονικό διάστημα έγινε ένας από τους πιο πετυχημένους επιχειρηματίες και τους πιο περιζήτητους εργένηδες. Αυτό ήταν και το λάθος του. Υπέκυψε στον έρωτα μίας μελαχρινης καλλονής. Την αγάπησε με όλη του την ψυχή όμως αυτή ήθελε κάτι άλλο και όχι την αγάπη του. Έμεινε έγκυος και μετά από εννιά μήνες έφερε στο κόσμο ένα γλυκύτατο κοριτσάκι το οποίο και παράτησε σε αυτόν και εξαφανίστηκε με τον μεγάλο της έρωτα όπου είχαν σχεδιάσει να του κλέψουν χρήματα.
Από τότε άλλαξε και έγινε ένα τέρας χωρίς έλεος που όλοι το φοβούνται. Η επιθυμία του είναι διαταγή και κανείς δεν του πάει κόντρα...Στα παραμύθια κάθε τέρας έχει και μια πριγκίπισσα, την πεντάμορφη. Εκείνος θα βρει την πεντάμορφη του ή θα μείνει για πάντα... έτσι;;
YOU ARE READING
Το παιχνίδι του έρωτα
RomanceΠολλές φορές συμβαίνουν πράγματα που δεν μπορείς να τα αλλάξεις όσο κι αν θέλεις. Πράγματα που εύχεσαι να μην είχαν συμβεί ποτέ. Όμως όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο, για κάποιο σκοπό. Όλα επιτρέπονται στο παιχνίδι του έρωτα...