κεφάλαιο 8

665 41 2
                                    

Βγήκε από την κουζίνα αποφασισμένη να τον τρελάνει. Θα τον αγνοούσε μέχρι να τον κάνει να αμφιβάλλει και ο ίδιος για την ύπαρξη του. Ποιος του έδωσε το δικαίωμα να κάνει κάτι τέτοιο;; Μπορεί εκείνος να είχε συνηθίσει να συμπεριφέρεται με αυτό το τρόπο σε αυτές που συναναστρεφόταν όμως εκείνη δεν ανεχόταν τέτοιου είδους συμπεριφορές. Έφτασε στο σαλόνι όπου βρισκόταν η μικρή και έβλεπε παιδικά ενώ εκείνος βρισκόταν στο γραφείο απέναντι από το σαλόνι με ανοιχτή την πόρτα. Αν ήθελε ησυχία ο κύριος ας έκλεινε την πόρτα ή έστω ας πήγαινε στη δουλειά του. Για μισό τι δουλειά κάνει;; σκεφτηκε η Blair. Θα έλυνε την απορία της το βράδυ...

    Όλη την μέρα η Blair έπαιζε με την μικρή χωρίς να του δίνει την παραμικρή σημασία ακόμη και όταν εκείνος εβηχε δυνατά για να την κάνει να καταλάβει ότι τον ενοχλούσε. Ως το τέλος της ημέρας ο Ian είχε γίνει κόκκινος από τα νεύρα ενώ η Blair ήταν ενθουσιασμένη με το επίτευγμα της. Όταν το σκεφτόταν το πρωί ούτε καν φανταζόταν ότι θα κατάφερνε αυτό το αποτέλεσμα. Από την άλλη εκείνος δεν είχε καταφέρει να δουλέψει ούτε στιγμή αφού όλη μέρα η Blair δεν τον είχε αφήσει σε ησυχία με τα τραγούδια της και τις φωνές της. Βέβαια αυτό που τον πείραξε περισσότερα ήταν ότι τον αγνοούσε. Ποτέ καμία γυναίκα δεν τον είχε αγνοήσει. Όλες έτρεχαν πάντα πίσω του όμως αυτή ήταν το κάτι άλλο. Τον νευρίαζε, τον έφερνε στο σημείο να θέλει να μπουκωσει αυτό το όμορφο στοματακι και όχι με τον αθώο τρόπο. Του ξυπνούσε άγρια ένστικτα που τον έκαναν να θέλει να την πάρει εδώ και τώρα. Μα πως μπορεί να με φτάνει σε τέτοιο σημείο ενώ την ξέρω μόνο μια μέρα;; σκεφτοταν.

  Όταν έφτασε το βράδυ η Blair έβαλε σε εφαρμογή το δεύτερο μέρος του σχεδίου της. Φόρεσε τα μαύρα δαντελωτά εσώρουχα της και από πάνω ένα μαύρο κοντό νυχτικό που άφηνε σε κοινή θέα τα μακριά πόδια της. Καθώς είχε βάλει την μικρή για υπνο εδω και ώρα κατέβηκε στη κουζίνα για πιεί νερό.

   Το βράδυ είχε φτάσει και ήταν η μόνη ευκαιρία για τον Ian να δουλέψει. Ενώ ήταν απορροφημένος σε κάτι συμβόλαια άκουσε βήματα και γύρισε να κοιτάξει ποιός ήταν. Το θέαμα που αντίκρισε όμως του έκοψε την ανάσα. Η Blair φορούσε ένα νυχτικό που το μόνο που τον έκανε να σκέφτεται ήταν πότε θα της το έβγαζε.  Εκείνη συνέχισε να τον αγνοεί και κατευθύνθηκε προς την κουζίνα αφήνοντάς τον φανερά ερεθισμένο. Όλη την μέρα ήθελε να της δώσει ένα μάθημα για την ανυπακοή της αλλά αυτά που φοράει τώρα ή μάλλον αυτά που δεν φοράει τον κάνουν να θέλει πολλά περισσότερα από μια τιμωρία. Έκλεισε τα μάτια του και το μόνο που έβλεπε ήταν το κορμί της. Το φανταζόταν κάτω από το κοντό νυχτικό. Άνοιξε τα μάτια του και πετάχτηκε αμέσως πάνω. Δεν μπορούσε να συγκρατήσει τον εαυτό του. Την ήθελε και θα την είχε ΤΏΡΑ!

************************************

Γεια σας

Τι λέτε να γίνει στη συνέχεια;;
Τι θα κάνει ο Ian;;

Το παιχνίδι του έρωταWhere stories live. Discover now